Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@20:27:04 GMT

۱۲ هزار و ۶۰۰ نازل سوخت استان مرکزی نظارت فنی شد

تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۲۵۰۵۳

۱۲ هزار و ۶۰۰ نازل سوخت استان مرکزی نظارت فنی شد

«سعید جمشیدی» روز سه‌شنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: پایش و انجام تست‌های کمیتی بر روی نازل‌های بنزین و نفت‌گاز از سوی کارشناسان این شرکت با هدف رعایت حقوق شهروندی و اطمینان از کالیبره بودن تلمبه های مربوطه انجام شده است.

وی ادامه داد: ماهانه به‌طور متوسط یک‌هزار نازل جایگاه‌های مختلف استان مرکزی رصد فنی می‌شود و انجام تست‌های کمیتی به صورت مستمر روی آن‌ها صورت می‌گیرد که این اقدام ضمن اطمینان از صحت خروجی هر نازل به‌هنگام سوخت‌گیری می‌توان رضایت مراجعان را افزایش داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه استان مرکزی  گفت: ۹۱  جایگاه‌ عرضه سوخت در  استان مرکزی وجود دارد و شهروندان در صورت داشتن هرگونه شکایت از خدمات ارایه شده می‌توانند با مرکز ۰۹۶۲۷تماس بگیرند.

جمشیدی در بخش دیگری از سخنانش بیان کرد: ۳۰۰ بسته معیشتی از سوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی استان مرکزی در راستای رزمایش کمک مومنانه در نقاط محروم شهرستان شازند توزیع شد.

وی بیان کرد:  ۴۵ کارت هدیه نقدی یک میلیون و ۵۰۰ هزار ریالی نیز از سوی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان مرکزی بین کودکان بی‌سرپرست و بدسرپرست منطقه هندودر از توابع شازند در ایام شیوع کرونا توزیع شده است.

بیش از ۸۰۰ نفتکش در شرکت ملی پخش‌فرآورده‌های نفتی منطقه استان مرکزی فعالیت می‌کنند.

روزانه  ۲ میلیون ۶۰۰ هزار لیتر گازوئیل و یک میلیون ۷۰۰ هزار لیتر بنزین در جایگاه‌های سوخت استان مرکزی عرضه می‌شود.

۹۰ جایگاه سوخت در نقاط مختلف شهری و بین‌راهی در استان مرکزی خدمات ارایه می‌کنند.

برچسب‌ها استان مرکزی بنزين ستاد سوخت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استان مرکزی بنزين ستاد سوخت استان مرکزی بنزين ستاد سوخت پخش فرآورده های نفتی استان مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۲۵۰۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خودرو ایسوزو D-MAX مدل 2024 چه مشخصاتی دارد؟

خودرو ایسوزو D-MAX مدل 2024 دارای هشت کیسه هوا، ترمز اضطراری خودکار، نظارت بر نقاط کور، نظارت بر توجه راننده و دوربین دنده عقب است

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری ایمنا، خودرو ایسوزو D-MAX مدل ۲۰۲۴ در دو نسخه با دو موتور چهار سیلندر توربو دیزل عرضه می‎‌شود، نسخه اول دارای یک موتور ۱.۹ لیتری با قدرت ۱۱۰ کیلووات و گشتاور ۳۵۰ نیوتن متر است و نسخه دوم از یک موتور ۳.۰ لیتری با ۱۴۰ کیلووات قدرت و ۴۵۰ نیوتن متر گشتاور بهره می‌برد، هر دو نسخه با یک گیربکس شش سرعته دستی یا شش سرعته اتوماتیک با محرک ارسال شده به چرخ‌های عقب یا چهار چرخ متحرک همراه می‌شوند.

شرکت تولیدکننده ادعا کرده است که مصرف سوخت ترکیبی خودرو ایسوزو D-MAX مدل ۲۰۲۴ با توجه به نوع آن بین ۶.۷ تا ۷.۰ لیتر سوخت در هر صد کیلومتر بر ساعت است، ظرفیت مخزن سوخت هر دو نسخه از این خودرو ۷۶ لیتر است؛ طول و عرض خودروی یادشده به ترتیب ۵۲۸۰ و ۱۸۷۰ میلی‌متر است، ارتفاع آن ۱۸۱۰ میلی‌متر و فاصله بین دو محور آن نیز ۳۱۲۵ میلی‌متر است.

خودرو ایسوزو D-MAX مدل ۲۰۲۴ دارای هشت کیسه هوا، ترمز اضطراری خودکار، نظارت بر نقاط کور، نظارت بر توجه راننده، هشدار برخورد به جلو، هشدار خروج از خط، کروز کنترل تطبیقی، تشخیص علائم راهنمایی و رانندگی و دوربین دنده عقب است، از دیگر مشخصات آن نیز می‌توان به چرخ‌های ۱۷ اینچی، چراغ‌های جلو هالوژن، نور بالا اتوماتیک، نمایشگر هشت اینچی، سیستم صوتی مجهز به چهار بلندگو، دو پورت USB-C و یک پورت USB-A اشاره کرد، این خودرو در رنگ‌های سفید، مشکی، نقره‌ای، آبی، قرمز و نارنجی به فروش می‌رسد.

کد خبر 748301

دیگر خبرها

  • اولین جایگاه سوخت هیدروژن برای کامیون ها افتتاح شد
  • ضربه مهلک قاچاق کالا بر پیکر اقتصاد
  • نظارت بهداشتی بر تولید فرآورده‌های غذایی در کارگاه‌های سنتی
  • فروش بیش از ۵۲۶ میلیارد و ۹۷۲ میلیون تومان فرآورده‌های نفتی
  • پمپ بنزین ابوظبی رباتیک شد
  • واریز ۵۲۷ میلیارد تومان به خزانه دولت از محل فروش سوخت در مرز کرمانشاه
  • خودرو ایسوزو D-MAX مدل 2024 چه مشخصاتی دارد؟
  • قدردانی استاندار و مدیرکل میراث فرهنگی کردستان از سوخت‌رسانی نوروزی
  • بهره‌برداری از یک جایگاه عرضه سوخت در کهگیلویه و بویراحمد
  • شهروندان فرآورده‌های خام دامی را از مراکز مجاز تهیه کنند