Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-01@09:03:27 GMT

اتمام حجت ستاره سرخپوشان برای دیدار با استقلال

تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۲۴۴۷۵

اتمام حجت ستاره سرخپوشان برای دیدار با استقلال

زبیر نیک‌نفس بازیکن تیم فولاد گفت: حالا که قرار است بازی‌ها شروع شوند حق طبیعی ما است که در اهواز از استقلال پذیرایی کنیم.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

زبیر نیک‌نفس در حاشیه آخرین تمرین تیم فولاد خوزستان در تهران اظهار داشت:

همه ما دل‌مان برای فوتبال تنگ شده بود و برای شروع تمرینات لحظه ‌شماری می‌کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خدا را شکر شرایط طوری پیش رفت که توانستیم تمرینات را شروع کنیم. تمرینات خیلی خوبی در اردوی تهران داشتیم. امکانات خیلی خوبی هم کادر مدیریتی برای ما اینجا فراهم کرده بود.

زبیر نیک‌نفس در مورد اینکه چند بازیکن فولاد در تست‌های پزشکی مثبت شده بودند و آیا این مسئله استرس‌زا نبود، گفت:

در تست اول و سوم همه منفی بودند ولی در تست دوم وقتی اعلام کردند چند نفر مثبت شده‌اند باعث شد همه بچه‌ها شوکه شوند و ترسی در اردو ایجاد شد ام اخدا را شکر به خیر گذشت و خبر خاصی نبود.

زبیر نیک‌نفس در مورد بازی با استقلال که در شهر اهواز برگزار می‌شود اما این شهر شرایط خوبی ندارد و آیا فولاد باید از حق میزبانی استفاده کند، عنوان کرد:

فکر می‌کنم این چیز طبیعی است. قضیه کرونا ربطی به اهواز و ایران ندارند و کل دنیا درگیر این قضیه هستند. حالا که قرار است بازی‌ها شروع شود حق طبیعی ما است که در اهواز از استقلال پذیرایی کنیم.

زبیر نیک‌نفس  بازیکن تیم فولاد در مورد اینکه این تیم می‌تواند سهمیه آسیایی را به دست بیاورد، گفت:

این موضوعی است که باید آن را در آینده ببینیم. شخصاً دوست دارم بازی به بازی فکر کنم ولی چه کسی بدش می‌آید و ان‌شاءالله که بهترین نتایج را بگیریم.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال بازیکن تیم فولاد استقلال بازیکن تیم فولاد زبیر نیک نفس زبیر نیک نفس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۲۴۴۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره‌های بایرن از بازی برگشت در برنابئو می‌ترسند!

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ شب گذشته در دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه خانگی‌اش برابر رئال مادرید به میدان رفت و به تساوی 2-2 برابر این تیم رضایت داد تا کار سختی را در بازی برگشت در پیش داشته باشد.

این تیم فرصت خوبی داشت که بتواند در این بازی مهم و سرنوشت ساز به عنوان تیم پیروز از زمین خارج شود اما اشتباه مدافعان بایرن باعث شد که بازیکنان رئال مادرید بهترین استفاده را از فرصتی که داشتند ببرند و بازی را به تساوی بکشانند و منتظر رویارویی با حریف در خانه باشند.

کاراگر پس از پایان این دیدار درباره شرایط بازی برگشت به CBS Sports گفت:«من فکر می‌کنم که این نتیجه از نظر روانی ضربه بسیار سنگینی به بازیکنان بایرن می‌زند. این احساس هراسی است که همیشه درباره رئال مادرید وجود دارد. بازی کردن در سانتیاگو برنابئو...»

بازی برگشت این دو تیم چهارشنبه شب هفته آینده در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برگزار خواهد شد تا تکلیف تیم صعود کننده به بازی فینال که باید روبروی یکی از دو تیم پاری سن ژرمن یا دورتموند به میدان برود مشخص شود.

دیگر خبرها

  • ستاره‌های بایرن از بازی برگشت در برنابئو می‌ترسند!
  • انتخاب عجیب تراکتور برای بازی با استقلال | فقط ستاره پوستر؟
  • کاپیتان بایرن پشت ستاره کره: فوتبال همین است
  • افزایش خارجی‌های پرسپولیس مقابل سپاهان/ترکیب احتمالی سرخپوشان
  • تمرین شاداب پرسپولیسی‌ها پیش از دیدار با سپاهان 
  • آخرین تمرین پرسپولیس پیش از دیدار با سپاهان
  • ستاره استقلال برای تراکتور گام برداشت
  • حمایت استقلال خوزستان از استقلال ملاثانی ۸ برابر فولاد + سند
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر| تراکتور به دنبال انتقام از استقلال/ نبرد گلادیاتور‌های پرسپولیس و سپاهان در ال‌کلاسیکوی ایران
  • ستاره پرسپولیس در لیست سیاه اوسمار