Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست معاونت اجرایی باشگاه گفت: به دلیل لغو پروازها، برای بازگشت بشار رسن از مرز زمینی به ایران به سفارت کشورمان در بغداد نامه زدیم و برای پرداخت مطالبات بازیکن هم مشکلی وجود ندارد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، حسین خبیری اظهار کرد: باشگاه پرسپولیس همه اقدام‌های لازم، برای فراهم شدن امکان حضور بازیکنان خارجی از جمله بشار رسن در ایران را انجام می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در روزهای گذشته که مأموریت انجام هماهنگی‌ها برای بازگشت بشار به بنده داده شد، به‌طور مرتب با این بازیکن در تماس بوده‌ام. او خود نیز مشتاق است که هر چه سریع‌تر به جمع بازیکنان اضافه شده و برای شروع دوباره بازی‌ها آماده شود ولی متأسفانه با مشکل لغو پروازهای خروجی عراق روبرو هستیم. ما حتی به‌دنبال این مسئله بودیم که او به ترکیه، قطر یا امارات برود و از آن طریق به ایران برگردد، اما مشکل پروازی وجود داشت.

سرپرست معاونت اجرایی باشگاه پرسپولیس ادامه داد: در نهایت تنها راه ممکن، سفر زمینی او است. در این ارتباط نیز، آقای رسول پناه، امروز نامه‌ای را برای سفارت ایران در بغداد ارسال کردند تا مجوز عبور از مرز زمینی برای رسن اخذ شود. با صدور این مجوز او وارد یکی از استان‌های مرزی ایران خواهد شد و از آنجا به تهران پرواز خواهد کرد.

خبیری خاطرنشان کرد: در ارتباط با مسائل مالی برای پرداخت مطالبات این بازیکن هم، مشکلی وجود ندارد. با توجه به اقدام باشگاه اعتبار لازم تأمین شده و سرپرست باشگاه در این ارتباط، دستور لازم را به بخش مالی داده‌اند. به بشار رسن هم اعلام کرده‌ایم به‌محض بازگشت به تهران و مراجعه به باشگاه بخشی از مطالبات خود را دریافت می‌کند و باقیمانده آن نیز برای اینکه در شرایط برابری با دیگر بازیکنان قرار بگیرد هفته آینده به وی تحویل خواهد شد. انتظار ما این است که او را تا روز چهارشنبه در جمع سرخ‌پوشان ببینیم، البته این تأخیر ارتباطی به مسائل مالی نداشته است و این شایعه که او قهر کرده، درست نبود، او همیشه باوجود مشکلات مالی، تعصب و تعهد خود را نسبت به تیم نشان داده است.

سرپرست معاونت اجرایی باشگاه همچنین درباره وضعیت آکادمی فوتبال باشگاه و جلسه‌ای که در این ارتباط با رئیس هیئت مدیره و سرپرست باشگاه پرسپولیس داشت، خاطرنشان کرد: آکادمی فوتبال باشگاه در روزهای آینده، فعالیت خود را با شیوه‌نامه جدید دنبال خواهد کرد. ظرف چند روز آینده نیز شرایط و ضوابط فعالیت مدارس فوتبال پرسپولیس و نحوه صدور مجوز راه‌اندازی آن‌ها از طریق سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، اطلاع‌رسانی خواهد شد تا متقاضیان، نسبت به تمدید یا دریافت مجوز مدارس فوتبال پرسپولیس، اقدام نمایند.

انتهای پیام/4048/

منبع: آنا

کلیدواژه: پرسپولیس حسین خبیری بشار رسن باشگاه پرسپولیس بشار رسن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۲۶۴۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بشار اسد: موضع سوریه در مورد فلسطین تغییر نکرده است

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا به نقل از پایگاه شبکه خبری المیادین، بشار اسد رئیس جمهور سوریه طی سخنانی تاکید کرد که مواضع این کشور از زمان آغاز آرمان فلسطین در سال ۱۹۴۸ ثابت بوده و حتی یک لحظه و تحت هیچ شرایطی تغییر نکرده است.

وی اظهار داشت که سوریه بدون تردید تمام آنچه را که لازم بوده و در حد امکانات این کشور بوده به فلسطینیان و عناصر مقاومت ضد اسراییل تقدیم کرده است.

اسد تاکید کرد که مواضع دمشق نسبت به مقاومت و موضع‌گیری‌های آن نه تنها هیچ تغییری نکرد، بلکه عمق و گسترش بیشتری پیدا کرده و حوادث و تحولات نشان می‌دهد که کسی که قدرت تصمیم‌گیری ندارد، آینده‌ای نیز نخواهد داشت و کسی که قدرت ندارد هیچ ارزشی در این دنیا ندارد و کسی که برای رسیدن به وطن خود مقاومت نمی‌کند، شایسته داشتن وطن نیست.

رئیس جمهور سوریه با اشاره به جانبداری کورکورانه دولت‌های غربی از صهیونیست‌ها تاکید کرد که این موضوع تازه‌ای نیست. وی اشاره کرد که تسلیم شدن گرچه می‌تواند احساس کاذب و موقت امنیت و چه بسا قدرت به انسان بدهد، اما نمی تواند تضمین کننده بقای تسلیم شدگان باشد. در این صورت[تسلیم در برابر دشمن] دیگر تاریخ مصرف این اشخاص و دولت‌ها به پایان می‌رسد و وقتی تاریخ مصرف آنها به پایان برسد، این کشورها ویران شده و دچار فروپاشی و نابودی می‌شوند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پرداخت بیش از ۲۰ هزار میلیارد ریال از مطالبات کادر درمان فارس
  • گلایه‌های بازیکنان از سرپرست جدید باشگاه استقلال
  • شورای تامین مجوز حضور زنان را صادر نکرد؛ ترکش‌های حواشی بازی پرسپولیس و سپاهان؟
  • پرداخت حق بیمه بیش از ۲ هزار زن سرپرست خانوار هرمزگانی
  • خرید باشگاه هوادار یک شایعه تبلیغاتی بود!
  • بشار اسد: موضع سوریه در مورد فلسطین تغییر نکرده است
  • کارگران شهرداری رودبار به عدم تحقق مطالبات خود اعتراض دارند
  • تکذیب یک شایعه عجیب در مورد قطبی و تیم ملی
  • رد شایعه برای مدیریت پرسپولیس توسط شهرداری
  • گزارش چند سازمان حقوق بشری در مورد رابطه رهبران کشور‌ها با مطبوعات