Web Analytics Made Easy - Statcounter

در راستای سیاست شفاف‌سازی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و در چارچوب قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات، جزئیات گزارش عملکرد مالی موسسه هنر و تجربه سینمای ایرانیان در سال98 منتشر شد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، اطلاعات گزارش عملکرد مالی موسسه هنر و تجربه سینمای ایرانیان بر اساس آماده سازی مراحل فنی و DCP ،تصویربرداری آیین دیدار فیلم،برگزاری جلسه نقد فیلم،تبلیغ ،امور رسانه ای فیلم،بازبینی فیلم ها برای اکران،اعزام عوامل فیلم به شهرستان ها ،تولید و انتشار برنامه نمایش اکران، محتوا برای سایت و نشر اخبار، برگزاری هفته های فیلم کشورهای خارجی،اجاره سالن نمایش، هزینه های پشتیبانی و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. تنظیم شده است. 

متنن گزارش را اینجا بخوانید.

 

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: شفاف سازی موسسه هنر و تجربه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۲۷۸۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره هنر‌های نمایشی مازندران در ساری 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مازندران اعلام کرد، نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی کودکان و نوجوانان کانون در مرحله استانی ویژه مازندران ۲۰ اردیبهشت از ساعت ۸ تا ۱۸ در سالن سینما کانون ساری برگزار می‌شود. 

بر این اساس، این جشنواره در بخش استانی با اجرای ۵ نمایش منتخب به اجرا می‌پردازد تا پس از رای هیات داوران ۳ نمایش برگزیده به دبیرخانه مرکزی برای حضور در جشنواره کشوری معرفی شوند. 

مرحله استانی نوزدهمین جشنواره‌ی هنر‌های نمایشی کودکان و نوجوانان در سطح استان مازندران با شعار " این صحنه خانه‌ماست " برای شرکت‌کنندگان ۱۲ تا ۲۲ سال و بزرگسالان برگزار می‌شود. 

داوری مرحله استانی این جشنواره را سید رضا عمرانی نسب، مهیار هزار جریبی و فاطمه بزرگی از هنرمندان حوزه نمایش این استان بر عهده دارند.

دیگر خبرها

  • «نمایش» به اکران آنلاین رسید/ «تیر خلاص» به فرانسه
  • اداره کل نوسازی مدارس هرمزگان در ارزیابی مدیران ادارات کل حائز رتبه برتر شد
  • سپیدار بهترین عملکرد فروش
  • انجام ۶۰ نظر سنجی در موسسه افکارسنجی ملت
  • فرار کانون سردفتران از شفاف‌سازی عملکرد مالی
  • عملکرد دیوانه کننده لیونل مسی در بازی شب گذشته اینتر میامی
  • برگزاری جشنواره هنر‌های نمایشی مازندران در ساری 
  • پارسا پیروزفر، مهران مدیری و الناز شاکردوست رکوردداران روز اول اکران
  • تبلیغات گل درشت در تلویزیون، سینما و شبکه نمایش خانگی به مرز فاجعه رسیده است/ تلویزیون شفاف‌سازی کند
  • عملکرد دانشکده علوم پزشکی چابهار در دو سیل اخیر خوب بوده است