Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی بسکتبال این روزها نسبت به صحبت‌هایی که مسئولان فدراسیون در مورد نیمکت تیم ملی می‌کنند، سکوت پیشه کرده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، پس از شیوع ویروس کرونا و تعطیلی مسابقات ورزشی، فدراسیون بسکتبال نیز پایان لیگ‌برتر را اعلام کرد، اما این اتفاق خوشایند گرگانی‌ها که در صدر جدول رده بندی بودند، نبود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تمام مسئولان این تیم در فضای حقیقی و مجازی لب به اعتراض گشودند و خواستار اعلام نام این تیم به عنوان قهرمان فصل جاری بودند. اما در این بین تنها یک نفر بود که هیچ گونه صحبتی در این خصوص در رسانه‌ها از او دیده نشد و آن هم مهران شاهین‌طبع سرمربی این تیم بود. 

شاید سکوت شاهین طبع در مورد اتفاقات لیگ و عدم اعتراض به فدراسیون با توجه به جایگاهی که در تیم ملی به عنوان سرمربی داشت، طبیعی به نظر می‌رسید، اما سکوت او درباره صحبت‌های رئیس فدراسیون بسکتبال در خصوص نیمکت تیم ملی و کادرفنی که او شخص اولش است، غیر طبیعی به نظر می‌رسد.

مصاحبه اخیر رامین طباطبایی، رئیس فدراسیون بسکتبال با فارس، بوی اختلاف و تغییر در نیمکت تیم ملی می‌داد، اما شاهین ترجیح داده در این خصوص سکوت کند و به تماس‌هایی که از سوی رسانه‌ها می‌شود، پاسخ ندهد.

طباطبایی که تا پیش از شیوع کرونا و تعطیلی لیگ و تعویق المپیک همواره در صحبت‌های خود حمایت از شاهین طبع را در دستور کار داشت، اما این روزها حرف‌های دیگری می‌زند« به هرحال وقتی المپیک یک سال به تعویق می‌افتد همه چیز تغییر می‌کند و نیازمند این است که ما هم برنامه‌های خود را بررسی کنیم. در حال حاضر هیچ گونه تصمیمی نگرفته‌ایم، اما کمیته فنی هم حق دارد که انتظارات خود را بگوید. به محض اینکه برنامه‌ بازی‌های ملی اعلام شود، نظر کمیته فنی را جویا می‌شویم و یک بازنگری در مورد برگزاری اردوها به وجود می‌آید.

رئیس فدراسیون در مورد حرف‌های خود به اتفاقات والیبال هم اشاره می‌کند و تلویحا تغییرات را تایید می‌کند « در مورد والیبال هم همین اتفاق افتاد و اگر المپیک به تعویق نمی‌افتاد، کولاکوویچ می‌ماند»

در مورد صحبت‌های طباطبایی و سکوت شاهین طبع به سراغ اسدالله کبیر، مدیر فنی تیم شهرداری گرگان و عضو کمیته فنی فدراسیون رفتیم تا موضوع بهتر روشن شود.

*کبیر: شاهین طبع نتایج خوبی در تیم ملی گرفته/ بهترین کار سکوت است

کبیر در مورد احتمال تغییرات در نیمکت تیم ملی اظهار داشت: صحبت‌های ضد و نقیضی مطرح می‌شود. شاهین طبع از زمانی که در تیم ملی حضور داشته نتایج خوبی را کسب کرده و فدراسیون و کمیته نیز آن را تایید کرده است. اگر بخواهند کسی را جابجا کنند باید منطقی و معقولانه باشد. چه نقطه ضعفی در شاهین طبع دیده شده است؟

وی در مورد اینکه گفته می‌شود شاید اختلاف شاهین طبع و فدراسیون به مسائل شهرداری گرگان بازگردد، تصریح کرد: تیم ملی ربطی به مسائل باشگاهی ندارد و اگر اتفاقی افتاده بین باشگاه و فدراسیون بوده است و شاهین طبع هم تاکنون در مورد لیگ صحبتی انجام نداده است، پس دلیلی ندارد که اختلافی به وجود بیاید.

عضو کمیته فنی فدراسیون که رابطه خوبی هم با شاهین‌طبع دارد در مورد اینکه پس چرا او سکوت کرده است، عنوان کرد: وقتی صحبتی صورت بگیرد، طبیعتا جوابگویی‌هایی هم در پی خواهد داشت و تفسیرهایی می‌شود که جو را متشنج خواهد کرد. در حال حاضر بهترین کار سکوت است.

به گزارش فارس، تیم ملی تا چند ماه دیگر هیچ برنامه‌ای ندارد و مهمترین رویداد پیش رو المپیک سال آینده است و به نظر نمی‌رسد فدراسیون بخواهد تصمیمی به این زودی بگیرد و باید تا ماه‌های آینده صبر کرد، اما آنچه مشخص است اینکه رابطه مسئولان فدراسیون و سرمربی تیم ملی دیگر همانند گذشته نیست.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: خبر گزاری فارس نیمکت تیم ملی شاهین طبع کمیته فنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۲۴۵۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت جدید شاهین در بازار / این مدل ۸۷۰ میلیون تومان شد + جدول قیمت

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین،به نقل از اقتصاد آنلاین فبا مطالعه جدول زیر اطلاعات کاملی درباره قیمت روز خودروهای شاهین به دست خواهید آورد.


قیمت روز انواع خودرو شاهین
برند مدل کارکرد قیمت (تومان)
شاهین، G اتومات ۱۴۰۳ صفر ۸۱۹,۰۰۰,۰۰۰
شاهین، G اتومات ۱۴۰۳ صفر ۸۷۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین، G اتومات ۱۴۰۳ صفر ۹۰۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین، G دنده‌ای ۱۴۰۲ صفر ۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین، G دنده‌ای ۱۴۰۳ صفر ۷۶۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین، G دنده‌ای ۱۴۰۲ ۶,۰۰۰ ۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین، G دنده‌ای ۱۴۰۰ ۸۵,۰۰۰ ۶۲۸,۰۰۰,۰۰۰
شاهین، G دنده‌ای ۱۴۰۱ ۴۷,۰۰۰ ۶۵۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین، G دنده‌ای ۱۴۰۰ ۳۹,۰۰۰ ۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰

جهت مشاهده لیست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه لیست قیمت روز خودرو در خبرآنلاین مراجعه کنید.

۲۲۰

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898904

دیگر خبرها

  • دلیل باخت شهرداری در فینال بسکتبال غرب آسیا
  • بسکتبال NBA | استفن کری، بهترین بازیکن کلاچ سال
  • چهار بازیکن به کمیته‌های انضباطی و فنی فدراسیون بسکتبال دعوت شدند
  • روایت جالب مربی لهستانی تیم والیبال ایران از خوردن بهترین هندوانه و سخت بیدار شدن صبح
  • اعلام رسمی لاپورتا: ژاوی می‌ماند
  • قیمت محصولات سایپا پنجشنبه ۶ اردیببهشت ۱۴۰۳
  • طلا و نقره نان‌چوان برای بنی‌طالبی و حسن‌زاده
  • صحبت‌های جالب مجید جلالی درباره برنامه ۱۲ ساله
  • ورزش ایران بهترین های خود را شناخت
  • قیمت جدید شاهین در بازار / این مدل ۸۷۰ میلیون تومان شد + جدول قیمت