Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- فرمانده یگان‌های ویژه ناجا با بیان اینکه ایستادگی و هوشمندی لازمه موفقیت در عملیات‌های آینده است، گفت: از ابتدای انقلاب تا به امروز دشمنان از هر فتنه‌ای که توانسته اند علیه این کشور دریغ نکرده اند، امروز ما در برابر این فتنه‌ها ایستادگی کرده ایم، بدون شک قدرت ولایت پذیری و انقلابی بودن مردم، ما را در برابر دشمنان مقاوم کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تاریخ انتشار: 10:00 - 20 خرداد 1399 - کد خبر: ۶۲۷۴۹۲

خبرگزاری میزان -  سردار حسن کرمی در نشست تخصصی فرماندهان، معاونین و روساء یگان‌های ویژه ناجا سراسر کشور که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، ضمن ادای احترام به مقام شامخ بنیان گذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و همچنین شهدای والامقام بالاخص شهید راه مقاومت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی و شهید مدافع وطن رضا صیادی اظهار کرد: امروز همانطور که می‌دانید خط مقدم ما به مانند زمان جنگ در مرز‌ها نیست بلکه دشمن با استفاده از قدرت رسانه، سعی در متزلزل کردن پایه‌های نظام جمهوری اسلامی ایران را دارد که همه باید در مقابل توطئه‌ها هوشیار باشیم و در این میان، ایستادگی و هوشمندی پلیس در برابر این تفرقه افکنی‌های دشمن یکی از مقدس‌ترین و بزرگترین جهاد‌ها است.

وی افزود: بحمداله این ایستادگی به زودی زود بزرگترین پیروزی ما در برابر ظلم و کفر را رقم خواهد زد، اما باید این را بدانیم که جبهه دشمن، بیکار ننشسته و هر روز در پی رقم زدن فتنه‌ای جدید و به دنبال ضربه به ارکان نظام است.

بیشتر بخوانید: مرکز کنترل ترافیک حامی راننده آسیب دیده شد

فرمانده یگان‌های ویژه ناجا ادامه داد: از ابتدای انقلاب تا به امروز دشمنان از هر فتنه‌ای که توانسته اند علیه این کشور دریغ نکرده اند که اگر هر کدام این فتنه‌ها در هر کشور ابر قدرت شکل می‌گرفت شک نکنید که باعث ساقط شدن حکومت شان می‌شد، اما امروز که ما در برابر این فتنه‌ها ایستادگی کرده ایم؛ بدون شک قدرت ولایت پذیری و انقلابی بودن مردم، ما را در برابر دشمنان مقاوم کرده است. 

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پلیس یگان ویژه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۲۶۵۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات «وعده صادق» موجب شادی تمام حق طلبان شد

به گزارش خبرنگار مهر، محمد حسین محبیان عصر پنجشنبه در جلسه پدافند غیر عامل که محل فرمانداری برگزار شد به عملیات وعده صادق اشاره و اظهار کرد: عملیات وعده صادق دل همه ما را آرام کرد و موجب شادی همه حق طلبان و شکست و خواری دشمنان شد.

محبیان ادامه داد: ما پیش بینی داشتیم دشمن مقابله‌ای را پس از عملیات وعده صادق داشته باشد و به همین منظور جلساتی برای مقابله با این تهدیدات برگزار کردیم تا بتوانیم آمادگی لازم را داشته باشیم.

وی گفت: تا زمانی که ظالمین وجود دارند باید هوشیار باشیم تا با شیطنت‌های دشمنان بتوانیم برخورد کنیم.

فرماندار بیجار خاطر نشان کرد: امیدواریم بتوانیم در حوزه پدافند غیرعامل امسال بیش از پیش با برنامه و بهتر اقدام کنیم.

کد خبر 6088753

دیگر خبرها

  • ایستادگی امروز مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • ایستادگی مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • رژیم صهیونیستی توان دفاع از خود را هم ندارد
  • اتاق فکر دشمنان چگونه در برابر جمهوری اسلامی شکست خورد؟
  • موضوع حجاب و عفاف از برنامه های دشمنان و مقابله جبهه کفر برابر حق
  • کشتی اصفهان در مسیر موفقیت است
  • عملیات وعده صادق نماد صلابت هر ایرانی
  • رواج بی حجابی در جامعه توطئه دشمنان است
  • حجاب نباید جامعه را دو قطبی کند/ دشمنی با ایران بازی با دم شیر است
  • عملیات «وعده صادق» موجب شادی تمام حق طلبان شد