Web Analytics Made Easy - Statcounter

تمرین تیم فوتبال استقلال بعدازظهر امروز (دوشنبه) برگزار شد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

تمرین روز دوشنبه تیم فوتبال استقلال از ساعت ۱۷:۳۰ در زمین شماره دوی ورزشگاه آزادی با صحبت‌های فرهاد مجیدی آغاز شد و بازیکنان در بخش اول به گرم کردن بدن‌های خود زیر نظر ربانی مشغول شدند.

در ادامه این جلسه تمرینی، پاسکاری ترکیبی در دستور کار آبی‌ها قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محسن کریمی در این جلسه تمرینی به صورت اختصاصی کار کرد.

فرشید اسماعیلی در تمرین امروز آبی‌ها غایب بود و برای درمان در کلینیک پزشکی استقلال حضور داشت.

بخش بعدی تمرین امروز آبی‌ها را دوی سرعتی تشکیل داد و در ادامه، بازیکنان به مرور یک تاکتیک تیمی در دفاع و حمله مشغول شدند.

در حاشیه این تمرین، دروازه‌بانان استقلال هم زیر نظر غلامپور به صورت اختصاصی تمرین کردند.

بخش پایانی این جلسه تمرینی را مرور تاکتیک‌های تیمی در قالب چهار تیم تشکیل داد که کادر فنی بر آن نظارت ویژه‌ای داشت.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال فرهاد مجیدی کلینیک پزشکی استقلال استقلال تیم استقلال تیم فوتبال استقلال فرهاد مجیدی کلینیک پزشکی استقلال محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید بارسلونا لیگ برتر استقلال تهران پرسپولیس تهران تیم ملی تیم پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا تراکتورسازی یوونتوس تیم ملی ایران لیونل مسی تیم ملی فوتبال ایران کارلوس کی روش جام جهانی منچستریونایتد تیم استقلال برانکو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۲۳۵۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش حامدی فر نسبت به حمله به بازیکن ذوب آهن؛ طبیعی بود!

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم‌های فوتبال استقلال تهران و ذوب آهن در هفته بیست و ششم لیگ برتر که با نتیجه ۲ بر یک به سود استقلال به پایان رسید.

در پایان این دیدار، امید حامدی فر بازیکن تیم فوتبال استقلال به سمت مهرداد رضایی بازیکن مصدوم ذوب آهن حمله ور شد و او را زمین زد.

حامدی فر پس از این بازی گفت: از هواداران تیم که در هر شرایطی از ما حمایت می‌کنند تشکر می‌کنم و امیدوارم بتوانیم در ادامه راه هم موفق عمل کنیم.

او در خصوص رفتاری که در خصوص بازیکن ذوب آهن داشت گفت: فوتبال چنین اتفاقاتی دارد. او در دیدار رفت توهین زشتی نسبت به من انجام داد. فوتبال این اتفاقات را دارد و طبیعی است. مطمئناً تیمی که برنده شده است چنین رفتاری نشان نمی‌دهد و من چیزهایی شنیدم که چنین رفتاری را انجام دادم.

کد خبر 6098831

دیگر خبرها

  • ربیعی: به استقلال تبریک می‌گویم اما حق تیمم باخت نبود
  • واکنش حامدی فر نسبت به حمله به بازیکن ذوب آهن؛ طبیعی بود!
  • واکنش مهرداد رضایی به حمله بازیکن استقلال + فیلم
  • کاپیتان سابق استقلال: آن سپاهانی بدون شک خودش دختر نداشت | نکونام امروز بازیکن نیمکت نشین را فیکس کند
  • پرسپولیس بدون مصدوم راهی قائمشهر شد
  • برگزاری جلسه اسبقیان و تاج درباره اتفاقات ورزشگاه آزادی
  • نکو ستاره‌ استقلال را سرحال می‌خواهد (عکس)
  • برگزاری تمرین پرسپولیس با حضور هوادار خانم
  • بوسه همسر ستاره استقلال بر دستان او + عکس
  • تراکتور امروز به بنیان دیزل برمی‌گردد