Web Analytics Made Easy - Statcounter

حامد جولایی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: استاندار کردستان پیش از این هم از طریق افزایش اعتبارات لازم به این حوزه کمک کرده بود و اکنون هم در حال جذب حامی مالی از بخش خصوصی برای حمایت تیم‌های کردستان در لیگ برتر بسکتبال است.

وی افزود: پس از دیدار روز گذشته محسن فتحی نماینده مردم سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس با رییس فدراسیون بسکتبال و قول مساعد ایشان، استان کردستان می‌تواند در هر ۲ بخش بانوان و آقایان در این لیگ حضور پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جولایی اضافه کرد: بازی‌هایی که استان کردستان در رشته‌های ورزشی بسکتبال و هندبال میزبان آن در لیگ برتر باشد در سالن ۶ هزار نفری شهر سنندج برگزار می‌شود.

وی یادآور شد: تیم استان کردستان در رشته هندبال هم با نام و حمایت مالی شرکت کیمیاکاشت اطبا که یک شرکت تولید کالای پزشکی است در لیگ برتر حضور خواهد داشت.

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان تاکید کرد: با حمایت‌های استاندار کردستان و جلب موافقت شرکت صبانور بیجار، این استان توانسته میزبان لیگ برتر کشتی شود که بازی‌های آن هم در سالن ۶ هزار نفری سنندج برگزار می‌شود.

برچسب‌ها لیگ برتر بسکتبال اداره کل ورزش و جوانان استان کردستان کردستان بسکتبال

منبع: ایرنا

کلیدواژه: لیگ برتر بسکتبال اداره کل ورزش و جوانان استان کردستان کردستان بسکتبال لیگ برتر بسکتبال اداره کل ورزش و جوانان استان کردستان کردستان بسکتبال استان کردستان لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۲۶۵۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأمین زمین ۲۶هزارواحدی مسکن ملی در کردستان

استاندار کردستان گفت: تعهد دولت در استان برای ساخت مسکن ملی در کردستان ۳۶هزار واحد است که تاکنون ۲۶هزار واحد آن تأمین شده و کار در مراحل مختلف در حال اجراست. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، اسماعیل زارعی‌کوشا پیش‌ازظهر امروز، چهارشنبه، در بازدید از پروژه‌های مسکن‌ ملی شهر سنندج که با حضور برخی از اعضای شورای مسکن استان  صورت گرفت، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: همزمان با سطح کشور، طرح مسکن ملی در استان کردستان نیز در حال اجراست و دولت تعهد دارد که پایه‌گذاری، تأمین زمین و ساخت‌وساز 36 هزار واحد را در استان انجام دهد.

وی گفت: از این میزان تا امروز بیش از 26 هزار واحد تأمین زمین صورت گرفته و کار در مراحل مختلف در حال اجراست.

استاندار کردستان تصریح کرد: امیدواریم با توجه تدابیر اتخاذ‌شده و مصوبات شورای‌عالی شهرسازی، تا دو ماه آینده بیش از تعهد 36هزارواحدی را که داریم تأمین زمین خواهد شد.

وی با وعده اینکه "سعی در تأمین زمین مابقی مازاد تقاضاها را داریم."، افزود: در شهرهایی مثل سقز علاوه بر اینکه زمین کل مورد نیاز‌ تعهدشده، تأمین شده است، اکنون در حال پیگیری تعهدات و نیاز‌های مازاد آن هستیم.

زارعی‌کوشا ضمن تأکید بر لزوم هماهنگی بیشتر میان دستگاه‌های متولی در اجرای پروژه مسکن ملی عنوان کرد: باید از فصل عمرانی محدود استان برای تسریع و پیشبرد کارها نهایت استفاده را داشته باشیم.

استاندار کردستان تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین دلایل معطلی پروژه‌ها، وجود معارضان است که بخشی از آن‌ها با همکاری دستگاه قضا، رفع و مالکیت پروژه‌ها تثبیت شد، امیدواریم به‌زودی موضوعات حقوقی به‌طور کامل برطرف شود و شاهد تسریع اجرای پروژه‌ها باشیم.

به گزارش تسنیم، پروژه 520واحدی سنندج اولین پروژه بازدیدشده توسط استاندار کردستان و هیئت همراه بود. پروژه‌های دیمن با 160 واحد، بارین 120 واحد و بفران 240 واحد در این سایت قرار دارند.

انتهای پیام/486/+

دیگر خبرها

  • اولین آزمون استخدامی سال ۱۴۰۳ برگزار شد
  • برنامه دور برگشت لیگ برتر روئینگ و اسلالوم
  • صعود نمایندگان لارستان و خراسان جنوبی به لیگ دسته یک هندبال بانوان
  • سهم شهرداری سنندج در اراضی الحاقی به شهر پرداخت شود
  • اعضای شورای شهر سنندج چه مطالباتی را در حضور استاندار کردستان مطرح کردند؟
  • تقدیر بانوان از نیروی انتظامی کردستان در راستای اجرای طرح نور
  • زمان مسابقات دستجات آزاد اسکیت فری استایل مشخص شد
  • حضور توپکا و شاهان میاندورود در دور برگشت لیگ دسته دوم بسکتبال بانوان کشور
  • همایش هفته حج در سنندج برگزار می‌شود
  • تأمین زمین ۲۶هزارواحدی مسکن ملی در کردستان