Web Analytics Made Easy - Statcounter

طی حکمی حجت الاسلام موسوی که تا کنون رییس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی لرستان بود به عنوان رئیس عقیدتی سیاسی مرزبانی ناجا منصوب شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، طی حکمی از سوی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا حجت الاسلام و المسلمین سیدامین موسوی به عنوان رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی مرزبانی نیروی انتظامی ایران منصوب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تا پیش از این رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان لرستان بود.

موسوی همچنین رئیس امور روحانیون سازمان عقیدتی سیاسی ناجا، و رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان‌های خوزستان و خراسان جنوبی را در کارنامه خود دارد.

جایگزین حجت الاسلام موسوی در عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی لرستان بزودی معرفی میشود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: خبر گزاری فارس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی رئیس عقیدتی سیاسی حجت الاسلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۲۴۰۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان

فرمانده انتظامی شادگان گفت: قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان دستگیر شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سیدقاسم موسوی اظهار کرد: روز گذشته به‌دنبال وقوع قتل سه نفر از اعضای یک خانواده با سلاح شکاری در یکی از مناطق شهرستان شادگان، دستگیری قاتل به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با تسلط اطلاعاتی کمتر از ۱۰ ساعت محل اختفای قاتل را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی دریک عملیاتی ضربتی او را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شادگان با اشاره به اینکه از مخفیگاه قاتل سلاح به کار رفته در قتل کشف شد، تصریح کرد: متهم در تحقیقات پلیس ضمن اعتراف به قتل ارتکابی، انگیزه خود را اختلافات خانوادگی و مالی عنوان کرد.

موسوی ادامه داد: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی داده شد.

کد خبر 748419

دیگر خبرها

  • عملیات «وعده صادق» بخش کوچکی از توان نظامی ایران بود
  • آمریکایی‌ها انتظار این انتقام را نداشتند
  • اجرای بیش از ۴۰۰ برنامه همزمان با هفته عقیدتی سیاسی در لرستان
  • کعبی، نائب رئیس جامعه مدرسین: نیروی انتظامی تحت هیچ شرایطی نباید از طرح نور عقب نشینی کند
  • دستگیری قاتل ۳ عضو یک خانواده در شادگان
  • طرح نور باید با قاطعیت تداوم پیدا کند
  • دستگیری قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان
  • ‌ دستگیری قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان
  • آیت‌الله کعبی: طرح نور باید با قاطعیت تداوم پیدا کند
  • ‌ دستگیری قاتل ۳ عضو یک خانواده در شادگان ‌