Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@17:07:28 GMT

بازپخش مستندمسابقه «هفت روز و هفت ساعت» از شبکه نسیم

تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۲۷۴۳۶

بازپخش مستندمسابقه «هفت روز و هفت ساعت» از شبکه نسیم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی مسابقه، مسابقه «هفت روز و هفت ساعت» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی سعید ابوطالب تولید شده است و بازیگران و هنرمندانی از ایران و لبنان در ۶ گروه دو نفره به رقابت می‌پردازند.

گروه اول را عدی رعد و رباه الشریف زوج هنرمند لبنانی، گروه دوم علیرام نورایی بازیگر ایرانی و کارلوس عازار سوپراستار مسیحی لبنانی، گروه سوم الناز حبیبی از ایران و ساره قصیر  از لبنان، گروه چهارم حمیدرضا حامی خواننده و محمد شمص، گروه پنجم امیرحسین رستمی هنرمند ایرانی و مهدی فخرالدین بازیگر لبنانی و گروه ششم را لیندا کیانی بازیگر ایرانی و سالی باسما از لبنان تشکیل می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لادن مستوفی هم داوری این مسابقه را برعهده دارد.

ضبط «هفت روز و هفت ساعت» از موزه ملیتا در جنوب لبنان آغاز و مثل یک مسابقه نفسگیر رالی تا یک موزه در شمال تهران ادامه پیدا می‌کند.

سعید ابوطالب که مجموعه‌های مختلفی مثل «رالی ایرانی» و «هفت شهر عشق» را در این ژانر تجربه کرده، این بار هم بدون اینکه بازیگران از سناریو کار مطلع باشند، آنها را تا آخرین سکانس، مانند بینندگان، غافلگیر می‌کند.

«هفت روز و هفت ساعت» هر شب ساعت ۲۱ از شبکه نسیم سیما روی آنتن می‌رود و روز بعد ساعت ۱ و ۴ بامداد، ۸ صبح و ۱۴ بازپخش می‌شود.

کد خبر 4945035 عطیه موذن

منبع: مهر

کلیدواژه: شبکه نسیم سعید ابوطالب مستند مسابقه برنامه تلویزیونی تئاتر ایران ویروس کرونا فیلم سینمایی موسیقی ایرانی جورج فلوید بازیگر سینما سازمان صداوسیما شبکه دو سیما شبکه یک سیما آلبوم موسیقی شبکه پنج سیما فیلم مستند هفت روز و هفت ساعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۲۷۴۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) پریناز ایزدیار همزداش را پیدا کرد؛ شباهت عجیب دو بازیگر زن ایرانی و ترکی!

تصویری از شباهت پریناز ایزدیار به فحریه اوجن بازیگر مشهور ترکیه‌ای مورد توجه کاربران در فضای مجازی قرار گرفته است.

پریناز ایزدیار از چهره‌های مشهور عرصه بازیگری در ایران است. بسیاری از مخاطبان فیلم و سریال پریناز ایزدیار را با بازی در سریال زمانه و بسیاری دیگر با بازی در سریال شهرزاد می‌شناسند. پریناز ایزدیار در سینما نیز خوش درخشیده و برای فیلم ابد و یک روز جایزه بهترین بازیگر زن جشنواره فیلم فجر را تصاحب کرد. پریناز ایزدیار ۳۷ ساله و مجرد است.

تصویری از شباهت پریناز ایزدیار به فحریه اوجن بازیگر مشهور ترکیه‌ای مورد توجه کاربران در فضای مجازی قرار گرفته است.

ایران و ترکیه دو کشور همسایه هستند و مردمان هر دو کشور چهره‌های شرقی و تقریبا مشابهی دارند. بسیاری از طرفداران سینما‌های این دو کشور، به مقایسه چهره بازیگران ایرانی و ترکی پرداخته و شباهت‌های زیادی را نیز میان قیافه‌های آنها پیدا کرده‌اند.

شباهت حالت چشم‌ها، لب‌ها و بینی این دو بازیگر توجهات را جلب کرده است. البته برخی نیز معتقدند که پریناز ایزدیار و فحریه اوجن خیلی هم شبیه نیستند.

خانم اوجن همسر بوراک اوزچویت بازیگر مشهور ترکیه است.

tags # پریناز ایزدیار سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • بازیگر کلیدی سریال نون خ از کوه افتاد و در بیمارستان بستری شد  + عکس
  • پاسخ موشکی حزب‌الله به حمله صهیونیست‌ها علیه غیرنظامیان لبنانی
  • (تصاویر) پریناز ایزدیار همزداش را پیدا کرد؛ شباهت عجیب دو بازیگر زن ایرانی و ترکی!
  • «س.ق» زن بازیگر ایرانی است که تتلو در اعترافاتش از او نام برد
  •  گرگانی ها بدنبال فتح لبنان
  • صهیونیست‌های پنهان‌شده در یک خانه شکار نیروهای لبنانی شدند
  • سه، دو ، یک «آشپز شو»
  • دعوت میزبان برنامه محفل برای تماشای مسابقه قرآنی‌ها
  • لحظات عذرخواهی ورزشکار ایرانی از سوپرمدل روس
  • شهادت و زخمی شدن ۸ لبنانی در حمله رژیم صهیونیستی