Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-26@15:20:06 GMT

بازیگرانی که بیشتر شبیه مدل و مانکن هستند

تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۲۵۹۶۹

بازیگرانی که بیشتر شبیه مدل و مانکن هستند

تینا پاکروان، بازیگر و کارگردان سینما در یادداشتی پیرامون بازیگری به گلایه نوشته بود که بازیگران اینجا را می بینم که برخی باصورت های دست کاری شده خود را بیشتر شبیه مدل ها می کنند و یا بادی بیلدینگ رفته و بدن خود را به گونه ای دیگر فقط برای نقش های خاص ترییت می کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ تینا پاکروان، بازیگر و کارگردان سینما در یادداشتی پیرامون بازیگری نوشت:

داشتم به بازیگری فکر می کردم به معنای مطلق کلمه و اینکه سوپراستار زیبایی چون چارلیز ترون برایش هنوز انقدر بازیگری مهم هست که حاضر است برای نقشش چاق شود، زشت شود ، ابرو بتراشد و تبدیل به هیولا گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  از طرفی بازیگران اینجا را می بینم که برخی باصورت های دست کاری شده خود را بیشتر شبیه مدل ها می کنند و یا بادی بیلدینگ رفته و بدن خود را به گونه ای دیگر فقط برای نقش های خاص ترییت می کنند.   اگر بخواهی نقش تاریخی بهشان بدهی یا معتاد یا هزاران نقش جذاب دیگر نمی توانی.کمتر بعد از بازی کردن دوره ای می گذرانند تا خود را در دانش بازیگری به روز کنند یا فن بیان و بدنشان را تربیت کنند، چون  تبدیل به عقل کل شده اند و حفظ همه این ظواهر را با رقابت بر سر دستمزد با این و آن بگذاری در کاسه ای می فهمی آخرین مساله شان نفس بازیگری است که شاید روزی عاشقش بودند و برایشان آرزو بوده است.   خوانده بودم مک کانهی برای نقشش در یک فیلمنامه ۱۰۰ صفحه ای ۴۵۰ صفحه تحلیل نوشته است. فکر کردم چه خوشبخت هستند فیلمنامه نویسان و کارگردانانی که بازیگرشان با این عشق سراغشان می آید و در قبال حرمتی که به بازیگری گذاشته اند، احترام می بینند.   چارلیز ترون زیبایی اش  را ویترین نکرد بلکه بازیگری اش را طوری اثبات کرد که هرگز به شکل عروسک به او نگاه نشود . و نقشی  ماندگار ساخت .  با احترام به همه ی بازیگرانی که در هرکجای جهان این هنر برایشان حرمت دارد. انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: برای نقش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۲۵۹۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردم کدام کشور‌ها بیشتر کتاب می‌خوانند؟

منبع: اعتمادآنلاین

دیگر خبرها

  • مردم کدام کشور‌ها بیشتر کتاب می‌خوانند؟
  • ساخت مستند تصویری شبیه‌سازی حرم مطهر امام حسین (ع) در شیراز
  • علیرضا فغانی چیزی شبیه به کولینا
  • فناوری شبیه سازی Voice Engine چه خطراتی دارد؟
  • اردوغان: نتانیاهو شبیه هیتلر است/ عربستان سعودی: تداوم ارتکاب جنایات جنگی از سوی نیروهای اشغالگر اسرائیلی در غزه را محکوم می کنیم/ حزب الله مقر تیپ گولانی در عکا را هدف حمله پهپادی قرار داد/ رسانه صهیونیستی: داستان حقیقی این است که ما آنگونه که نتانیاهو م
  • بازیگری پوتین، ۲ عمارت و مسافران تایلند
  • قابهایی شبیه به زندگی از جنس فلسفه و شعر و عرفان
  • دانش ایرانی در خدمت امنیت حفاری
  • «خرده جنایت‌های زن و شوهری» روی صحنه عمارت نوفل لوشاتو
  • بازیگرانی که از کودکی به شهرت رسیدند (فیلم)