Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد گفت: شهرستان گچساران با 155 مگاوات بیشترین مصرف برق استان را به خود اختصاص داده که این میزان مصرف نسبت به سال گشته 26 مگاوات افزایش داشته است.

داود راهزادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گچساران از افزایش 16 درصدی  رشد مصرف  برق در این استان خبر داد و گفت: بر اساس آخرین آمارهای واحد "دیسپاچینگ"، میزان مصرف برق در زمان اوج بار به 392 مگاوات  رسیده  و در اوج شبانه به 381 مگاوات رسیده که این میزان مصرف بطور بی‌سابقه‌ای رشد داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
وی  با بیان اینکه تغییر الگوی مصرف، افزایش تعداد مشترکین و افزایش دمای هوا  از مهمترین دلایل افزایش میزان مصرف انرژی در این استان  به خصوص در مناطق گرمسیری  است، افزود: شهرستان گچساران با 155  مگاوات بیشترین مصرف برق استان را به خود اختصاص  داده  که این میزان مصرف  نسبت به مدت مشابه سال گذشته 26مگاوات افزایش داشته است.

راهزادی ادامه داد:  میزان مصرف برق  به ترتیب در شهرستان‌های بویراحمد و دنا 96 مگاوات بوده که 17 مگاوات نسبت به گذشته افزایش مصرف داشته است.
 
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه میزان مصرف در زمان اوج بار کهگیلویه 72 مگاوات است، ادامه داد: میزان مصرف در این شهرستان نیز نسبت به مدت مشابه  سال گذشته 14 مگاوات رشد داشته است.
 
وی ادامه داد: شهرستان بهمئی با 35 مگاوات و رشد 5 مگاواتی،  شهرستان باشت با 33 مگاوات و رشد 7مگاواتی و شهرستان چرام با 21 مگاوات و رشد 5 مگاواتی  در رتبه‌های بعدی میزان مصرف در استان کهگیلویه و بویراحمد قرار دارند.
 
به گزارش فارس، استان کهگیلویه و بویراحمد دارای 262 هزار اشتراک برق دارد که از این تعداد حدود 56 هزار اشتراک روستایی و مابقی شهری هستند.

انتهای پیام/82031

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاري فارس گچساران برق کهگیلویه و بویراحمد میزان مصرف مصرف برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۲۶۱۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه کارگروه آرد و نان شهرستان مهریز


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، جلسه کارگروه آرد و نان شهرستان به ریاست مرادیان معاونت عمرانی فرمانداری و با حضور محسن الحسینی سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی، ابوئی رئیس اتاق اصناف، طاهری کارشناس اداره صمت و زارع رئیس اتحادیه صنف نانوایی‌ها در محل سالن جلسات فرمانداری مهریز برگزار شد.


بررسی مشکلات توسط اتحادیه نانوایی‌ها اعم از پاسخ گویی میزان نان و تراکنش متعارف، افزایش تنوع قیمت نان محلی، چگونگی تسریع در رفع اختلال تشخیص سهمیه توسط سامانه (قطع و کسر)، نحوه ارائه تسهیلات به واحد‌های خبازی، اتصال خبازان به سامانه برای کنترل جزیی‌تر عملکرد و بررسی آخرین وضعیت فرآیند توزیع و میزان سرانه آرد در شهرستان از جمله مواردی بود که در این کارگروه مطرح و در این خصوص بحث و تبادل نظر شد.

دیگر خبرها

  • جلسه کارگروه آرد و نان شهرستان مهریز
  • ترددهای بین استانی در بوشهر ۲۵ درصد افزایش یافت
  • استفاده از تلفن همراه با ۴۶ درصد بالاترین علت بروز تصادف است
  • پیش بینی کاهش ناترازی برق به ۱۱ هزار مگاوات
  • افزایش تولید روزانه ۸۰ هزار بشکه نفت در نفت و گاز گچساران
  • آخرین آمار از میزان بارش‌ها در کشور / ایران از خشکسالی دور شد؟
  • هشدار ! این نشانه‌ها به شما می‌گوید کمبود پروتئین دارید
  • اختصاص ۶۵ میلیارد ریال جایزه کم‌مصرفی به مشترکان کاشانی
  • میزان پرشدگی مخازن سد‌های کشور
  • سطح گلخانه‌های کردستان به ۶۰ هکتار افزایش یافت