Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک شبکه صهیونیستی گزارش داد واشنگتن به تل‌آویو پیامی داده مبنی بر اینکه تا زمانی که وزیر جنگ رژیم صهیونیستی از طرح اشغال کرانه باختری حمایت نکند، آمریکا نیز از آن حمایت نمی‌کند.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، بعد از اذعان «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به چراغ سبز ندادن آمریکا به اجرای طرح اشغال سی درصد از اراضی خصوصی فلسطینیان در کرانه باختری، اکنون خبرهایی از شرط جدید واشنگتن درباره این موضوع منتشر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی بامداد امروز (سه‌شنبه به وقت تهران) گزارش داد آمریکا نه تنها تمایل چندانی به حمایت از طرح اعلامی نتانیاهو درباره اشغال یکجانبه کرانه باختری ندارد، بلکه خواستار حضور «بنی گانتز» وزیر جنگ و دیگر نخست‌وزیر چرخشی این رژیم در هرگونه نقشه‌ای در این باره است.

به نوشته وبگاه «تایمز اسرائیل» به نقل از این گزارش، آمریکا خواستار اتحاد سران کابینه رژیم صهیونیستی در مورد هر طرحی برای اشغال بخش‌های بزرگی از کرانه باختری است و تا زمانی که طرح مورد حمایت گانتز و «گابی اشکنازی» وزیر خارجه این رژیم نباشد، واشنگتن نیز از آن حمایت نمی‌کند.

این شبکه همچنین گفت نتانیاهو، گانتز، اشکنازی و «یاریو لوین» رئیس کنست شامگاه یکشنبه با «دیوید فریدمن» دیدار کرده و در آن دیدار بوده که فریدمن درخواست واشنگتن برای اتحاد کل کابینه در حمایت از یک طرح اشغال را اعلام کرده است.

رژیم صهیونیستی قصد دارد با حمایت‌های دولت ترامپ، ۳۰ درصد از کرانه باختری فلسطین را به قلمرو خود ملحق و آن را رسماً اشغال کند. مقامات و گروه‌های فلسطینی این اقدام را بخشی از طرح ضد فلسطینی آمریکا موسوم به معامله قرن می‌دانند و به همین دلیل خواستار قطع همکاری با آمریکا و اسرائیل هستند.

پیشتر وبگاه «یدیعوت آحارونوت» نوشته بود  با نزدیک شدن موعد اول جولای (۱۱ تیرماه) به عنوان تاریخ اجرای طرح اشغال کرانه باختری، مقام‌های آمریکایی روز یکشنبه پیامی به تل‌آویو ارسال کردند مبنی بر اینکه اجرای این طرح باید به تعویق بیافتد.

روز گذشته نیز وبگاه امنیتی «دبکافایل» نزدیک به دستگاه‌های اطلاعاتی رژیم صهیونیستی گزارش داد گانتز برای پیشبرد طرح الحاق بخش‌های بزرگی از کرانه باختری، خود وارد مذاکره با مقام‌های آمریکایی شده است. (جزئیات بیشتر)

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: آمریکا رژیم صهیونیستی بنی گانتز کرانه باختری بنیامین نتانیاهو طرح اشغال رژیم صهیونیستی کرانه باختری طرح اشغال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۲۷۶۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بنی گانتز تحت عمل جراحی قرار گرفت

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری شهاب، منابع صهیونیست از بلایی خبر دادند که بر سر بنی گانتز عضو کابینه جنگ این رژیم در اطراف غزه آمده است.

رسانه های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که بنی گانتز در جریان بازدید از یادمردخای در اطراف غزه از ناحیه پا دچار شکستگی شده و در بیمارستان بستری شده است.

برخی منابع دیگر اعلام کردند که گانتز در بیمارستان تل هشومیر در تل آویو تحت عمل جراحی ساق پا قرار گرفته است.

رسانه های رژیم صهیونیستی جزئیات بیشتری مخابره نکرده اند.

کد خبر 6092163

دیگر خبرها

  • شهادت یک فلسطینی در الخلیل در ادامه یورش‌ صهیونیست‌ها به کرانه باختری
  • بمباران نوار غزه و حمله به کرانه باختری
  • حمله نظامیان صهیونیست به کرانه باختری
  • حمله نظامیان صهیونیست به کرانه باختری+فیلم
  • بازداشت ۸ هزار و ۵۰۵ فلسطینی در کرانه باختری طی ۲۰۶ روز
  • بنی گانتز تحت عمل جراحی قرار گرفت
  • با حمله اسرائیل به رفح، بزرگ‌ترین فاجعه تاریخ رقم می‌خورد
  • تیراندازی نظامیان صهیونیست به سوی خودرو فلسطینی در کرانه باختری
  • تشکیلات خودگردان؛ از مهار اعتراضات ضد صهیونیستی تا سرکوب آن
  • نبرد مسلحانه رزمندگان فلسطینی با اشغالگران در کرانه باختری