Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، دوست دارید یک چیز کیک شیرین و خاص را امتحان کنید؟ اگر از عاشقان کارامل هستید حتما از خوردن چیز کیک کاراملی هم لذت خواهید برد. پس دست به کار شوید. آماده کردن این چیزکیک شاید کمی وقت‌گیر باشد، اما به مهارت بالایی نیاز ندارد. برای تهیه این دسر خوشمزه به شیوه شیرینی‌پز‌های حرفه‌ای، کافی است گام به گام همراه ما باشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مواد لازم برای تهیه چیز کیک کاراملی

بیسکویت پتی‌بور ۲۵۰ گرم
کره (نرم و خرد شده)  ۷۵ گرم
شکلات تخته‌ای کاراملی ۵۵ گرم
شکلات کاکائو تلخ (خرد شده) ۲۰۰ گرم
خامه ۶۰۰ میلی‌لیتر
پودر ژلاتین یک قاشق غذاخوری
کرم کرامل دو سوم پیمانه (۲۴۰ گرم)
پنیر خامه‌ای (خرد شده و هم دمای محیط) ۲۵۰ گرم
شکر کاستور یا پودر شکر یک سوم پیمانه (۷۰ گرم)
عصاره وانیل دو قاشق چای‌خوری
پودر کاکائو دو قاشق چای‌خوری

طرز تهیه لایه بیسکویتی چیزکیک کاراملی

قالبی با اندازه ۱۸ در ۲۸ سانتی‌متر را خوب چرب کنید. کف و اطراف آن را کاغذ روغنی بگذارید.

بعد از آماده شدن قالب، مراحل تهیه لایه بیسکوییتی را طی کنید. برای شروع کره و شکلات کاراملی تخته‌ای را داخل ظرف کوچکی بریزید و به روش بن‌ماری یا روی حرارت کم ذوب کنید. چیز کیک کاراملی که اینبار به شما آموزش می‌دهیم شاید چندان برای دیابتی‌ها مناسب نباشد. اما اگر به دیابت دچار هستید و نمی‌توانید از این دسر صرف نظر کنید، پیشنهاد می‌کنیم چیزکیک مناسب برای دیابتی‌ها را در خانه آماده کنید.

بیسکویت‌ها را خرد کنید. برای این‌کار بهتر است از خردکن (غذاساز) استفاده کنید. وقتی کاملا خرد شدند کره وکارامل ذوب شده را به آن اضافه کنید و خوب هم بزنید.

حالا بیسکویت‌ها را داخل قالبی که قبلا چرب کرده‌اید بریزید و کاملا به ته قالب فشار دهید و برای حدود نیم ساعت در یخچال بگذارید.

منبع: کتاب کاله

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آموزش آشپزی طرز تهیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۲۴۴۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبدیل شیر گاو به پنیر توسط بانوی مسن آذربایجانی (فیلم)



منبع:فرادید

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: پخت سریع یک غذای خوشمزه آلمانی با تخم مرغ و پیاز (فیلم) طرز تهیه پنیر فتای خانگی توسط آشپز آلمانی (فیلم) ترکیب ذرت، روغن زیتون و تخم مرغ: غذایی ساده و خوشمزه (فیلم)

دیگر خبرها

  • یک شام خوشمزه و آسان برای علاقه‌مندان به بادمجان
  • یک ترفند ساده و سریع: خرد کردن و تیکه کردن اصولی مرغ در ۲ دقیقه (فیلم)
  • طرز تهیه پاستای اسفناج و خامه ساده و خوشمزه
  • این سالاد پروتئینی خوشمزه با سس پستو را از دست ندهید
  • یک ترفند ساده و سریع: آسانترین راه پیچیدن دلمه برگ مو (فیلم)
  • راز خوشمزه شدن ماکارونی مجلسی
  • ۷ نوشیدنی خوشمزه که میل به شکر را در شما به صفر می‌رساند
  • خوشمزه‌های مضر را با نوشابه نخورید!
  • راز خوشمزه شدن ماکارونی
  • تبدیل شیر گاو به پنیر توسط بانوی مسن آذربایجانی (فیلم)