Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس شورای شهر تهران گفت: در زمان مناسب برنامه‌ریزی‌ می‌شود که مدیران شهری ملاقاتی با رئیس مجلس شورای اسلامی داشته باشند.

به گزارش خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران در حاشیه امروز صحن شورای شهر در جمع خبرنگاران درباره برگزاری جلسه هم‌اندیشی معاونان شهردار و اعضای شورای شهر اظهار داشت: در این جلسه در مورد سوء تفاهم‌ها از قوانین و آئین‌نامه‌های مربوط به موضوع باغات موضوعاتی مطرح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مردم نگرانی‌ها و تقاضاهایی در مورد پرونده باغات داشتند و بر همین اساس در این جلسه نظرات مختلفی مورد بحث و گفت‌وگو قرار گرفت.

وی افزود: علاوه بر حناچی، گلپایگانی معاون شهردار، مدیرعامل سازمان بوستان‌ها و اعضای کمیسیون محیط زیست و معماری شهرسازی و بسیاری دیگر از اعضای شورای شهر حضور داشتند و به صورت مفصل موضوعات مورد بررسی قرار گرفت.

رئیس شورای شهر تهران ادامه داد: تعداد پرونده‌ها،‌ رأی‌هایی که صادر شده و اینکه چه اصلاحاتی باید در زمینه موضوع باغات انجام گیرد از جمله موضوعاتی بود که در این زمینه مورد بحث قرار گرفت و نتایج خوبی در مورد آن حاصل شد و به تدریج ماحصل آن را در ماه‌های آینده خواهیم دید.

هاشمی در مورد کمبود اتوبوس و مترو در پایتخت گفت: باید ببینیم دولت تدبیر و امید چه فکری درباره این موضوع در شهرها و کلانشهرها خواهد داشت لازم است که دولت حساسیت در جهت تأمین ناوگان حمل و نقل عمومی داشته باشد.

وی بیان داشت: البته هنوز هم دیر نشده و این موضوع امکان تحقق دارد.

رئیس شورای شهر تهران در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه آیا به زودی مدیران شهری ملاقاتی با محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی خواهند داشت، گفت: صحبت‌های اولیه با برخی از نمایندگان مجلس انجام گرفته و منتظریم که به صورت کامل نمایندگان در مجلس مستقرو فعالیتشان شروع  شود و در زمان مناسب ملاقات‌هایی  با آقای قالیباف هم خواهیم داشت.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: خبر گزاری فارس رئیس شورای شهر تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۲۶۳۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس‌جمهور با یک خط می‌تواند فیلتر را بردارد

به گزارش «تابناک» به نقل از جماران، چند روز قبل وزیر ارتباطات خبر از مطرح شدن رفع فیلتر گوگل پلی مطرح کرد، در این خصوص جلال رشیدی کوچی عضو کمیسیون امور داخلی و شوراها  به خبرنگار جماران گفت: رئیس شورای فضای مجازی، شورای عالی امنیت ملی، شورای عالی انقلاب فرهنگی، رئیس‌جمهور است؛ این‌ها بازی را بلد نیستند و فکر می‌کنند مردم نیز نمی‌فهمند و این بازی را راه انداختند که ما نقشی نداریم. رئیس جمهور می‌تواند تنها با یک خط فیلتر را بردارد، اما این کار را نمی‌کند؛ زیرا نمی‌خواهند.

وی افزود: کاری به دیدگاه زارع پور وزیر ارتباطات ندارم؛ ایشان فرد خوبی است، اما من اگر یک روز در یک دولتی وزیر باشم وقتی ببینم حرفم خریدار ندارد استعفا می‌دهم و بیرون می‌آیم؛ چرا کاسه کوزه‌ها را سر دیگران بشکنم؟! ایشان اگر نمی‌تواند به مردم بگوید. این تصمیم کاملا در اختیار هیات دولت است و فرافکنی نکنند.

عضو کمیسیون امور داخلی و شوراها مجلس، با اشاره به جریان افتادن طرح صیانت، گفت: طرح صیانت علنا از دستور کار خارج شد، ولی زمزمه‌هایی شنیدم که برخی در تلاش هستند در هفته آخر مجلس این طرح را بیاورند و امیدوارم این اتفاق نیفتد. چون معامله کردن با جریان خاص بر سر منافع مردم  قطعا به ضرر مردم است. مدت‌ها امنیت روانی مردم به خطر افتاده است. تکرار مسیرهای غلط پر هزینه‌ها خواهد بود. 

رشیدی در خصوص اینکه آیا باز هم در برابر صیانت خواهد ایستاد؟ افزود: تلاش خود را می کنم رو به روی دولت بایستیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا این معاملات می تواند بر سر آینده هیأت رئیسه مجلس باشد؟ گفت: بله احتمالا همین است.

دیگر خبرها

  • رئیس‌جمهور با یک خط می‌تواند فیلتر را بردارد
  • رئیسی: به صورت ویژه در دستور کار وزرا و مدیران دستگاه‌های اجرایی باشد
  • رئیسی: گشت ارشاد مدیران باید در دستورکار وزرا باشد
  • رئیسی : گشت ارشاد مدیران در دستور کار وزرا باشد
  • رئیسی: گشت ارشاد مدیران در دستورکار وزرا باشد
  • قالیباف قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا را تبریک گفت
  • ضرب‌الاجل به پاستور
  • نامه مهم قالیباف به رئیسی
  • دو قانون مصوب مجلس از سوی قالیباف به دولت ابلاغ شد
  • از «غلامحسین رضوانی» چه می‌دانیم