Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جنوب نیوز»
2024-04-30@21:12:54 GMT

تولد زیدانی جدید در دنیای فوتبال

تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۲۶۶۰۲

یک رسانه اروپایی مدعی شد زین‌الدین زیدان دیگری متولد شده است. جنوب نیوز: زیدان 14 سال است که از بازی کردن فوتبال بازنشسته شده و اکنون به عنوان سرمربی هدایت تیم رئال مادرید را برعهده دارد.

با این حال یک رسانه اروپایی مدعی شد یک زین‌الدین زیدان جدیدی در فوتبال جهان متولد شده است.

روزنامه توتواسپورت ایتالیا در گزارشی به وضعیت حسام عوار، هافبک ارزشمند تیم ملی الجزایر و عضو المپیک لیون پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گزارشگر این نشریه با برشمردن خصوصیات متعدد تکنیکی عوار، او را زیدان دیگری نام نهاد.

به همین دلیل گزارشگر این نشریه مدعی شد درخشش عوار در تیم فرانسوی به حدی بوده که اکنون مدیریت یووه را برای خریدش متقاعد کرده است.

طبق نوشته این نشریه بانوی پیر به لیون بابت  هافبک متولد الجزایر و بزرگ شده فرانسه رقم 35 میلیون یورو را پیشنهاد داده که مشخص نیست آیا مورد پذیرش واقع شود.

منبع: فارس

منبع: جنوب نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jonoubnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جنوب نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۲۶۶۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراف بلینگام: زیدان از دستم خسته شده است!

به گزارش "ورزش سه"، بلینگام در پنجره نقل و انتقالات تابستانی سال گذشته از دورتموند جدا شد و به رئال مادرید پیوست و از مدیران این باشگاه خواست که پیراهن شماره پنج را به تن کند تا بسیاری از هواداران به این ترتیب از علاقه او به زیدان مطلع شوند.

عملکرد درخشان این ستاره انگلیسی در زمین باعث شد که خیلی زود خودش را به عنوان یکی از بهترین و بزرگترین بازیکنان جوان فوتبال اروپا معرفی کند و زیدان هم در طول این مدت بارها نمایش او در ترکیب رئال را مورد تحسین قرار داده است.

این بازیکن در طول چند ماه اخیر دیدارهایی با این ستاره فرانسوی سابق رئال هم داشته و بارها در تمامی گفتگوهایش اعلام کرده که او بازیکن مورد علاقه‌اش بوده و از بچگی دیدارهای او را در رئال مادرید دنبال کرده است.

بلینگام در آستانه بازی حساس برابر بایرن مونیخ در مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در یک برنامه سرگرمی حضور پیدا کرد و کارت‌های بازی بازیکنان مختلف به او داده شد و در طول این برنامه درباره بازیکن محبوبش از او سوال شد که پاسخ داد: «بازیکن محبوب؟ زیدان. او احتمالا از این که من همیشه درباره‌اش حرف می‌زنم خسته شده است.»

دیگر خبرها

  • زیدان حاضر است در خانه بماند ولی مربی بایرن نشود!
  • علیزاده: گل‌گهر هم مدعی قهرمانی در جام حذفی است
  • اعتراف بلینگام: زیدان از دستم خسته شده است!
  • اعضای هیئت انتخاب رویداد استارت‌آپی فیلمنامه نویسی منصوب شدند
  • قهرمان سابق لیگ به یک شرط دوباره مدعی می‌شود
  • فیلم پربیننده؛ صحبت‌های ضداسرائیلی گزارشگر فوتبال صداوسیما در شروع بازی
  • تولد ستاره جدید رئال برابر بایرن!
  • صحبت‌های گزارشگر تلویزیون درباره اسرائیل وسط بازی فوتبال
  • هیئت انتخاب رویداد استارت‌آپی فیلمنامه‌نویسی مشخص شدند
  • بوکایو ساکا: کریستیانو رونالدو الگوی من و بسیاری از بازیکنان دنیای فوتبال است