Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-03@15:26:47 GMT

آب شرب طرح های سالم سازی آستارا پایش شود

تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۲۷۳۷۲

آب شرب طرح های سالم سازی آستارا پایش شود

رستم زاد بر پایش آب شرب طرح های سالم سازی دریا تاکید کرد و گفت: برای جلوگیری از انتقال بیماری های گوارشی این امر ضرورت دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا،«حسن رستم زاد» دوشنبه( ۱۹ خرداد) در جلسه شورای بهداشت این شهرستان که در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، اظهارکرد: گردشگری در بالادست رودخانه بهارستان ممنوع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرماندار بندر آستارا افزود: به منظور تضمین سلامت آب شهروندان آستارایی، گردشگری در بالادست رودخانه بهارستان ممنوع شده است.

 

وی با بیان اینکه میزان تولید آب شرب در برخی روستاهای شهرستان آستارا بیشتر از میزان مصرف است، تصریح کرد: کشاورزان در فصول گرم سال از مصرف آب شرب برای آبیاری باغ ها پرهیز کنند.

 

رستم زاد بر پایش آب شرب طرح های سالم سازی دریا تاکید کرد و گفت: برای جلوگیری از انتقال بیماری های گوارشی این امر ضرورت دارد.

 

عالی ترین نماینده دولت در بندر آستارا در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه ورود دام‌ غیربومی فاقد پلاک و واکسیناسیون به مراتع این شهرستان خطر تخریب منابع ملی و انتقال بیماری ‌های مشترک انسان و دام را به دنبال دارد، خاطرنشان کرد: اداره های جهاد کشاورزی و منابع طبیعی با این مسئله مقابله کرده و تدابیر لازم را بیاندیشند.

 

وی با بیان اینکه دستگاه سی تی اسکن بیمارستان شهید بهشتی آستارا در روزهای گذشته نصب شد، افزود: این دستگاه بزودی مورد استفاده قرار می گیرد.

 

رستم زاد در پایان از داروخانه های شهرستان آستارا خواست به اندازه لازم ماسک و دستکش تامین کنند.

پایان پیام/163

منبع: شبستان

کلیدواژه: شورای بهداشت طرح های سالم سازی دریا بندر آستارا آب شرب رستم زاد آب شرب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۲۷۳۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش باران، نقش رستم را تعطیل کرد

ایسنا/فارس طبق اعلام روابط عمومی میراث فرهنگی فارس، مجموعه جهانی نقش رستم روز جمعه، ۱۴ اردیبهشت‌ماه تعطیل است.

در اطلاعیه روابط عمومی اداره‌کل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس آمده است: به دلیل بارش‌های اخیر و اهداف حفاظتی، مجموعه تاریخی نقش رستم روز جمعه، ۱۴ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳تعطیل خواهد بود.

این تصمیم با هدف حفظ سلامتی و امنیت بازدیدکنندگان و نیز حفاظت از آثار گرانبها و باارزش موجود در این مجموعه اتخاذ شده است.

بنا بر این گزارش، تمامی اماکن تاریخی و فرهنگی استان فارس شنبه، ۱۵ اردیبهشت‌ماه شهادت حضرت امام جعفر صادق(ع) تعطیل است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تشدید برخورد با خودروهای دارای پلاک مخدوش
  • تشدید برخورد با خودروهای هنجارشکن در میاندوآب
  • نصب تله‌های فرمونی برای پایش آفات در شهرستان بن
  • لزوم توجه به توسعه باغات زیتون در شهرستان رودبار
  • نصب تله‌های فرمونی جهت پایش آفات در شهرستان بن
  • بارش باران، نقش رستم را تعطیل کرد
  • بهره‌مندی نزدیک به ۸۰ درصدی جمعیت روستایی شهرستان ارومیه از آب شرب سالم و بهداشتی
  • آغاز طرح های سالم سازی دریا در گیلان از اول خرداد
  • خط انتقال آبرسانی دیلم تیرماه به بهره‌برداری می‌رسد
  • زنگ خطر کمبود «آب» در شاهرود/ اهمیت بیش از پیش حفظ «شاهوار»