Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- عضو هیئت مدیره انجمن تولیدگان محصولات حجاب گفت: انجمن تولیدکنندگان محصولات عفاف و حجاب با ارگان‌ها و سازمان‌هایی که مدعی دغدغه حجاب کشور هستند، مشکلات تولیدکنندگان را مطرح کرده است تا این قشر از تولیدی‌ها پا برجا بمانند. در حال حاضر بزرگترین مشکل تولیدی‌ها مواد اولیه بسیار گران است. تاریخ انتشار: 09:57 - 20 خرداد 1399 - کد خبر: ۶۲۷۲۶۸

وحید محمد‌پور در گفت‌وگو با خبرگزاری میزان، پیرامون وضعیت فعلی تولید و عرضه کالاهای عفاف و حجاب گفت: انجمن تولیدکنندگان محصولات حجاب، تنها گروهی هستند که آستین‌ها را بالا زده و به صورت جهادی، با دستان خالی، بدون حمایت هیچ سازمان و مجموعه دولتی در خط مقدم تهاجم فرهنگی ایستاده‌اند و سعی می‌کنند که از تولیدکنندگان محصولات حجاب در کشور حمایت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو هیئت مدیره انجمن تولیدکنندگان محصولات حجاب درباره فرآیند تولید البسه عفاف و حجاب تصریح کرد: در شرایط کنونی تولید مسئله‌ای ساده نیست، موانع بزرگی همچون گرفتن و اخذ مجوز‌ها تا مواد اولیه و قیمت ها سر راه تولید کنندگان است، حال با وجود شرایط کرونا این مسئله مطرح است کدام ارگان از تولیدکنندگان حمایت کرد و اجازه بسته شدن تولیدی‌ها را ندادند.

بیشتر بخوانید: برای مشاهده آخرین اخبار از نمایشگاه عفاف و حجاب اینجا کلیک کنید

وی در مورد برگزاری نمایشگاه مجازی عفاف و حجاب اذعان کرد: نمایشگاه مجازی عفاف و حجاب کاملا شبیه و دارای بخش‌های مشابه نمایشگاه حضوری است، با وجود شرایط شیوع ویروس کرونا و رعایت طرح فاصله گذاری اجتماعی طی جلسات مکرر تصمیم بر برگزاری نمایشگاه به صورت مجازی گرفته شد. این رویداد برگزار شد تا بهانه‌ای برای ورود تولیدکنندگان به فضای سایبری شود تا بتوانند محصولات خود را از این طریق به فروش برسانند.

محمد پور در همین راستا ادامه داد: با در نظر گرفتن مدت زمان کوتاهی که تصمیم به برگزاری نمایشگاه مجازی گرفته شد به نظر من نمایشگاه موفق عمل کرد و توانست برند‌های متفاوت را به مخاطبان معرفی کند و آمار‌ها نشان می‌دهد استقبال‌ها نیز از این نمایشگاه خوب بوده است.

وی پیرامون افزایش فعالیت مجازی در عرصه عفاف و حجاب افزود: با توجه به این موضوع که پیش بینی شده بیماری کرونا در کشور ماندگار خواهد بود، انجمن برای حمایت از تولیدکنندگان سعی در توسعه تبلیغات و ورود هر چه بیشتر برند‌های حجاب به فضای مجازی را دارد.

عضو هیئت مدیره انجمن تولیدگان محصولات عفاف و حجاب در همین رابطه ادامه داد: در نخستین نمایشگاه با مشکلات زیرساختی مواجه بودیم، اکثر تولیدکنندگان آموزش‌های اولیه بارگذاری، خرید و فروش اینترنتی را ندیده بودند و کادر فنی هم تصور استقبال زیاد بازدید کنندگان را نداشت و مجبور به تغییر سرور شد.

وی تصریح کرد: انجمن تولیدکنندگان محصولات عفاف و حجاب با ارگان‌ها و سازمان‌هایی که مدعی دغدغه حجاب کشور هستند، مشکلات تولیدکنندگان را مطرح کرده است تا این قشر از تولیدی‌ها پا برجا بمانند. در حال حاضر بزرگترین مشکل تولیدی‌ها مواد اولیه بسیار گران است.

محمد‌پور با ترسیم آینده فروشگاه‌های مجازی محصولات عفاف و حجاب خاطرنشان کرد: در مرحله بعدی هیئت مدیره انجمن تولیدگان محصولات عفاف و حجاب سعی در برگزاری دائمی نمایشگاه به صورت مجازی در فروشگاه‌های آنلاین دارد تا با تصویب این فروشگاه مجازی مصرف کنندگان به سادگی به تولید کننده متصل شده و خریدی ارزان و به صرفه داشته باشند. 

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: عفاف و حجاب نمایشگاه عفاف حجاب انجمن تولیدکنندگان محصولات محصولات عفاف و حجاب هیئت مدیره انجمن محصولات حجاب تولیدی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۲۶۴۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حجاب و عفاف یکی از ابعاد مهم حیات فرهنگی است

استاندار مرکزی گفت: حجاب و عفاف یکی از ابعاد مهم حیات فرهنگی به شمار می رود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، به نقل از روابط عمومی فراجا، فرزاد مخلص الائمه در آئین تجلیل از فعالان طرح نور با بیان اینکه حیات فرهنگی، وجه تمایزی است که بین انسان و حیوان قائل هستیم، افزود: انسان دارای قوه تعقل و تفکر است که بقیه موجودات از این قوه برخوردار نیستند.

وی با اشاره به نقش سبک زندگی اسلامی و عفاف و حجاب در تحکیم بنیان خانواده افزود: بحث عفاف و حجاب باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد و امروز استحکام بنیان خانواده با بی حجابی مورد تهدید است چرا که برهنگی و بی‌حجابی حد و مرز ندارد.

استاندار مرکزی با اشاره به اینکه یکی از ویژگی‌ها مهم انسان قوه تفکر و تعقل است گفت: عقیده‌ای که مبتنی بر تفکر نباشد و بر اساس تقلید باشد نه تنها اسلام با آن موافق نیست بلکه مبارزه هم می‌کند.

مخلص‌الائمه ادامه داد: در ارتباط با بحث عفاف و حجاب دشمنان انقلاب اسلامی بر موجی سوار شدند که ناظر به حیات فرهنگی و استحکام خانواده است، چرا که بانوان پایه اصلی این استحکام در جامعه‌ی اسلامی هستند.

وی اضافه کرد: در سنوات اخیر توجه تمام نیروهای فرهنگی و دستگاه‌های متولی به این موضوع جلب شد که در حوزه عفاف حجاب به اندازه کافی کار فرهنگی صورت نگرفته است.

استاندار مرکزی با بیان اینکه ارتقای حیات فرهنگی نیازمند کار عمیق فرهنگی است، گفت: در این زمینه تمامی بخش‌ها وظایفی برعهده دارند و باید حضور مؤثری در ستاد عفاف و حجاب استان داشته باشند.

مخلص‌الائمه با تقدیر از اجرای طرح نور و تأکید بر وظیفه‌ی تمامی دستگاه‌ها در همراهی با این طرح، تاکید کرد: این طرح در استان مرکزی کاملاً موفق بوده است و بازتاب و همراهی خوبی را از سوی مردم در سطح جامعه شاهد هستیم.

کد خبر 748504

دیگر خبرها

  • اجرای موفق طرح عفاف و حجاب در آذربایجان غربی
  • طرح نور، طرحی برای حفظ حجاب و عفاف
  • در حوزه عفاف و حجاب کار بر زمین مانده بسیار است
  • حجاب و عفاف یکی از ابعاد مهم حیات فرهنگی است
  • یمن میهمان ویژه سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد
  • بازدید هیئت هرمزگانی از نمایشگاه صنعت پلاستیک چین
  • پانزدهمین جلسه کافه انجمن برگزار شد
  • حمایت نمازگزاران خرم آبادی از اجرای طرح نورفراجا
  • برگزاری دوره عفاف و حجاب برای فعالان مردمی در بندرعباس
  • تجمع حمایت از طرح نور فراجا در دزفول