Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست معاونت اجرایی باشگاه گفت: به دلیل لغو پروازها، برای بازگشت بشار رسن از مرز زمینی به ایران به سفارت کشورمان در بغداد نامه زدیم و برای پرداخت مطالبات بازیکن هم مشکلی وجود ندارد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، حسین خبیری در گفت‌وگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: باشگاه همه اقدام‌های لازم، برای فراهم شدن امکان حضور بازیکنان خارجی از جمله بشار رسن در ایران را انجام می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در روزهای گذشته که ماموریت انجام هماهنگی‌ها برای بازگشت بشار به بنده داده شد، به طور مرتب با این بازیکن در تماس بوده‌ام. او خود نیز مشتاق است که هر چه سریعتر به جمع بازیکنان اضافه شده و برای شروع دوباره بازی‌ها آماده شود ولی متاسفانه با مشکل لغو پروازهای خروجی عراق روبرو هستیم. ما حتی به دنبال این مساله بودیم که او به ترکیه، قطر یا امارات برود و از آن طریق به ایران برگردد، اما مشکل پروازی وجود داشت.


وی ادامه داد: در نهایت تنها راه ممکن، سفر زمینی او است. در این ارتباط نیز،  آقای رسول‌پناه، امروز نامه ای را برای سفارت ایران در بغداد ارسال کردند تا مجوز عبور از مرز زمینی برای رسن اخذ شود. با صدور این مجوز او وارد یکی از استان‌های مرزی ایران خواهد شد و از آن‌جا به تهران پرواز خواهد کرد.


خبیری خاطر نشان کرد: در ارتباط با مسایل مالی برای پرداخت مطالبات این بازیکن هم، مشکلی وجود ندارد. با توجه به اقدام باشگاه اعتبار لازم تامین شده و سرپرست باشگاه در این ارتباط، دستور لازم را به بخش مالی داده اند. به بشار رسن هم اعلام کرده‌ایم به محض بازگشت به تهران و مراجعه به باشگاه بخشی از مطالبات خود را  دریافت می‌کند و باقیمانده آن نیز برای این که در شرایط برابری با دیگر بازیکنان قرار بگیرد  هفته آینده به وی تحویل خواهد شد. انتظار ما این است که او را تا روز چهارشنبه در جمع سرخپوشان ببینیم، البته این تاخیر ارتباطی به مسایل مالی نداشته است و این شایعه که او قهر کرده، درست نبود، او همیشه با وجود مشکلات مالی، تعصب و تعهد خود را نسبت به تیم نشان داده است.


سرپرست معاونت اجرایی باشگاه همچنین درباره وضعیت آکادمی فوتبال باشگاه و جلسه ای که در این ارتباط با رییس هیات مدیره و سرپرست باشگاه پرسپولیس داشت، خاطر نشان کرد: آکادمی فوتبال باشگاه در روزهای آینده، فعالیت خود را با شیوه‌نامه جدید دنبال خواهد کرد. ظرف چند روز آینده نیز شرایط و ضوابط فعالیت مدارس فوتبال پرسپولیس و نحوه صدور مجوز راه‌اندازی آن‌ها از طریق سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، اطلاع رسانی خواهد شد تا متقاضیان، نسبت به تمدید یا دریافت مجوز مدارس فوتبال پرسپولیس، اقدام نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: تیم فوتبال پرسپولیس بشار رسن عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۲۷۱۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چشم پوشی سفارت ایران در پاریس از پیگیری قضایی فرد حمله کننده

سفارت ایران در پاریس اعلام کرد که ایران از شکایت خود از فرد حمله کننده به بخش کنسولی چشم پوشیده است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرگزاری تسنیم، بخش مطبوعاتی سفارت جمهوری اسلامی ایران در پاریس با صدور بیانیه‌ای اعلام داشت در رابطه با پیگیری پرونده قضایی مفتوح مراجع فرانسوی علیه هموطن ایرانی که در روز جمعه 31 اردیبهشت با پوشیدن جلیقه انفجاری تقلبی و ورود به ساختمان بخش کنسولی فضای رعب و وحشت را برای مراجعین ایرانی و همکاران سفارت ایجاد کرد، سفارت بر این باور است این هموطن ایرانی تحت القائات فضای ایران هراسی که توسط افراد گروه‌ها و لابی‌های ضد ایرانی ایجاد و دامن زده می‌شود، اقدام مخاطره آمیز و تهدید برانگیز مزبور را انجام داده است.

در این بیانیه آمده است: با وجود آنکه وی قبلاً در شهریور 1402 اقدام به آتش زدن لاستیک در مقابل بخش کنسولی کرده و توسط دادگاه فرانسه محکوم شده بود، سفارت با در نظر گرفتن شرایط سنی و شکنندگی وضعیت روحی و جسمی این هموطن ایرانی و بر اساس سنت ایرانی و اسلامی رافت و بخشش تصمیم گرفت ضمن عدم پیگیری شکایت قضایی اخیر حتی شکایت پیشین خود مرتبط با پرونده آتش سوزی شهریور 1402 را نیز پس بگیرد.

سفارت جمهوری اسلامی ایران در پاریس با تاکید بر اینکه تمامی نمایندگی‌های دیپلماتیک ایران در سراسر جهان خانه واقعی همه ایرانیان می‌باشد، ابراز امیدواری نمود که تصمیم مزبور زمینه بازسازی روحی این هموطن برای بازگشت به زندگی عادی خود را فراهم آورد.

روز جمعه گذشته یکی از ایرانیان مقیم که دچار اختلال روانی بوده با وانمود کردن به اینکه مواد انفجاری به خودش بسته است، وارد بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در پاریس شده و در روند خدمت‌رسانی به ایرانیان مقیم اختلال ایجاد کرد.

با صحبت‌های انجام‌شده با این فرد نهایتاً قانع شده و بخش کنسولی سفارت را ترک کرده و پس از خروج از ساختمان سفارت ایران نهایتاً پلیس این فرد را دستگیر کرد.

جزئیات حادثه امنیتی سفارت ایران در پاریس/ اختصاصیکنعانی: ایران به اقدام متجاوزانه پاسخ قوی‌تر می‌دهد

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مهاجرت با ویزای جعلی
  • پایان بارگذاری: پرسپوليس در انتظار خبر مهم
  • بازار سیاه مهاجرت با ویزای جعلی
  • ایراد تازه کنفدراسیون فوتبال آسیا از استقلال و پرسپولیس
  • مأموریت‌های مستشاران ایرانی در سوریه ادامه دارد
  • خودداری سفارت ایران در فرانسه از پیگرد قضایی فرد مهاجم
  • چشم‌پوشی سفارت ایران در پاریس از پیگیری قضایی فرد حمله‌کننده به بخش کنسولی
  • چشم پوشی سفارت ایران در پاریس از پیگیری قضایی فرد حمله کننده
  • ای‌اف‌سی واگذاری استقلال و پرسپولیس را تأیید کرد
  • مکاتبه فدراسیون فوتبال با AFC و حل مشکل مالکیت سرخابی‌ها