Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی تاج درباره رقم قرارداد ویلموتس ادعای عجیبی مطرح کرد که نشان می‌دهد تا چه اندازه از مسائل روز فوتبال دور است. تاج مدعی شد ویلموتس با ساحل عاج قراردادی یک میلیون و هشتصدهزاریورویی به همراه پاداش داشته که پس از دو سال فدراسیون مبلغ چهارصدهزار دلار به آن اضافه کرده است و این را هم منطقی می‌داند.

تاج تصور کرده قیمت مربی مانند خانه است که تورم داشته باشد و پس از دو سال به ان اضافه شود؛ در فوتبال روز دنیا وقتی یک مربی با تیمی نتیجه نگیرد از مبلغ قراردادش در تیم بعدی کم خواهد شد و ویلموتس هم که پس از ناکامی در ساحل عاج مدتی بدون تیم بود فقط در ایران می‌توانست چنین پیشنهادی دریافت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



علاوه بر این حتی همین ادعای رییس سابق فدراسیون فوتبال هم اشتباه است و قرارداد ویلموتس بدون پاداش دومیلیون و دویست هزار دلار بود و با پاداش‌ها بیشتر می‌شد و حتی مالیات آن هم بر عهده فدراسیون بود؛ این‌که کسی از تاج به درستی درباره ادعاهایش سوال نمی‌پرسد دلیل بر این نیست که حرف‌هایش منطقی است و او هر آماری می‌خواهد بدهد.



منبع: پارسینه

کلیدواژه: مهدی تاج فدارسیون فوتبال مارک ویلموتس پارسی خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۲۴۵۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سنگین ترین جریمه فوتبال ایران؛ جریمه ۲ میلیارد تومانی ویسی به دلیل مصاحبه غیرفنی

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، عبدالله ویسی سرمربی تیم فولاد خوزستان به دلیل مصاحبه غیرفنی و خارج از حوزه مسئولیت خود و اظهار نظر غیرمسئولانه و غیرحرفه‌ای علیه فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ مبلغ ۲ میلیارد تومان جریمه نقدی شد.
مبلغ جریمه نقدی باید ظرف مدت یک هفته پرداخت شود.
ادامه فعالیت این مربی در لیگ برتر منوط به پرداخت جریمه است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سرمربی فصل بعد پرسپولیس کیست؟
  • پرسپولیس قهرمان نشود سرمربی چه کسی است؟ | تصمیم مدیران باشگاه مشخص شد
  • پرسپولیس تمدید با اوسمار را جدی گرفته است
  • رسمی؛ قرارداد آلبرتو جیلاردینو با جنوا تا سال 2026 تمدید شد
  • ویسی ۲ میلیارد تومان جریمه شد
  • چرتکه ۲میلیاردی فدراسیون برای مصاحبه یک مربی!
  • سنگین‌ترین جریمه فوتبال ایران؛ جریمه ۲ میلیارد تومانی ویسی به دلیل مصاحبه غیر فنی
  • جریمه ۲ میلیارد تومانی ویسی به دلیل مصاحبه غیرفنی
  • سنگین ترین جریمه فوتبال ایران؛ جریمه ۲ میلیارد تومانی ویسی به دلیل مصاحبه غیرفنی
  • بانک شهر می‌تواند سعید عزت‌اللهی را پرسپولیسی کند؟ بعید است!