Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-06@03:06:32 GMT

واکنش پرسپولیس به خبر قهر بشار رسن

تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۲۷۹۳۲

واکنش پرسپولیس به خبر قهر بشار رسن

سرپرست معاونت اجرایی باشگاه پرسپولیس اعلام کرد این باشگاه نامه‌ای به سفارت ایران در بغداد ارسال کرده است تا بشار رسن از راه زمینی وارد کشورمان شود.

به گزارش مشرق، حسین خبیری اظهار داشت: باشگاه اقدامات لازم برای فراهم شدن امکان حضور بازیکنان خارجی از جمله بشار رسن در ایران را انجام می‌دهد. در روزهای گذشته که مأموریت انجام هماهنگی‌ها برای بازگشت بشار رسن به بنده داده شد، به طور مرتب با این بازیکن در تماس بوده‌ام.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او خود نیز مشتاق است که هر چه سریع‌تر به جمع بازیکنان اضافه شده و برای شروع دوباره بازی‌ها آماده شود، ولی متأسفانه با مشکل لغو پروازهای خروجی عراق روبه‌رو هستیم. ما حتی به دنبال این مسئله بودیم که او به ترکیه، قطر یا امارات برود و از آن طریق به ایران برگردد، اما مشکل پروازی وجود داشت.

وی ادامه داد: در نهایت تنها راه ممکن، سفر زمینی اوست. در این ارتباط نیز آقای رسول‌پناه، امروز نامه‌ای را برای سفارت ایران در بغداد ارسال کرد تا مجوز عبور از مرز زمینی برای رسن اخذ شود. با صدور این مجوز او وارد یکی از استان‌های مرزی ایران خواهد شد و از آنجا به تهران پرواز خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

بشار خیال پرسپولیسی‌ها را راحت کرد

خبیری خاطر نشان کرد: در ارتباط با مسائل مالی برای پرداخت مطالبات این بازیکن هم، مشکلی وجود ندارد. با توجه به اقدام باشگاه اعتبار لازم تأمین شده و سرپرست باشگاه در این ارتباط، دستور لازم را به بخش مالی داده است. به بشار رسن هم اعلام کرده‌ایم به محض بازگشت به تهران و مراجعه به باشگاه بخشی از مطالبات خود را  دریافت می‌کند و باقیمانده آن نیز برای این که در شرایط برابری با دیگر بازیکنان قرار بگیرد، هفته آینده به وی تحویل خواهد شد. انتظار ما این است که او را تا روز چهارشنبه در جمع سرخپوشان ببینیم، البته این تأخیر ارتباطی به مسائل مالی نداشته است و این شایعه که او قهر کرده، درست نبود. او همیشه با وجود مشکلات مالی، تعصب و تعهد خود را نسبت به تیم نشان داده است.

سرپرست معاونت اجرایی باشگاه همچنین درباره وضعیت آکادمی فوتبال باشگاه و جلسه‌ای که در این ارتباط با رئیس هیئت مدیره و سرپرست باشگاه پرسپولیس داشت، خاطر نشان کرد: آکادمی فوتبال باشگاه در روزهای آینده، فعالیت خود را با شیوه‌نامه جدید دنبال خواهد کرد. ظرف چند روز آینده نیز شرایط و ضوابط فعالیت مدارس فوتبال پرسپولیس و نحوه صدور مجوز راه‌اندازی آنها از طریق سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، اطلاع‌رسانی خواهد شد تا متقاضیان، نسبت به تمدید یا دریافت مجوز مدارس فوتبال پرسپولیس، اقدام کنند.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا سهام عدالت مجلس یازدهم فوتبال پرسپولیس بشار رسن بشار رسن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۲۷۹۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش جدید سپاهان به حواشی بازی پرسپولیس

آفتاب‌‌نیوز :

مثل همیشه دیدار پرسپولیس و سپاهان تمام شده، اما حواشی این مسابقه مثل همیشه ادامه دارد و این‌بار هم فضایی هواداری فوتبال ایران به واسطه ویدیو‌های منتشر شده تحت تاثیر قرار گرفته و فضای جامعه فوتبال را ملتهب کرده است. 

در این شرایط، اما هم پرسپولیس و هم سپاهان برای کسب قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی در تلاشند و پرداختن به این حواشی سبب می‌شود که تمرکز لازم را برای بازی‌های سرنوشت‌ساز پیش رو نداشته باشند. 

در این بین سپاهان که باید آماده مصاف برابر استقلال خوزستان در ورزشگاه نقشه جهان بشود، دو روز پس از دیدار برابر پرسپولیس عکس‌هایی از مصاف شاگردان مرایس در ورزشگاه آزادی منتشر کرده و نوشته است: «فارغ از تمام حواشی تو آرام باش و پیش برو.»

گفتنی است که سپاهان با توجه به حذف استقلال و پرسپولیس از رقابت‌های جام حذفی مدعی جدی کسب قهرمانی در این رقابت به‌شمار می‌رود و شاگردان مورایس بسیار امیدوارم که پس از نزدیک به یک دهه فصل را با یک جام تمام کنند.

منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • استیلی: اوسمار خوب است، ولی صبر کنید!
  • استیلی: اوسمار خوب است ولی صبر کنید!
  • بشار اسد: موضع سوریه در مورد فلسطین تغییر نکرده است
  • بشار اسد: موضع سوریه هرگز در مورد فلسطین تغییر نکرده است 
  • واکنش تند مهاجم پرسپولیسی به توهین جنجالی پیرمرد سپاهانی | عکس
  • رد شایعه برای مدیریت پرسپولیس توسط شهرداری
  • عکس| واکنش مهاجم سابق پرسپولیس به اقدام هوادار سپاهان
  • واکنش شهرداری تهران به حمایت از باشگاه پرسپولیس
  • واکنش جدید سپاهان به حواشی بازی پرسپولیس
  • گزارش چند سازمان حقوق بشری در مورد رابطه رهبران کشور‌ها با مطبوعات