Web Analytics Made Easy - Statcounter

میرکریمی گفت: آزمون تثبیت درجه امدادگران و نجاتگران استان با رعایت پروتکل های بهداشتی با حضور بیش از ۱۰۰ نفر شرکت کننده طی ۶ روز کاری در محل مرکز امداد هوایی هلال احمر استان گلستان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از گرگان و به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر گلستان، «سید رحیم میرکریمی» گفت: نیروهای امدادی و نجاتگران هلال احمر همواره باید در بالاترین سطح از مهارت و آمادگی رویارویی با حوادث باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر گلستان با بیان اینکه داشتن مهارت های جسمانی بسیار تاثیر گذار در سرعت عمل نیروهای امدادی است، افزود: بر اساس دستورالعمل ابلاغی اعطاء و ارتقاء درجه نجاتگران، آزمون های تثبیت درجه نجاتگران استان شامل آزمون آمادگی جسمانی و آزمون مهارتی و توانمندی امدادونجات با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و نظارت معاونت بهداشت و درمان هلال احمر استان در محل پایگاه امدادونجات هوایی برگزار شد.

 

وی خاطر نشان کرد: امدادگران و نجاتگران داوطلب جمعیت هلال احمر از زمان حضور در حوزه امداد و نجات پس از احراز شرایط و سازماندهی در تیم های تخصصی عملیاتی، درجه بندی (امدادگر-نجاتگر-ایثار) می شوند که لازمه تثبیت درجه قبولی در آزمون های آمادگی جسمانی و مهارتی می باشد و بر اساس سازماندهی انجام شده در عملیات های تخصصی حضور می یابند.

 

میرکریمی با بیان اینکه آزمون این دوره ها در دو مرحله شامل آمادگی جسمانی و مهارتی برگزار می شود، گفت: تست کوپر، دو ۴×۹، حفظ تعادل و بارفیکس از مواد آزمون جسمانی و کار با طناب، صعود و فرود، کار با ست نجات و پنوماتیک، چادر زنی و طراحی اردوگاه و کمکهای اولیه از مواد آزمون مهارتی است.

 

وی ادامه داد: این آزمون به تفکیک خواهران و برادران برای ۶ روز برنامه ریزی‌ شده و از ۱۳ خرداد آغاز و تا ۲۱ خرداد ادامه دارد و تا کنون ۱۰۰ نفر از برادران در آزمون تثبیت درجه شرکت کرده اند.

 

 

 

پایان پیام/83

منبع: شبستان

کلیدواژه: جمعیت هلال احمر تثبیت درجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۲۶۷۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف وانت نیسان و پژو ۴۰۵، جان چهار نفر را گرفت

مجید فتاح زاده گفت : شب گذشته برابر با دریافت گزارش حادثه برخورد یک دستگاه وانت نیسان و پژو ۴۰۵ در کیلومتر ۳۵ جاده پارس آباد_ مشگین شهر(حوالی قشلاق حاج فتحعلی) نجاتگران شهرستان پارس آباد با هماهنگی مرکز کنترل عملیات به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: نجاتگران هلال احمر در قالب دو تیم عملیاتی متشکل از چهار نفر با خودروی آمبولانس امدادی و ست نجات در محل حادثه حاضر شدند.

فتاح زاده اضافه کرد: نیروهای عملیاتی هلال احمر در این حادثه چهار فوتی را رهاسازی کرده و تحویل عوامل ذیربط دادند.

به گفته وی یک مصدوم حادثه نیز توسط عوامل اورژانس حاضر در صحنه انتقال یافت.

سرپرست معاونت امدادونجات استان اردبیل با اشاره به اینکه نجاتگران هلال احمر به صورت ۲۴ ساعته آماده ارائه خدمات به هموطنان هستند، گفت: سامانه پاسخگویی به حوادث ۱۱۲ همواره آماده دریافت گزارش های مردمی است.

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • نجات ۳ مرد گرفتار در کوه سیاه لنده توسط امدادگران هلال احمر
  • ادامه جستجو برای یافتن «یسنا»
  • آمادگی هلال احمر ایران برای کمک به سیل‌زدگان کنیا
  • اعلام آمادگی هلال‌احمر ایران برای کمک به سیل‌زدگان کنیا
  • آمادگی هلال احمر برای کمک به مردم سیل‌زده کنیا
  • امدادرسانی به سیستان و بلوچستان پایان یافت
  • بسیج نیروهای امدادی گلستان برای یافتن کودک ۴ ساله
  • تصادف وانت نیسان و پژو ۴۰۵، جان چهار نفر را گرفت
  • جان باختن یک نفر بر اثر سقوط از ارتفاعات شهرستان پلدشت
  • تولید چادرهای امدادی متناسب با فصل و اقلیم از سوی هلال احمر