Web Analytics Made Easy - Statcounter

بسیج اساتید دانشگاه پیام نور رفتار نژادپرستانه پلیس آمریکا را محکوم کرد.

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از دانشگاه پیام نور ، بسیج اساتید دانشگاه پیام نور رفتار نژادپرستانه پلیس آمریکا را محکوم کرد.

براساس این گزارش ، در متن نامه بسیج اساتید دانشگاه پیام نوردر خصوص رفتار نژادپرستانه پلیس آمریکا آمده است: شهروندان سیاه‌پوست ایالات‌متحده آمریکا رفتار تروریستی و ضد انسانی پلیس آمریکا که منجر به قتل «جورج فلوید» شد، موجب تأسف و تألم فراوان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متأسفانه تبعیض ساختاری و هنجارمند در فرهنگ ایالات‌متحده آمریکا که قدمت ۴۰۰ ساله دارد و همواره رنگین‌پوستان و به‌ویژه سیاهان را به‌عنوان انسان و شهروند درجه‌دو تلقی می‌کند اینک در زشت‌ترین حالت خود رخ‌ کرده است و حاکمان جنایتکار و سنگدل آمریکا به‌جای مداوای بیماران مبتلابه کرونا و کاستن از آلام آنان و رسیدگی به اقتصاد و معیشت مردم، زخم دیگری بر جسم و روح سیاه‌پوستان، مردم آمریکا و سایر آزادگان در سراسر دنیا وارد آوردند.

البته این اقدام ضد بشری نخستین جنایت این حکومت استکباری نیست؛ بمباران اتمی هیروشیما و ناکازاکی، به خاک و خون کشیدن هزاران انسان بی‌گناه در کشور‌های ویتنام، افغانستان، عراق، سوریه و اخیراً کشتار زنان و کودکان مظلوم یمن را در سابقه خود دارد.

متأسفانه مدرنیته غربی علیرغم ادعای دموکراسی، آزادی و حقوق بشر، از تربیت انسان‌های اصیل و آزاده ناتوان بوده و هرگاه در معرض آزمون قرارگرفته است طبیعت ضد خدایی و ضد انسانی‌اش برای همگان مکشوف گشته است که ازجمله مصادیق بارز آن رفتار حیوانی پلیس آمریکا در قتل «جورج فلوید» است.

همچنین؛ سرکوب شدید اعتراضات مسالمت‌آمیز تظاهرات کنندگان توسط پلیس و تلقی آنان با عنوان اراذل‌واوباش و آشوب‌طلب از سوی ترامپ ازجمله چالش‌ها و تنگنا‌های اساسی حکومت ایالات‌متحده آمریکا می‌باشد که تاکنون لاپوشانی و فرافکنی می‌شده است.

به همین منظور؛ ما استادان بسیجی دانشگاه پیام نور ضمن محکوم کردن این اقدام تروریستی پلیس، مراتب تسلیت، حمایت و همدردی خود را نسبت به خانواده و همسر و فرزند این انسان ابراز می‌داریم.

امیدواریم خون به‌ناحق ریخته شده «جورج فلوید» اراده مردم آمریکا و به‌ویژه سیاه‌پوستان را جهت تغییر حکومت نژادپرست و تروریست ایالات‌متحده آمریکا به جنبش درآورد و با الهام از حکومت‌های آزاده و خدامحور، حکومتی دادگر، عدالت باور و انسان‌دوست به‌جای آن بنشانند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: پیام نور آمریکا محکومیت رفتار نژادپرستانه پلیس آمریکا بسیج اساتید دانشگاه پیام نور ایالات متحده آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۲۵۱۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از اساتيد برتر دانشگاه پیام نور استان کرمان

به مناسبت ۱۲ اردیبهشت سالروز شهادت استاد مطهری و گرامیداشت مقام استاد، مراسم تجلیل از اساتيد دانشگاه پیام نور استان کرمان برگزار شد.

به گزارش گروه استان ها خبرگزاري دانشجو علي بیگ زاده، معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار کرمان در مراسم تجلیل از اساتيد برتر دانشگاه پیام نور استان کرمان گفت : اساتيد و معلم ، ماندگارترین واژه ای است که در ذهن ها می ماند.

 وي به نقش رفتار عملی اساتید در شکل گیری شخصیت دانشجویان اشاره کرد و افزود : رفتار عملی اساتید بیشترین تأثیر را در شکل‌گیری رفتارهای مثبت در بین دانشجویان دارد و همین نقش مهم استاد است که نسل‌ها را به‌هم پیوند می‌دهند و تکامل در فرهنگ را عینیت می‌بخشد.

او اظهار داشت : کار اصلی معلمان و اساتید، تعلیم ‌و تربیت بوده و کلید فتح آینده در دست شما اساتید است و تمدن سازی جزء با نقش بی بدیل اساتید شکل نخواهد گرفت.

در ادامه مسئول دفتر نهاد مقام معظم رهبری در اين دانشگاه با اشاره به حوادث اخیر دانشگاههای آمریکا، اقدامات پلیس این کشور ر لکه ننگی بر دامن نظام غربی مدعی آزادی دانست .
 
حجه الاسلام محمد حسين صغیرا وظیفه اصلی اساتید را زدودن جهل از جامعه دانست و افزود: کسی که جهل را از جامعه می زداید، یکپارچه نور است و این نور است که چراغی روشن فراروی نسل آینده قرار می دهد.

سپس رئیس دانشگاه پیام نور استان کرمان با تبریک روز معلم و استاد به نقش شهید مطهری در تربیت نسل انقلابی اشاره کرد و ابراز امیدواری کرد که ما بتوانیم ادامه دهنده راه این شهید عزیز باشیم.
فاطمه معین الدینی، نحوه انتخاب اساتید برتر را یادآور شد و گفت: دو نفر از اساتید دانشگاه در عرصه های علمی و پژوهشی سرآمد بوده اند و همین‌طور به پاس قدردانی از تلاش مدیران گروه از آنها نیز تجلیل می شود و همچنین در هر گروه آموزشی به انتخاب مدیران گروه استان، از سه استاد مدعو دانشگاه تجلیل مي گردد.

لازم به ذکر است، در پایان این مراسم اساتید اين دانشگاه با اعلام حمایت خود از تظاهرات دانشجویان دانشگاههای آمریکا، حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین ابراز داشتند.

دیگر خبرها

  • تجمع دانشجویان پزشکی مشهد در حمایت از جنبش دانشجویان آزادیخواه آمریکا
  • نامه سرپرست دانشگاه گیلان به ۳۸ نفر از روسای دانشگاه های آمریکا
  • تجلیل از اساتيد برتر دانشگاه پیام نور استان کرمان
  • فیلم| رفتار شرم آور پلیس آمریکا با یک زن مسلمان
  • یورش پلیس به دانشجویان در اروپا و آمریکا محکوم شد
  • «مجلس» یورش پلیس به دانشجویان در اروپا و آمریکا را محکوم کرد
  • رفتار شرم آور پلیس آمریکا با یک زن مسلمان | ویدئو
  • ادامه حمایت‌های دانشجویان آبادانی از خیزش دانشجویان حامی مردم غزه
  • تجمع دانشجویان دانشگاه فرهنگیان در حمایت از دانشجویان آزادیخواه
  • رفتار پلیس ایالات متحده با اساتید و دانشجویان ماهیت دروغین دموکراسی غرب را افشا کرد