Web Analytics Made Easy - Statcounter

طالبی استاندار یزد اولویت اصلی استان را در حوزه عمرانی، اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان یزد به‌منظور تصویب اعتبارات جاری و عمرانی استان و بررسی پیشنهادات کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه‌گذاری و پیشنهادات کارگروه زیربنایی و با حضور نمایندگان استان یزد در مجلس شورای اسلامی و دیگر اعضای شورا در سالن کوثر استانداری برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدعلی طالبی استاندار یزد در این نشست با اشاره به اهتمام به سند آمایش استان یزد، اظهار داشت: تدوین برنامه‌ای عملیاتی برای اجرای سند آمایش در دستور کار شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان قرار می‌گیرد.

وی خاطرنشان کرد: رویکرد و انگیزه بالای نمایندگان استان یزد و همچنین نگاه فرا بخشی و عدالت طلبانه آنها، فرصت مناسبی برای مدیریت استان است که مدیران باید از این ظرفیت برای پیگیری مسائل استان و تعاملات برون استانی بهره ببرند.

طالبی با بیان اینکه با همراهی نمایندگان مجلس در استان، جلساتی با مسئولان کشوری در خصوص تامین اعتبارات مورد نیاز استان برگزار و مباحث اصلی توسعه استان، از جمله اجرای سند آمایش استان دنبال خواهد شد افزود: یکی از چالش‌های کنونی استان کسری بودجه است که راهکارهایی به همین منظور در این جلسه مصوب و مورد پیگیری قرار خواهند گرفت.

استاندار یزد در پایان به اولویت اصلی استان در حوزه عمرانی در سال جاری اشاره کرد و ادامه داد: اولویت اصلی استان در حوزه عمرانی، اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام است.

پایان پیام/682

منبع: شبستان

کلیدواژه: پروژه نیمه تمام شبستان یزد اولویت اصلی استان حوزه عمرانی استان یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۲۴۴۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین امکانات مورد نیاز برای برگزاری دومین مرحله انتخابات مجلس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی،  طالبی در بازدید از ستاد انتخابات مرکز حوزه انتخابیه شهرستان‌های بیرجند، درمیان و خوسف با اشاره به پیش بینی ۲۸۷ شعب اخذ رای در این حوزه انتخابیه گفت: دو شعبه سیار نیز در این حوزه افزوده شده است.

وی همچنین به اهمیت و جایگاه انتخابات در نظام جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و رویداد انتخابات را یک امر سرنوشت ساز برشمرد.

طالبی از صدا و سیمای خراسان جنوبی نیز در خصوص مناظره ها، پخش مستند و گفت و گوی نامز‌ها در دور اول و دوم انتخابات قدردانی کرد.

رئیس ستاد انتخابات استان با حضور در فرمانداری بیرجند از کمیته‌های سیاسی، فناوری اطلاعات، تبلیغات، حمل و نقل، اطلاع رسانی و حراست بازدید کرد.

 سلیمی دبیر ستاد انتخابات استان نیز در این جلسه گفت: در حال حاضر و در مرحله دوم انتخابات هیچ گونه مشکلی وجود ندارد و تمام برنامه‌ریزی‌ها همچون مرحله اول انجام شده است.

 

دیگر خبرها

  • اولویت اصلی شورای شهر اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام است
  • توسعه طرح‌های راه‌سازی در استان بوشهر از اولویت‌ها است
  • یک هزار و ۹۱۹ عنوان برنامه عمرانی و غیر عمرانی در استان سمنان انجام شده است/ پروژه آب‌رسانی به ۲۶۰ روستا در دستور کار است
  • دولت سیزدهم بر اتمام پروژه‌های نیمه تمام سیستان و بلوچستان متمرکز شده است
  • تامین امکانات مورد نیاز برای برگزاری دومین مرحله انتخابات مجلس
  • تمرکز دولت بر اتمام پروژه‌های نیمه تمام سیستان و بلوچستان
  • پروژه ۴۳۲ واحدی خورموج باید تا پایان سال تکمیل شود
  • پروژه های عمرانی شهرستان دشتی شتاب می گیرد
  • دوستی: تعریف منابع چندگانه اعتباری ضامن پیشرفت پروژه‌های پیشران بوده است
  • اولویت اصلی شهرداری رفسنجان تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام است/ ۲۰ پروژه شهری در مراحل پایانی