Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران به تشریح آخرین وضعیت ساماندهی دستفروشان با نرم افزار سامان بازار پرداخت. تاریخ انتشار: 03:13 - 20 خرداد 1399 - کد خبر: ۶۲۷۳۶۸

علی مفاخریان در گفت‌وگو با میزان به تشریح آخرین وضعیت ساماندهی دستفروشان با نرم افزار سامان بازار پرداخت و گفت: اقدامات انجام شده در حوزه نرم افزاری درباره نرم افزار «سامان بازار» به اتمام رسیده و ما در تلاش هستیم تا این نرم افزار بتواند مورد استفاده شهروندان قرار بگیرد که بنا داریم این مساله در نسخه جداگانه‌ای نوشته شود و سفارشات لازم در این زمینه را انجام داده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: حدود ۵ هزار رکورد اطلاعاتی مربوط به دستفروشان در این سامانه تاکنون به ثبت رسیده است و به تعدادی از دستفروشان که در گذشته فعال بودند، اما اطلاعات آنان در این سامانه ثبت نشده، فرصت دادیم تا اطلاعاتشان توسط مناطق شهرداری و نواحی ثبت شود.

مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران خاطرنشان کرد: پیش‌‎بینی می‌کنیم که حدودا اطلاعات ده هزار نفر بتوانند اطلاعات خود را ثبت کرده و ثبت نام انجام دهند.

بیشتر بخوانید: ساماندهی دستفروشان پایتخت با نرم افزار «سامان بازار»

مفاخریان خاطرنشان کرد: بخشی از این سامانه در خدمت دستفروشان قرار می‌گیرد تا بتوانند با ثبت نام در این سامانه مکان یابی شده و هویتی شناسنامه‌دار پیدا کنند.

وی ادامه داد: از طرفی درصدد هستیم که بخشی از این سامانه در خدمت‌رسانی به مردم گام بردارد و روزبازار، دوشنبه بازار، جمعه بازار و شب بازار‌ها را به مردم معرفی کنیم که مردم می‌توانند از طریق سامانه تهران من اقدام کرده و اطلاعات لازم را در این خصوص را به خوبی آگاهی پیدا کنند.

مفاخریان با اشاره به شرایط دستفروشی در تهران ادامه داد: در این سامانه درصدد هستیم که پس از مراحل تاییده احراز هویت اطلاعاتی افراد واجد شرایط دستفروشی می‌توانند برای جانمایی در روزبازارها، راسته‌های بازار و یا در پلازا‌های شهری در آینده مکان یابی شوند تا بتوانند معاش خود را تامین کنند.

وی ادامه داد: از جمله شرایطی که برای دستفروشی در تهران درنظر گرفتیم این است که افراد باید حتما در تهران سکونت داشته باشند و وضعیت درآمدی آنان به شیوه‌ای باشد که به شغل دستفروشی نیازمند باشد.

مفاخریان خاطرنشان کرد: تلاش داریم که افراد را بر اساس نزدیکترین محل دستفروشی سابقشان مکان یابی کنیم تا کسب و کار آنان مورد ایرادی قرار نگیرد و هم مزاحمتی برای مردم ایجاد نکنند و در این شرایط دستفروشان می‌توانند با هویت شنامه‌دار کار خود را دنبال کنند.

مفاخریان درباره آخرین وضعیت دستفروشان پاساژ پروانه نیز تصریح کرد: دستفروشان این پاساژ هنوز زیر نظر ما نیامده‌اند، اما قرار است که در آینده این اتفاق صورت بگیرد.
انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دستفروشان دستفروشان تهران نرم افزار سامان بازار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۲۴۲۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلاهبرداری با جعل هویت یک خواننده سرشناس 

رییس پلیس فتا پایتخت از شناسایی و دستگیری فردی که با جعل هویت یک خواننده محبوب اقدام به راه‌اندازی یک صفحه اینستاگرامی کرده بود و از کاربران فضای مجازی کلاهبرداری می کرد، خبر داد.

به گزارش مشرق، سرهنگ داود معظمی گودرزی، رئیس پلیس فتا تهران بزرگ گفت: یکی از خواننده های مطرح در کشور به پلیس فتا مراجعه و عنوان کرد یک صفحه جعلی با نام و تصاویر وی در شبکه های اجتماعی ساخته شده و اقدام به دریافت وجه و کلاهبرداری از شهروندان می کند.

این مقام انتظامی بیان کرد: کارشناسان پلیس فتا تهران بزرگ تحقیقات خود را آغاز کردند و در بررسی‌های انجام‌شده مشخص شد یک صفحه اینستاگرامی با بیش از ۴۰۰ هزار نفر دنبال کننده با سوءاستفاده از جایگاه اجتماعی و محبوبیت شاکی با جعل هویت وی با استفاده از تصاویر آرشیوی و ترفند کمک به افراد بی بضاعت از کاربران کلاهبرداری می کند.

وی افزود: کارآگاهان سایبری پلیس فتا پایتخت با بهره گیری از روش های علمی مجرم را در فضای مجازی شناسایی و با به دست آمدن اطلاعات هویتی وی پس از تشریفات قضایی متهم در یکی از مناطق شمال تهران بزرگ دستگیر و به پلیس فتا منتقل شد.

سرهنگ معظمی گودرزی بیان داشت: مجرم در تحقیقات به‌عمل‌آمده به ساخت صفحه جعلی با نام و مشخصات شاکی در شبکه اجتماعی اینستاگرام و دریافت وجه از بیش از ۳۰ نفر از شهروندان اعتراف و ابراز پشیمانی کرد، وی همچنین انگیزه خود را کسب مال نامشروع و مطرح شدن در فضای مجازی عنوان کرد.

رئیس پلیس فتا تهران بزرگ به شهروندان توصیه کرد: به طور معمول افراد سودجو با استفاده از بستر شبکه‌های اجتماعی و هویت‌های مجازی جعلی که با جذابیت‌های ظاهری اغواکننده آراسته شده اقدام به فریب قربانیان خود کرده و از جملات زیبا و فریبنده برای رسیدن به نیت شوم خود استفاده می‌کنند لذا هموطنان در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمانه در فضای مجازی می توانند موضوع را از طریق مرکز فوریتها سایبری به شماره تلفن ۰۹۶۳۸۰ یا نشانی پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.gov.ir گزارش کنند.

دیگر خبرها

  • ۶ برنامه برای کنترل بازار اجاره
  • رئیس اتحادیه طلای تهران: اعتصاب طلافروش ها در واکنش به مقررات مالیاتی دولت/ بازار طلا در تهران نیمه تعطیل است
  • تولید مسکن با اخذ مالیات از اراضی بایر و رها شده رونق می گیرد/ممانعت قیمت گذاری های کاذب مسکن در سکوهای آنلاین بازار مسکن
  • کلاهبرداری با جعل هویت یک خواننده سرشناس 
  • هویت ۷ شهید گمنام مدفون در فارس مشخص شد
  • توزیع گوشت قرمز در بازارهای روز کرج + قیمت
  • پایان تاخت و تاز موتوری‌ ها در محدوده بازار | طرح ترافیک ویژه موتورسیکلت سواران در محدوده بازار اجرا می شود
  • شناسایی هویت ۷ شهید گمنام مدفون در فارس
  • طرح ساماندهی آسیب‌های اجتماعی ادامه دارد
  • آخرین آمار جمع آوری متکدیان و معتادان در تهران