Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی اهواز از دستگیری قاتل یک جوان ۳۱ ساله در کمتر از دوساعت در یکی از مناطق این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، محسن دالوند فرمانده انتظامی اهواز دوشنبه شب، اظهار کرد: یک قاتل فراری در کمتر از ۲ ساعت در دام پلیس اهواز گرفتار شد.

وی تشریح این خبر گفت: ساعت ۱۳ و ۳۵ دقیقه امروز دوشنبه در پی وقوع یک فقره قتل جوان ۳۱ ساله با سلاح سرد در یکی از مناطق این شهرستان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ماموران کلانتری ۱۲ با کار اطلاعاتی کمتر از ۲ ساعت قاتل را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی طی یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر کردند.

 دالوند با بیان اینکه قاتل در تحقیقات پلیس صراحتاً به بزه انتسابی اعتراف کرد، بیان داشت: متهم علت قتل را اختلافات قبلی عنوان کرد که پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی داده شد.

دستگیری دو سارق به‌عنف

سهراب حسین نژاد رئیس پلیس آگاهی استان خوزستان نیز از دستگیری ۲ سارق بعنف کیف و تلفن همراه با ۳۰ فقره سرقت در شهرستان اهواز خبر داد.

وی در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت بعنف کیف و تلفن همراه از بانوان در برخی مناطق شهرستان اهواز توسط سرنشینان یک دستگاه موتورسیکلت که یکی از صحنه های سرقت در فضای مجازی نیز پخش شده بود، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی تصریح کرد: ماموران پلیس آگاهی استان با کار اطلاعاتی و تحقیقات میدانی هویت ۲ سارق را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی طی عملیاتی در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

 حسین نژاد با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهمان یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی شد، بیان داشت: متهمان در بازجویی پلیس به ۳۰ فقره سرقت بعنف کیف و تلفن همراه در شهرستان اهواز اعتراف کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان خوزستان با اشاره به اینکه بخشی از سرقت ها توسط شکات و متهمان بازسازی شده است، خاطر نشان کرد: تلاش جهت شناسایی و دستگیری همدستان، مالخر و کشف اموال سرقتی در دستور کار پلیس قرار دارد.

دستگیری سارق حرفه ای کیف و موبایل قاپ در اهواز

رئیس پلیس آگاهی استان خوزستان همچنین از دستگیری یک سارق حرفه ای کیف و موبایل قاپ با ۲۰ فقره سرقت در شهرستان اهواز خبر داد.

حسین نژاد اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت کیف و موبایل قاپی در برخی مناطق شهرستان اهواز، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی تصریح کرد: ماموران پلیس پایگاه شرق آگاهی با کار اطلاعاتی و تحقیقات میدانی هویت هویت یک سارق حرفه ای و سابقه دار را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی طی عملیاتی در مخفیگاهش دستگیر کردند.

 حسین نژاد بیان داشت: نظر به مستندات و قرائن متهم در بازجویی پلیس به ۲۰ فقره سرقت کیف و موبایل قاپی در شهرستان اهواز اعتراف کرد.

رئیس پلیس آگاهی خوزستان با اشاره به اینکه بخشی از سرقت ها توسط شکات و متهم بازسازی شده، بیان کرد: تلاش جهت شناسایی و دستگیری همدست، مالخر و کشف اموال سرقتی در دستور کار پلیس قرار دارد.

انتهای پیام/

 

منبع: فارس

کلیدواژه: خبر گزاری فارس دستور کار پلیس شهرستان اهواز پلیس آگاهی استان رئیس پلیس آگاهی کیف و موبایل مرجع قضائی حسین نژاد فقره سرقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۲۴۱۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باند سارقان سابقه‌دار در تالش زمین‌گیر شدند

فرمانده انتظامی تالش از دستگیری اعضای باند ۳ نفره سارقان سابقه‌دار در این شهرستان و کشف ۶ فقره پرونده سرقت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان و به نقل از پایگاه خبری پلیس گیلان، محمد رستمی اظهار کرد: در پی گزارش‌های دریافتی در خصوص وقوع سرقت‌های مختلف در سطح شهرستان تالش، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: با توجه اظهارت شکات و تحقیقات میدانی انجام شده، اعضای باند سه نفره سارقان این پرونده‌ها شناسایی و با هماهنگی قضائی دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان تالش از اعتراف این افراد به پنج فقره سرقت کابل برق و یک فقره سرقت از اماکن خصوصی خبر داد و خاطرنشان کرد: سارقان ۳۰، ۳۲ و ۴۵ ساله پس از تشکیل پرونده در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

رستمی با تاکید بر به توجه و رعایت مردم به هشدارها و توصیه‌های پلیس در خصوص پیشگیری از سرقت تصریح کرد: پلیس برای تامین امنیت و ارتقاء احساس آن در جامعه از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند.

کد خبر 749207

دیگر خبرها

  • دستگیری سارقان و کشف ۱۹ فقره سرقت در خرم آباد
  • باند سارقان اسپیلت در زابل منهدم شد
  • باند سارقان سابقه‌دار در تالش زمین‌گیر شدند
  • دستگیری باند سارقان مشاعات ساختمان در بندرانزلی
  • دستگیری قاتل در کمتر از ۵ ساعت در دلفان
  • دستگیری قاتل کمتر از ۵ ساعت در دلفان
  • انهدام باند سارقان منزل در زابل
  • دستگیری سارق احشام و کشف ۴۸ رأس دام سرقتی در اسدآباد
  • دستگیری قاتل مسلح در کمتر از ۲۴ ساعت در کاشمر
  • دستگیری باند سارقان سیم و کابل‌های برق در اسلامیه