Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-04-29@17:12:16 GMT

برپایی جُنگ‌ها و کنسرت‌ها در کیش از اول تیرماه

تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۲۶۱۸۰

خرداد: سخنگوی شورای سلامت کیش به تشریح آخرین مصوبات شورای سلامت این جزیره پرداخت.
به گزارش خرداد ،محمدرضا رضانیا در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص آخرین مصوبات شورای سلامت کیش، افزود: بر اساس ابلاغ پروتکل‌های بهداشتی به مدیران جنگ‌ها و کنسرت‌ها همراه با نظارت‌های دقیق، این مجموعه‌ها از ابتدای تیرماه سال جاری آماده پذیرایی از ساکنین جزیره کیش و گردشگران خواهند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی خاطرنشان کرد: همچنین مقرر شد تمام امتحانات دانشگاه‌ها در کیش به‌جز آزمون‌های ضروری که نیاز به برگزاری عملی و حضوری است به‌صورت آنلاین و غیرحضوری برگزار شود.
رضانیا بیان کرد: مدیران باشگاه‌های بیلیارد، پارک‌های کودک، گیم نت‌ها و سالن‌های ماساژ نیز با مراجعه به مرکز توسعه سلامت کیش و دریافت پروتکل‌های بهداشتی و اخذ تعهدنامه می‌توانند فعالیت خود را آغاز کنند.
سخنگوی شورای سلامت کیش بیان کرد: مدیران مهدهای کودک با مراجعه به سازمان بهزیستی و ارائه معرفی‌نامه به مرکز توسعه سلامت و طی بازدید از محل مهدکودک‌ها و با اخذ تعهدنامه مبنی بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی، می‌توانند از ابتدای تیرماه به ساکنین جزیره کیش خدمات ارائه دهند. برچسب ها: کیش ، شورای سلامت

منبع: خرداد

کلیدواژه: کیش شورای سلامت شورای سلامت سلامت کیش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۲۶۱۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۲ طرح نیمه تمام بهداشتی در خراسان رضوی به ثمر نشست

به گزارش قدس خراسان، حسن عبدالله‌زاده با بیان اینکه در راستای افزایش دسترسی عادلانه به خدمات بهداشتی، اتمام طرح‌های بهداشتی از سال گذشته در دستور کار قرار گرفته است، اظهار کرد: این طرح‌های بهره‌برداری شده شامل هفت خانه بهداشت، یک پایگاه سلامت، سه مرکز خدمات جامع سلامت و یک ستاد شبکه در شهرستان خواف است.

مدیر توسعه و ارتقا شبکه معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد ادامه داد: ۷۳ طرح بهداشتی دیگر نیز در مناطق زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد در حال ساخت است که در صورت تامین اعتبار، ۴۳ پروژه دیگر در سال جاری به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی گفت: پروژه‌های بهداشتی با همکاری این دانشگاه و فرمانداری ساخته خواهد شد تا عموم مردم دسترسی خوبی به خدمات حوزه بهداشت و درمان داشته باشند.

دیگر خبرها

  • ۱۲ طرح نیمه تمام بهداشتی در خراسان رضوی به ثمر نشست
  • اجتناب از اقدامات جزیره‌ای در زیرمجموعه‌های وزارتخانه راه
  • برپایی ایستگاه سلامت در سیب و سوران
  • بهره‌مندی ۱۷۷ هزار البرزی از خدمات رایگان روانشناسی مراکز بهداشت
  • زمین‌های چمن ورزشگاه‌های جزیره خارگ نوسازی می‌شود
  • یک فروشگاه زنجیره‌ای در آبادان پلمب شد
  • ماجرا‌های کنسرت «سیروان خسروی» در اهواز تکرار نمی‌شود
  • وعده یک تهیه‌کننده برای از سرگیری کنسرت‌ها در خوزستان
  • جوجه ریزی بدون دریافت گواهی بهداشت ‌غیرمجاز است
  • ماجراهای کنسرت «سیروان خسروی» در اهواز تکرار نمی‌شود