Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@06:58:09 GMT

مطالبه‌گری باید به یک گفتمان عمومی در لرستان تبدیل شود

تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۲۳۳۸۱

مطالبه‌گری باید به یک گفتمان عمومی در لرستان تبدیل شود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید احمدرضا شاهرخی امروز دوشنبه در جلسه با تشکل‌های دانشجویی لرستان در سخنانی با تاکید بر اینکه برای من مایه مباهات و مسرت است که بیش از سه دهه در کنار دانشجویان و اساتید بوده‌ام، اظهار داشت: بر خود می بالم که سال‌های سال در کنار انجمن‌های علمی، کانون‌های فرهنگی و هنری، تشکل‌های اسلامی، شوراها و کمیته‌های مختلف و متعدد فعالیت داشته‌ام.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مطالبه‌گری باید به گفتمان عمومی تبدیل شود

وی با بیان اینکه امیدواریم بتوانیم از نزدیک در کنار دانشجویان باشیم و نقدها، حرف‌ها، آرمان خواهی و… آنها را بشنویم، بیان داشت: با توجه به این سال‌های سال در میان شما بودم از مسائل و موضوعات استان کاملاً مطلع هستم و تمام تلاش خود را برای پیگیری مطالبات، بیان مشکلات و راه حل‌ها در جلسات مختلف با مدیران و مسئولان به کار گرفته‌ام.

نماینده ولی فقیه در لرستان با تاکید بر ضرورت ورود نخبگان، دانشجویان و… برای پیگیری مسائل و مشکلات استان، تصریح کرد: یک مسئول باید خود را وقف مردم کند و نفعی از مسئولیت خودش نبرد، مطالبات استان هم باید همراه با اخلاق، معنویت و مستمر مطرح و پیگیری شوند.

حجت الاسلام شاهرخی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری نیز همواره به این امر تاکید دارند که جوان مؤمن، انقلابی، پای کار، معنویت گرا، اخلاق مدار و عدالت خواه در مسیر پیگیری مطالبات مردم باید گام بردارد، گفت: دانشجویان و جوانان صادقانه مواضع خود را شفاف بیان می‌کنند، سخن حق را می‌پذیرند و در این راستا وظیفه مطالبه گری باید به یک گفتمان عمومی تبدیل شود.

مدیران برنامه‌های خود در حوزه اشتغال را اعلام کنند

وی با تاکید بر اینکه عموم مردم از وجود تبعیض و تفاوت رنج می‌برند، بیان داشت: در جلساتی که با نمایندگان مردم لرستان در مجلس شورای اسلامی داشته‌ایم تاکید کرده‌ام که اگر راه و روش‌ها، همان راه و روش‌های دوره‌های قبل باشد راه به جایی نخواهیم برد.

نماینده ولی فقیه در لرستان اگر راه و روش‌های سابق مفید بود که ما این وضعیت را نداشتیم، افزود: همچنین در جمع مدیران ستاد اقتصاد مقاومتی نیز تاکید کردم که مدیران در سال جاری اعلام کنند که با توجه به منابع دولتی، بخش خصوصی و بانک‌ها تا پایان سال چه میزان از نرخ بیکاری استان کاهش پیدا خواهد و چه میزان شغل ایجاد می‌شود؟

حجت الاسلام شاهرخی، افزود: در استان چهار فصل لرستان با وجود داشتن آب و زمین‌های حاصلخیز، معادن مختلف، پتروشیمی، ۲۸ درصد سنگ‌های تزئینی کشور، ۳ درصد سنگ‌های تزئینی جهان و سایر مؤلفه‌های رشد و پیشرفت نباید بی برنامه حرکت کنیم بلکه با تدبیر و برنامه مبتنی با علم و درایت می‌توانیم افق‌های خوبی را برای استان رقم بزنیم.



وی، عنوان کرد: در استان لرستان فرصت اختلاف نداریم که جوانان ما روبروی یکدیگر بایستند و نگاه تقابلی به یکدیگر داشته باشند باید برای رسیدن به افق‌های روشن استان لرستان با هم همفکری کنیم.

پرچم شهدا امروز در دست جوانان است

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به ویژگی‌های دانشجویان، بیان کرد: آرمان خواهی، در صحنه بودن، سیاسی بودن، داشتن ایمان خالص در باورها و بینش‌ها، مطالبه گری در قالب اخلاق مداری و معنویت گرایی از مهم‌ترین ویژگی‌های دانشجویان است.

حجت الاسلام شاهرخی، گفت: مقام معظم رهبری می‌فرمایند بنده با حزب مخالف نیستم ولی راه حل مشکلات کشور حزب نیست بلکه راه حل مشکلات مسجد، تشکیل انجمن علمی، تشکل‌های اسلامی، کانون عترت و قرآن جلسات نهج البلاغه، کوهنوردی و ورزش راه حل مشکلات کشور است چرا که در این مکان‌ها است که افرادی توان مدیریتی خود را به منصه ظهور می‌گذارند و در همین جلسات ایمان افراد قوی‌تر می‌شود.

وی با بیان اینکه پرچم شهدا امروز در دست جوانان است، تصریح کرد: در استان لرستان با گفتمان باید راه حل مشکلات را پیدا کنیم، چرا که پرچم پیشرفت، عدالت و مطالبه گری در دست جوانان است البته در مسیر رسیدن به پیشرفت به طور یقین فراز و نشیب هابی وجود دارد.

نماینده ولی فقیه در لرستان، خاطر نشان کرد: در استان لرستان بنا داریم یک صدای واحد حل مسائل و مشکلات استان از نمایندگان و مدیران استان بلند شود.

حجت اسلام شاهرخی، اظهار داشت: پس از پیگیری‌های انجام شده و جلسه با رئیس بنیاد مستضعفان کشور قول دادند در راستای اشتغال، عمران، بهداشت، تعلیم و تربیت و مسائل فرهنگی به استان لرستان ورود خواهیم کرد.

کد خبر 4944851

منبع: مهر

کلیدواژه: نماینده ولی فقیه در لرستان دانشجویان ویروس کرونا شیراز بوشهر شهرکرد شیوع کرونا قزوین گرگان آتش سوزی ایلام سالروز ارتحال امام خمینی بیرجند امام خمینی ره آتش سوزی جنگل ها ستاد مقابله با کرونا نماینده ولی فقیه در لرستان راه حل مشکلات استان لرستان حجت الاسلام مطالبه گری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۲۳۳۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیداری فرهیختگان در غرب

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ نماز عبادی سیاسی جمعه در دیگر شهرهای استان نیز برگزار و خطیبان جمعه به تبیین مهمترین مسائل داخلی و خارجی پرداختند.

خطیب جمعه ساوه با گرامیداشت هفته معلم و کارو کارگر و سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری / به دیدار رهبر معظم انقلاب با فرهنگیان اشاره کرد و گفت دوازده سال دوره دانش آموزی بزرگترین فرصت برای نهادینه کردن ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب به نسل نوجوان است که امروز بتواند مقابله توطئه دشمن آگاه باشد.

----------
حجت الاسلام میر صادقی امام جمعه خمین با اشاره به اینکه مشکلات اقتصادی ریشه در مفاسد اقتصادی، احتکار و سو تدبیر دارد گفت: مبارزه با سوداگران و برهم زنندگان امنیت اقتصادی نیازمند ترسیم نقشه روشن است چرا که جنگ اقتصادی بخشی از جنگ ترکیبی علیه نظام اسلامی است و پیروزی در این میدان نیازمند عملیاتی ماننده وعده صادق است.
---------
امام جمعه کمیجان به تحولات سیاسی منطقه و جهان اشاره کرد و گفت دنیا شاهد افول و شکست رژیم غاصب صهیونیستی است و ایستادگی جبهه مقاومت موجب بیداری و آگاهی گروه‌های مختلف جهان بویژه دانشجویان از جنایت‌های رژیم اشغالگر صهیونیست و امریکاه شده است.
---------
حجت‌الاسلام مهدی نژاد امام جمعه شازند گفت حوادث این روز‌های دانشگاه‌های آمریکا و اروپا و اعلام حمایت دانشجویان این دانشگاه‌ها از مظلومان فلسطین و انزجارازجنایات وحشیانه صهیونیست‌ها رویدادی بی سابقه را رقم زده است.
---------
خطیب جمعه زرندیه با اشاره به پیشرفت‌های ایران در بخش‌های مختلف گفت / اکنون که ملت بزرگ ایران قدردان نیرو‌های مسلح کشور بخاطر اجرای عملیات وعده صادق هستند به همین خاطر از دولت امید دارند با اجرای وعده صادق اقتصادی مشکلات اقتصادی را برطرف کند.
----------
امام جمعه اشتیان با اشاره به اعلام انزجار دانشجویان امریکا و اروپا از جنایات صهیونیست و حمایت امریکا از ان‌ها گفت: استکبار جهانی همواره در برابر بیداری ملت‌ها احساس خطر می‌کردند و هر جریانی که با بیداری ملت‌ها قد علم کرد، نظام مستکبر بدنبال خاموش کردن آنها است.
---------
حجت الاسلام سوری امام جمعه فراهان مشکلات اقتصادی و تورم را یکی از دغدغه‌های مهم مردم و جامعه دانست و گفت همانطور که کشور و بویژه نیرو‌های مسلح با عملیات وعده صادق اقتدار ایران را نشان دادند / قوای سه گانه و مسئولان ارشد کشور هم باید با اقدامات موثر و نقطه زند مشکلات اقتصادی را برطرف کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • «برمودا» به اعتبار سیما و شبکه نسیم تبدیل شد/ ظرفیت ادامه فصل بعد
  • افتتاح دادگاه عمومی بخش برزک در جهت تسهیل‌گری مشکلات قضایی مردم
  • ۴۰ درصد پروانه های کسب در لرستان الکترونیکی شد
  • ۲۵ اردیبهشت آخرین مهلت دریافت شناسه یکتا در لرستان
  • بیمارستان نیایش به ابر بیمارستان تبدیل خواهد شد
  • بیداری فرهیختگان در غرب
  • پلمپ تالاری که باعث لغو پروازهای یک فرودگاه در ایران شد!
  • پلمپ تالاری که باعث لغو پروازهای یک فرودگاه در ایران شد! + جزئیات
  • غیرمترقبه‌ترین اتفاق سال ؛ تیراندازی در عروسی پروازهای فرودگاه خرم‌آباد را لغو کرد
  • استرس از فضای کارگری برداشته شود