Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون امور صنایع وزارت صمت گفت: با مصوبه هیئت دولت سود مشارکت برای مبلغ پیش فروش یکساله خودرو، صفر در نظر گرفته شده است. به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، مهدی صادقی نیارکی افزود: وزارت صمت برای اینکه خودروسازان، سود مشارکتی را در موضوع وجوه ثبت نام پیش فروش یکساله پرداخت نکنند مصوبه هیئت دولت را گرفته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



همچنین فرشاد مقیمی مدیر عامل گروه صنعتی ایران خودرو درباره علت حذف زمان تحویل خودرو از درگاه ثبت نام اینترنتی این خودروساز گفت: ترتیب تحویل خودرو در پیش فروش یکساله همان برنامه اعلامی قبلی است، اما اولویت افراد برای قرار گرفتن در بازه زمانی تحویل خودرو از طریق قرعه کشی مشخص می‌شود.

وی افزود: اولویت در تحویل خودرو با کسانیست که در قرعه کشی زودتر نامشان بیرون آمده است. به این ترتیب به تعداد خودرو‌هایی که آماده تحویل می‌شود دریافت کنندگان به ترتیب اولویت از فهرست برندگان قرعه کشی انتخاب می‌شوند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: صادقی نیارکی پیش فروش خودرو مصوبه هیئت دولت تحویل خودرو پیش فروش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۲۶۴۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خودکفایی درتولید بذرگندم درسیستان وبلوچستان،اولویت جهادکشاورزی

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان،  شهرکی میزان نفوذ بذر اصلاح شده در مزارع را حدود ۵۰ درصد اعلام کرد و گفت: سالیانه بین شش تا هفت هزار تن بذر در فصل کشت مورد نیاز کشاورزان سیستان وبلوچستان است و در حال حاضر علاوه بر بذر تولیدی استان، از سایر استان‌ها نیز بذر گندم وارد میکنیم.
وی گفت: با همراهی مراکز تحقیقات، ارقام اصلاح شده که مقاوم به تنش،‌های محیطی است و عملکرد بالایی دارند برای کشت در منطقه به کشاورزان معرفی می شود.
 شهرکی با اشاره به اینکه از ابتدای فصل برداشت گندم در سال زراعی جاری تاکنون کشاورزان شش هزار و ۱۰۰ تن گندم به مراکز خرید تحویل داده اند بیان داشت امسال ۳۵ هزار هکتار از اراضی کشاورزی سیستان وبلوچستان به کشت گندم اختصاص یافته که با مشارکت کشاورزان، ۳۱هزار و ۲۰۰ هکتار حدود ۹۰ درصد از گندمزار‌های سیستان وبلوچستان تحت پوشش کشت قراردادی قرار گرفت.
وی تصریح کرد: بیش از ۱۵۰ دستگاه کمباین بومی و مهاجر و ۶۰۰ دستگاه دروگر جهت برداشت محصول گندم و ۱۶ مرکز خرید جهت تحویل گندم کشاورزان در سطح استان پیش بینی و آماده خدمت رسانی است.
معاون سازمان جهادکشاورزی گفت: در سال زراعی گذشته ۳۲ هزار هکتار در سیستان وبلوچستان گندم کشت و کشاورزان ۷۰ هزار تن گندم آردی و بذری به مراکز خرید تحویل داده اند

دیگر خبرها

  • مهلت یک ماهه فرماندار مشهد به مسئولان بینالود
  • خودرو ، جایزه صرفه جویی در مصرف برق
  • خودکفایی درتولید بذرگندم درسیستان وبلوچستان،اولویت جهادکشاورزی
  • «متفورمین» پرفروش‌ ترین دارو در سال ۱۴۰۲
  • «متفورمین» پرفروش‌ترین دارو در سال ۱۴۰۲
  • آغاز اولین طرح فروش فوق‌العاده سایپا؛ نام خودرو، قیمت و زمان تحویل
  • آخرین تصمیمات درباره افزایش تعطیلات آخر هفته | تقویت همکاری‌های امنیتی ایران و پاکستان از اهداف سفر رئیسی
  • صدرنشینی تارگت در مسابقات لیگ تیراندازی سمنان
  • بهادری جهرمی: توسعه و تقویت همکاری‌های امنیتی بین تهران و اسلام آباد یکی از اهداف سفر رئیسی به پاکستان
  • شرایط و قیمت فروش دایون اعلام شد + قیمت و شرایط خرید