Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حکمی سیما سادات لاری را با حفظ سمت و پست سازمانی به عنوان سخنگوی وزارت بهداشت منصوب کرد؛ انتصابی که به نوعی حکم عزل جهانپور، سخنگوی نام آشنای وزارت بهداشت در ایام کرونا را دارد!

به گزارش «تابناک»، سعید نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حکمی سیما سادات لاری را با حفظ سمت و پست سازمانی به عنوان سخنگوی وزارت بهداشت منصوب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



متن این حکم به شرح زیر است:
سرکار خانم سیما سادات لاری
معاون محترم فرهنگی و دانشجویی

با توجه به سوابق ارزنده اجرائی و حسن سلوک با دستگاه‌های اجرائی مرتبط با حفظ سمت و پست سازمانی، امور سخنگوئی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به سرکارعالی محول می‌شود.

امید است با امانتداری، دقت و پرهیز از هرگونه سیاسی کاری و تمرکز بر جنبه‌های فنی و تخصصی این وزارتخانه در انجام امور محوله موید باشید.

از آنجا که هرگونه اظهارنظر سخنگو، دیدگاه رسمی دستگاه و وزیر مربوطه تلقی می‌شود لذا قبل از طرح موارد در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی ضروریست هم آهنگی لازم با اینجانب به عمل آید. لازم به ذکر است قبلاً هیچکدام از همکاران به عنوان سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی منصوب نشده‌اند و جناب آقای دکتر جهانپور به عنوان رییس محترم مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی در طول مدیریت بیماری کرونا از طرف روابط عمومی خبررسانی بیماری کرونا را به عهده داشته اند که از زحمات صادقانه و برادرانه ایشان قدردانی می‌شود.     تامل در حکم وزیر بهداشت برای جانشین جهانپور در جایگاه سخنگوی وزارت، حکایت از گلایه هایی دارد که وزیر از عملکرد وی در این خصوص داشته  دارد. موضوعی که موجب شده نمکی در حکم رسمی نصب سخنگوی جدید، بر ضرورت هماهنگ شدن لاری با خودش تاکید نماید!   اتفاقی عجیب که اگر بدانیم جهانپور رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت بهداشت بوده و در کنار این، سخنگوی وزارت نیز محسوب می‌شده، عجیب تر به نظر می رسد چراکه عملا بخشی از وظایفش که اطلاع رسانتی بوده به دیگری سپرده شده و  فعالیتش در روابط عمومی نیز در هاله از ابهام قرار گرفته است.   وضعیتی که احتمالا اعلام شیوع ویروس کرونا در کشور در تاریخ 30 بهمن توسط جهانپور در توییترش و بعد مجادله با سفیر چین  مواردی از این دست، در رقم خوردنش بی تاثیر نبوده است.    

منبع: تابناک

کلیدواژه: جلیل سبحانی اکبر طبری علی دیواندری غلامرضا منصوری بیژن قاسم زاده سخنگوی وزارت بهداشت جهانپور جلیل سبحانی اکبر طبری علی دیواندری غلامرضا منصوری بیژن قاسم زاده سخنگوی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی روابط عمومی وزیر بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۲۷۴۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«پویش مدار امید» برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری مهر، روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفین به مناسبت فرارسیدن ۲۷ اردیبهشت، "روز ارتباطات و روابط عمومی" پویش مدار امید را در قالب‌های زیر برگزار می‌کند:

مستند خبری تلویزیونی، سفرنامه، گزارش تحلیلی، پادکست، گزارش تصویری، اینفوگرافیک، موشن گرافیک، استوری موشن

و با موضوعات: اردوهای جهادی، اردوهای پیشرفت و آبادانی، اردوهای راهیان نور، مساجد تراز انقلاب اسلامی، پایگاه‌های اسوه و سایر فعالیت‌های مرتبط با امید آفرینی برگزار خواهد شد.

شما می‌توانید آثار خود را به شناسه @iranevent به پیام رسان روبیکا ارسال کنید.

کد خبر 6096569

دیگر خبرها

  • گلایه شهروندان تهرانی از وضعیت نامناسب برخی از بی آر تی‌ها + فیلم
  • اجرای دو پویش ملی سلامت در برنامه وزارت بهداشت
  • داروی ایرانی بیماران SMA وارد بازار می‌شود / برنامه وزارت بهداشت برای پویش ملی سرطان
  • اخراج کارکنان برج میلاد تکذیب شد
  • بیانیه وزارت خارجه مصر درباره دیدار شکری و امیرعبداللهیان: دو طرف در راستای تلاش برای عادی‌سازی روابط بین ۲ کشور توافق کردند
  • واکنش فدراسیون فوتبال به درخواست وزیر ورزش؛ برگزاری نخستین نشست کارگروه آسیب‌شناسی فرهنگی ورزشگاه‌ها
  • «پویش مدار امید» برگزار می شود
  • بیانیه وزارت خارجه مصر درباره دیدار شکری و امیرعبداللهیان
  • سازمان جهانی بهداشت: حمله به رفح منجر به یک فاجعه انسانی می‌شود
  • آمار جدید قربانیان جنگ غزه