Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، در توضیحات اداره کل روابط عمومی و اطلاع رسانی بنیاد شهید آمده است:

درگذشت یکی از جانبازان عزیز کشورمان در حادثه‌ای ناگوار را به خانواده و بازماندگان این عزیز تسلیت عرض نموده و اعلام می‌دارد رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران به محض اطلاع از حادثه دستور صریحی برای پیگیری این موضوع صادر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دستور رئیس بنیاد تصریح شده «در اسرع وقت هیئتی منتخب برای بررسی ابعاد موضوع به محل اعزام شده و با همکاری مسئولان قضائی، اجرایی و نظارتی گزارشی دقیق و شفاف تهیه گردد.»

همچنین پیگیری موضوع تا حصول نتیجه و تشخیص علل اصلی این واقعه ناگوار و برخورد با قصور و مقصران احتمالی مورد تأکید قرار گرفته است.

کد خبر 4945072

منبع: مهر

کلیدواژه: بنیاد شهید و امور ایثارگران کرمانشاه جانبازان و ایثارگران خودسوزی ویروس کرونا شورای شهر تهران وزارت آموزش و پرورش شهرداری تهران قوه قضاییه آتش سوزی کمیته امداد امام خمینی محسن هاشمی بازنشستگان آموزش مجازی وضعیت هوای تهران احتکار سازمان تامین اجتماعی شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۲۶۹۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف مقادیری مهمات و نارنجک و سلاح در شوروی زاهدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، بنابر اعلام روابط عمومی قرارگاه قدس جنوب شرق٫ بر اساس گزارشات واصله از شاهدان محلی در ساعت هفت عصر روز جاری در حوالی شورو دو راهی محمداباد به سمت سرجنگل یک دستگاه خودروی پارس سفید رنگ دچار حادثه شد.

در این حادثه دو سرنشین خودرو کشته شدند.

 روابط عمومی قرارگاه قدس جنوب شرق اعلام کرد: مقادیری مهمات و نارنجک و سلاح در اطراف خودرو رویت شده است که با این شواعد نشان می دهد خودرو حامل اشرار بوده که در حال جا به جایی و انتقال مواد منفجر دچار حادثه شده اند.

تلاش برای شناسایی هویت اجساد و انگیزه های احتمالی در دست بررسی است.

دیگر خبرها

  • استان فارس در تبیین دستاوردهای دولت رتبه اول کشور را دارد
  • سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت منصوب شد
  • سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت منصوب شد
  • سرپرست مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت منصوب شد
  • سقوط مرگبار مینی‌بوس به دره باغملک
  • سقوط مرگبار ون در محور صیدون به امامزاده عبدالله
  • مصوبات سفر رئیس‌جمهور به دامغان اطلاع رسانی عمومی شود
  • مصوبات سفر رئیس جمهور به دامغان اطلاع رسانی عمومی شود
  • اتمام ۱۰ پروژه عمرانی بلاتکلیف در شمال تهران
  • کشف مقادیری مهمات و نارنجک و سلاح در شوروی زاهدان