Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@07:47:40 GMT

آرزوی سرمربی ترکیه‌ای برای بازگشت به تراکتور

تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۲۷۱۳۲

آرزوی سرمربی ترکیه‌ای برای بازگشت به تراکتور

ارطغرل ساغلام در یک لایو اینستاگرامی‌ ابراز امیدواری کرد که روزی به تراکتور بازگردد و این تیم را قهرمان ایران کند.

به گزارش ورزش سه، شب گذشته ارطغرل ساغلام در یک لایو اینستاگرامی‌ صحبت های جالبی را درباره تراکتور مطرح کرد. سرمربی سابق تراکتور با طرح این ادعا که تراکتور بیش از ۳۰ میلیون نفر در ایران طرفدار دارد، هواداران ایرانی را مانند ترکیه‌ای‌ها پرشور دانست و اعلام کرد که ورزش فوتبال در ایران نیز هواداران بسیار زیادی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

او همچنین از تجربه زندگی خود در کشور ایران و شهر تبریز گفت و مردم ایران و اهالی آذربایجان را مردمانی بسیار گرم و صمیمی دانست که در سه ماه حضور او روی نیمکت تراکتور، از وی استقبال گرمی کردند و روزهای خوبی را برایش رقم زدند.

 

ساغلام که سرمربیگری سامسون اسپور را برعهده دارد، در بخش دیگری از صحبت های خود گفت که اگرچه با این تیم قرارداد پنج ساله دارد و برای موفقیت در تیم سامسون اسپور برنامه ریزی کرده اما آرزویش این است که روزی به تبریز برود و تراکتور را به قهرمانی لیگ ایران برساند. این صحبت در حالی مطرح شده که وی در مقاطع مختلف بارها در اینستاگرام به طرفداران تیم تبریزی ابراز علاقه کرده بود.

 

ساغلام در نیم فصل دوم لیگ شانزدهم هدایت تراکتور را برعهده داشت اما باوجود جذب ۹ بازیکن جدید، نتوانست اوضاع را تغییر دهد و به همان میزان که یحیی گل‌محمدی امتیاز گرفته بود، امتیاز جمع کرد و در آسیا نیز با تراکتور از مرحله گروهی حذف شد.

ارطغرول ساغلام تراکتور

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ارطغرول ساغلام تراکتور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۲۷۱۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت سیاوش به استقلال ملاثانی

به گزارش ورزش سه، با اعلام ابراهیم هاشم‌پور سخنگو و مدیر روابط عمومی باشگاه استقلال ملاثانی، سیاوش اکبرپور سرمربی جوان استقلال ملاثانی از فردا در تمرینات نماینده خوزستان حاضر در لیگ دسته اول حاضر خواهد شد و تا پایان فصل در کنار تیم خواهد ماند.

در بیانیه باشگاه استقلال ملاثانی در خصوص اخرین وضعیت تیم چنین آمده است: «باتوجه به رایزنی ها و گفتگوهای صورت گرفته از سوی ارکان باشگاه ، پس از بازی با سپاهان ، جناب آقای سیاوش اکبرپور به خانه خود بازگشت و تا پایان فصل جاری لیگ یک فوتبال کشور با اقتدار و نشاط بیش از گذشته در کنار مردم خوزستان و در جایگاه سرمربی استقلال ملاثانی خواهد ماند.سیاوش  اکبرپور از عدم توجه مسئولان استان به ویژه مدیران صنایع و بی تفاوتی آنان در قبال فوتبال خوزستان خصوصا عدم حمایت مالی آن ها از باشگاه مردمی استقلال ملاثانی به شدت ناراحت بوده و همین امر موجب نگرانی و اعلام کناره گیری وی شد.»

دیگر خبرها

  • تعجب بایرن مونیخ از اولی هونس؛ چرا در این مقطع حساس آن حرف‌ها را به توخل زدی؟
  • شکایت عجیب از باشگاه ایرانی: ورثه یک سرمربی!
  • یوسوا کیمیش: رئال مادرید و بارسلونا باشگاه‌های فوق‌العاده‌ای هستند
  • فرانچسکو توتی: امیدوارم ده روسی برای مدت طولانی در رم بماند
  • بازگشت سیاوش به استقلال ملاثانی
  • مدافع موردعلاقه نکونام آماده حضور مقابل آبی پوشان
  • ده‌‌روسی: بازگشت رم به چمپیونزلیگ غیرممکن بود
  • کلوپ: بین دو نیمه کمی گرد و خاک کردم!‏
  • یک گام تا بازگشت جام به خانه / ایران- تایلند؛ فردا ساعت ۱۴:۳۰ در فینال جام‌ملت‌های فوتسال آسیا
  • یک گام تا بازگشت جام به خانه