Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل فرودگاه کاشان از آمادگی این مجموعه برای برقراری‌های دوباره پروازها به مقصد مشهد مقدس و خدمت‌رسانی به شهروندان خبر داد.

  به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان سیدمسعود مسعودی اظهار کرد : با همکاری شهرداری کاشان و همچنین هماهنگی با نهادها و دستگاه‌های مربوطه، مقدمات و بستر از سرگیری پروازهای کاشان-مشهد مهیا شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی، با بیان اینکه با بازگشایی کامل حرم مطهر رضوی آمادگی انجام پروازها وجود دارد عنوان کرد:شرایط و الزامات اولیه برای برقراری دوباره پروازها و
البته خدمت‌رسانی به مشتاقان زیارت حضرت ثامن الحجج(ع) که مدت زیادی را در انتظار به سر برده‌اند،فراهم گردیده است.

مدیرعامل فرودگاه کاشان تصریح کرد: البته از سرگیری پروازها با تأکید ویژه نسبت به پروتکل‌های بهداشتی لازم در استقرار، ورود و خروج مسافران و...صورت می‌پذیرد.

مسعودی متذکر شد: در مورد زمان آغاز پروازها و تاریخ عرضه بلیط برای  شهروندان کاشانی متعاقبا اطلاع‌رسانی خواهد شد.

انتهای پیام/63018

منبع: فارس

کلیدواژه: خبر گزاری فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۲۷۱۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت 1500 حاجی از خانه خدا

 «حسام قربانعلی» افزود: تاکنون زائران استان‌های تهران، مشهد، زاهدان و اهواز با انجام ۶ پرواز از فرودگاه جده منتقل شده اند.

وی بیان‌داشت: عملیات بازگشت زائران علاوه بر استان تهران از ایستگاه‌های پروازی تبریز، یزد، کرمان، بندرعباس، ساری، اصفهان، شیراز و مشهد تا پایان روز ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ادامه دارد.

قربانعلی خاطرنشان‌کرد: امروز (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) دو پرواز برای انتقال عمره‌گزاران استان‌های تهران و تبریز برنامه‌ریزی شده که پرواز نخست با شماره پرواز ۱۵۹۱ در ساعت ۹ و ۴۰ دقیقه از فرودگاه جده پرواز و در ساعت ۱۳ و ۴۰ وارد فرودگاه تبریز خواهد شد.

وی گفت: پرواز دوم نیز از فرودگاه جده با شماره پرواز ۱۵۰۵ هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در ساعت ۲۳ و ۵۵ دقیقه امشب وارد فرودگاه حضرت امام (ره) می‌شود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • گروه‌های جهادی بسیج مایه فخر و مباهات کشور هستند
  • اعلام آمادگی ۳۵۰۰ زائر پیاده برای تشرف به مشهد در دهه کرامت
  • ۵۱۳ زائر حج عمره از فرودگاه مشهد عازم سرزمین وحی شدند
  • بازگشت ۱۵۰۰ حاجی از خانه خدا
  • بازگشت 1500 حاجی از خانه خدا
  • خدمت‌رسانی ناوگان اتوبوسرانی قم به ۱۰۰ هزار نفر در روز
  • تلاش برای برقراری پرواز مستقیم حجاج اردبیلی به مدینه
  • رکورد جدید ثبت شد | برقراری بیش از ۲۷۰۰۰ پرواز در ایام نوروز
  • تشییع پیکر شهید دفاع مقدس در اجتماع صادقیون مشهد مقدس
  • ورودی کاشان از سمت آزادراه امیرکبیر مسدود شد