Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-30@22:21:05 GMT

مرکز کنترل ترافیک حامی راننده آسیب دیده شد

تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۲۴۳۹۵

مرکز کنترل ترافیک حامی راننده آسیب دیده شد

خبرگزاری میزان- راننده‌ای که توسط چند نفر مورد ضرب و شتم قرار گرفته بود، با استفاده از دوربین مرکز کنترل ترافیک هوشمند ضاربان را شناسایی کرد. تاریخ انتشار: 06:00 - 20 خرداد 1399 - کد خبر: ۶۲۷۳۲۷

سرهنگ محمد رازقی رییس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک هوشمند پلیس راهور پایتخت در گفت‌وگو با میزان گفت: چندی پیش در رصدهایمان با دوربین‌های ترافیکی متوجه شدیم در یکی از بزرگراه‌های شهر تهران، دو نفر با خودروی سمند به راننده یک پراید که تنها بود حمله کردند و او را مورد ضرب وشتم قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ما با دوربین شاهد این اتفاقات بودیم و همکارانمان در نیروی انتظامی را در این باره مطلع کردیم.

سرهنگ رازقی اظهار کرد:پس از اینکه ضاربان محل را ترک کردند، از طریق پلاک خودرو، شماره تلفن راننده را پیدا کردیم و طی تماس تلفنی از او وضعیت جسمانی و علت دعوا را جویا شدیم.

این مقام انتظامی گفت: این راننده به ما گفت که وقتی به راننده خودروی سمند درباره لایی کشیدنش هشدار داده، این درگیری صورت گرفته است.

رییس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک هوشمند پلیس راهور پایتخت گفت: پس از اطلاع از علت حادثه، این راننده را به مرکز دعوت کردیم و فیلم مورد نظر را برای طی کردن مراحل قانونی در اختیار وی قرار دادیم.

وی افزود: پس از مدتی او با ما تماس گرفت و از محاکمه شدن ضاربان خبر داد. همچنین از ما برای فیلم مذکور تشکر کرد.

بیشتر بخوانید: در مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور پایتخت چه می‌گذرد؟

به گزارش میزان این مقام انتظامی پیش‌تر اعلام کرده بود که در بسیاری از تصادفات که صحنه تصادف برهم خورده یا تصادفات سنگین است، همکاران ما در این مرکز با بازبینی تصاویر، به کروکی کشیدن افسران مستقر در محور‌ها کمک می‌کنند. همچنین امکان ارسال این تصاویر برای مراکز قضایی و بیمه امکان پذیر است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: ترافیک پلیس راهور کنترل ترافیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۲۴۳۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۵۰ میلیارد تومان برای ساخت دیوار و پل روستای بیشه پیشنهاد دادیم

ایسنا/لرستان معاون بازسازی بنیاد مسکن لرستان گفت: برای اجرای دیوار و پل روستای بیشه ۲۵۰ میلیارد تومان اعتبار پیشنهاد دادیم.

سید علی رحیمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: در سیل سال ۱۳۹۸ در مجموع ۱۶ هزار و ۶۳۵ واحد مسکونی شهری و روستایی آسیب دیدند.

وی با بیان اینکه در آن مقطع، واحدهای آسیب‌دیده نیازمند کمک بیشتری بودند و بخشی از آنها به‌عنوان مصوبه هیأت دولت به لرستان در نظر گرفته شد، بیان کرد: در مجموع، از کل واحدهای یادشده، کار ۲۸۵۰ واحد از واحدهای آسیب‌دیده انجام شد.

معاون بازسازی بنیاد مسکن لرستان گفت: مصوبه هیأت دولت ۱۷ آبان ماه ۱۴۰۲ در قالب کمک به ۲۸۵۰ واحد نیمه‌تمام آسیب‌دیده از سیل سال‌های ۱۳۹۸ و ۱۳۹۹ تصویب شد و در نهایت در ۱۲ آذر ماه ۱۴۰۲ این مصوبه به بانک مرکزی ابلاغ شد و این بانک به عاملیت چهار بانک، کار پرداخت تسهیلات را برعهده گرفت.

وی اظهار کرد: تاکنون ابلاغیه استانی به بانک‌های ملت و صادرات ارسال و کار معرفی افراد به سیستم بانکی انجام شده و ۲۵ درصد پرونده‌های معرفی‌شده به بانک منجر به قرارداد شده است.

او با بیان اینکه نیازمند مساعدت بیشتر بانک‌های ملت و صادرات با متقاضیان تکمیل واحدها هستیم، ادامه داد: برای بانک‌های تجارت و سپه ابلاغیه‌ای به استان ارسال نشده است.

رحیمی افزود: برای روستای نظرآباد شهرستان دلفان که در بارندگی‌های پایان سال گذشته و فروردین ماه دچار رانش شده بود ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار پیشنهاد دادیم تا دیوار حائل بتنی آن را ایجاد کنیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۲۵۰ میلیارد تومان برای ساخت دیوار و پل روستای بیشه پیشنهاد دادیم
  • کاربرد قفل کرکره برقی هوشمند
  • گوشی هوشمند به "کنترل تلویزیون" تبدیل می‌شود
  • پلیس راهور تهران: استفاده از موبایل عامل ۴۶ درصد از تصادفات است
  • پلیس راهور : ۴۶ درصد تصادفات مربوط به تلفن همراه است
  • آغاز طرح مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای در شهرکرد
  • عامل ۴۶ درصد تصادفات ؛ یک عادت بد در رانندگی!
  • سامانه ثبت تخلفات پارک خودروها در قرچک راه اندازی شد
  • استحصال ۴۸۷ میلیون متر مکعب آب با اجرای عملیات آبخیزداری در کرمانشاه
  • سقف کاذب کناف برای پوشاندن سقف خراب