Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد دستورالعمل روند اجرایی نقل و انتقال دانشجویی در نیمسال اول سال تحصیلی 1400-1399 این دانشگاه را ابلاغ کرد.

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد، حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم کلانتری معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی، دستورالعمل روند اجرایی نقل و انتقال دانشجویی در نیمسال اول سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ را به رؤسای استان‌ها، واحدها، مراکز آموزشی و معاونت آموزش‌های عمومی و مهارتی (سما) دانشگاه آزاد اسلامی ابلاغ کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس این دستورالعمل ثبت درخواست دانشجویان متقاضی میهمانی یا انتقال از تاریخ  ۲۵ خرداد ۹۹ لغایت ۳۱ تیر ۹۹  از طریق سامانه منادا انجام می‌شود.

واحدهای دانشگاهی به شیوه‌های مقتضی از جمله اعلام در سامانه آموزشی، نصب اطلاعیه در تابلو اعلانات در خصوص تاریخ میهمانی و انتقال به دانشجویان اطلاع رسانی کنند و یادآور شوند که ثبت درخواست تنها از طریق سامانه منادا به آدرس https://www.monada.iau.ir امکان‌پذیر است.

به منظور اعمال ظرفیت پیشنهادی ورود و خروج، در رشته محل‌های دانشگاهی برای متقاضیانی که در نیمسال اول سال تحصیلی ۴۰۰-۹۹ از طریق ضابطه میهمانی همترازی در سامانه منادا ثبت درخواست خواهند کرد، به اطلاع می رساند، واحدهای دانشگاهی موظفند حداکثر تا تاریخ ۱۵ تیر ۹۹ با مراجعه به سامانه مدیریت نقل و انتقال دانشجویی، نسبت به اعمال ظرفیت پیشنهادی ورود و خروج در هر رشته اقدام کنند. محدودیت تعداد دانشجویان ورودی و خروجی در هر واحد دانشگاهی براساس ظرفیت های اعلامی واحد دانشگاهی در نظر گرفته می شود.

در این دستورالعمل تأکید شده: به منظور تسریع در تعیین تکلیف درخواست های دانشجویان متقاضی میهمانی و انتقال، واحدهای دانشگاهی مبدا و مقصد موظفند روند اجرایی پاسخگویی را پس از دریافت درخواست دانشجو از طریق سامانه منادا، حداکثر ظرف مدت ۷۲ ساعت انجام دهند.

مسئولیت احراز شرایط عمومی شیوه نامه، بررسی مسائل آموزشی، منع ادامه تحصیل و مدارک تأیید شده در سامانه بر عهده مرجع تأیید کننده است، لذا قبل از تأیید هر مرحله از روند رسیدگی به درخواست، سوابق آموزشی و مدارک مربوطه به دقت بررسی شود.

در این دستورالعمل آمده است به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا درخواست میهمانی دانشجویانی که دارای بیماری های زمینه ای می باشند در کمیسیون پزشکی استان به صورت ویژه مورد بررسی قرار گیرد.

همچنین به منظور پیشگیری از شیوع بیماری کرونا تسهیلات میهمانی به شهر محل سکونت پیش بینی شده که این مورد نیز با توجه به احتمال برگزاری کلاسها به صورت الکترونیکی جهت پیشگیری از شیوع ویروس کووید ۱۹ مورد توجه خاص قرار گیرد.

درخواست انتقال یا میهمانی دانشجویان براساس شیوه نامه ضوابط انتقال یا میهمانی براساس ازدواج به شهر محل سکونت همسر، صرفاً پس از بررسی و احراز صحت مدارک محل سکونت از جمله گواهی اشتغال به کار همسر، سند منزل یا اجاره نامه معتبر همسر قابل بررسی و اقدام است.

با توجه به اینکه تعدادی از واحدهای دانشگاهی دارای چند کاربر (علوم و تحقیقات، پردیس خودگردان، بین الملل) جهت ورود به سامانه است، به منظور یکپارچه‌سازی و تسهیل دسترسی به سامانه در اسرع وقت نسبت به معرفی یک کاربر و اعلام واحدهای زیرمجموعه آن واحد دانشگاهی اقدام کنند.

در این بخشنامه تأکید شده است که به منظور فراهم آمدن حداکثر تسهیلات برای دانشجویان، روند انجام امور در سامانه منادا به نحوی طراحی شده که نیازی به تردد دانشجو بین واحدهای دانشگاهی مبداء و مقصد جهت انجام درخواست خود نباشد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: ابراهیم کلانتری معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی دستورالعمل نقل و انتقال نقل و انتقال دانشجویی واحدهای دانشگاهی سامانه منادا دانشگاه آزاد روند اجرایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۲۷۶۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت هدیه نقدی به اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، داریوش جاوید معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد اسلامی دستورالعمل هدیه روز معلم به اعضای هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی را به رؤسای دانشگاه آزاد اسلامی استان‌ها ابلاغ کرد.

بیشتر بخوانید: پیشنهاد افزایش ۳۰ تا ۳۵ درصدی حقوق کارکنان و اساتید دانشگاه آزاد

در این دستورالعمل آمده است: براساس مصوبه شورای دانشگاه و در راستای تمجید و تکریم از مقام بی بدیل استادان و همچنین تحقق راه‌کنش «تعلق سازمانی و بهره‌وری منابع انسانی با تلاش مستمر در جهت افزایش مشارکت و رضایت‌مندی آن‌ها» در سند تحول و تعالی دانشگاه و به منظور قدردانی و بزرگداشت مقام شامخ استادان دانشگاه، هدیه روز معلم به مبلغ 12 میلیون ریال (یک میلیون و 200 هزار تومان) برای اعضای هیأت علمی تمام‌وقت اعم از رسمی، پیمانی و قراردادی و اعضای هیأت علمی وابسته توسط واحدها و مراکز آموزشی دانشگاه قابل پرداخت است.

لازم به ذکر است، براساس بندهای این دستورالعمل به اعضای هیأت علمی نیمه‌وقت یک دوم مبلغ مذکور معادل 6 میلیون ریال (ششصد هزار تومان) تعلق می‌گیرد. اعضای هیأت علمی که از واحدی به واحد دیگر منتقل شده‌اند یا مأمور هستند، از واحدی که حقوق دریافت می‌کنند هدیه مزبور قابل پرداخت است.

انتهای پیام/

مریم شمسایی نیا کد خبر: 1229012 برچسب‌ها دانشگاه آزاد اسلامی

دیگر خبرها

  • روند صدور درخواست کارت سوخت تغییر می کند | سامانه جدید روزهای آینده معرفی می‌شود
  • آغاز عرضه خودروهای وارداتی برقی و بنزینی از یکشنبه هفته آینده
  • عرضه خودروهای برقی از یک شنبه هفته آینده آغاز می‌شود
  • بیانیه جامعه دانشگاهی آزاد کرمانشاه در اعلام همبستگی با دانشجویان آمریکا
  • پرداخت هدیه نقدی به اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی
  • آزمون غربالگری درون دانشگاهی المپیاد علمی دانشجویی وزارت بهداشت در دانشگاه آزاد برگزار شد
  • تداوم تظاهرات دانشجویی در دانشگاه‌های آمریکا
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد سلماس
  • تلاش دانشگاه حرکت در جهت درآمدزایی غیر شهریه‌ای است
  • اجرای طرح تدریس با جهت‌گیری الهی برای هدایت دانشجویان