Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-05-06@18:29:34 GMT

مقایسه جزییات قرارداد کی‌روش و ویلموتس + جدول

تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۲۷۹۴۱

مقایسه جزییات قرارداد کی‌روش و ویلموتس + جدول

 انتشار بخش‌های بیشتری از قرارداد و دستمزد مارک ویلموتس در دوران حضور در تیم ملی ایران، ادعای مدیران فدراسیون فوتبال درباره این قرارداد را زیر سوال برده است. از زمان آمدن ویلموتس تاکنون بار‌ها مدیرانی مانند مهدی تاج اعلام کردند با درسی که پس از حدود هشت سال همکاری با کارلوس کی‌روش گرفتند، قرارداد بهتری را با ویلموتس منعقد خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از طرفی قرار بود دستمزد پرداختی به ویلموتس کمتر از کارلوس کی‌روش باشد، اما در واقعیت ویلموتس رقمی در حدود دو برابر کی‌روش دریافت کرده است. حتی جواد نکونام، سرمربی فولاد و دستیار سابق کی‌روش نیز می‌گوید سرمربی پرتغالی حاضر بود با یک میلیون یورو کمتر از دستمزد ویلموتس در ایران کار کند.

با وجود تمام این اتفاقات و شکایت ویلموتس برای دریافت غرامت ۶.۵ میلیون دلاری، محمود شیعی، عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال که اکنون به اطلاع از این قرارداد اقرار کرده، همچنان درباره این قرارداد می‌گوید که باید بررسی شود که آیا سنگین بوده یا نه!

برای روشن شدن اینکه قرارداد ویلموتس برای فوتبال ایران سنگین بوده یا نه، به بررسی قرارداد و کارنامه دو سرمربی سابق تیم ملی یعنی کی‌روش و ویلموتس خواهیم پرداخت تا پاسخ این سوال برای اهالی فوتبال و مدیران فدراسیون فوتبال مشخص شود.

هر چند در هر دو قرارداد، بند‌های مختلفی علیه فدراسیون قرار دارد و این فدراسیون متحمل پرداخت مالیات چند میلیارد تومانی دو مربی شده، اما در قرارداد ویلموتس علاوه بر دستمزد و پاداش‌های بالاتر، وی در ازای فسخ قرارداد به صورت یک طرفه می‌تواند به عنوان غرامت سه ماه دستمزدش را بگیرد، اما کی‌روش بدون غرامت قراردادش را فسخ می‌کرد.

در واقع اگر چه بند فسخ قرارداد بدون پرداخت غرامت توسط کی‌روش با انتقاد کارشناسان در دوره خود همراه بود، اما بند پرداخت غرامت به ویلموتس در ازای فسخ یک طرفه قرارداد، عجیب است و فقط در ایران یافت می‌شود.

منبع: فرارو

کلیدواژه: ویلموتس کی روش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۲۷۹۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فدراسیون فوتبال ۳۵۰ میلیون تومان دیگر به جیب زد!

به گزارش "ورزش سه"، دقایقی پیش سایت فدراسیون فوتبال آرای کمیته انضباطی در خصوص تخلف سه باشگاه مختلف را روی خروجی خود قرار داد و سه تیم استقلال، صنعت نفت آبادان و ملوان بندر انزلی را جریمه کرد.

هر سه تیم به دلیل رفتار هوادارانشان، به ترتیب ۱۰۰ میلیون تومان (استقلال)، ۱۰۰ میلیون تومان (صنعت نفت) و ۱۵۰ میلیون تومان (ملوان بندر انزلی) جریمه شدند که البته این آرا قابل تجدید نظر است. 

جریمه استقلال به دلیل پرتاب لیزر توسط تماشاگران، جریمه نفت به دلیل توهین هواداران به مقام رسمی و پرتاب لیزر و جریمه ملوان به دلیل پرتاب مواد محترقه و توهین به مقام رسمی و توقف در بازی رخ داده است.

به هر صورت ۳۵۰ میلیون تومان با سه نامه اداری نشان می‌دهد که فدراسیون‌داری هم می‌تواند در زمره شغل‌های پردرآمد در نظر گرفته شود!

دیگر خبرها

  • شروط مهم فدراسیون فوتبال برای برگزاری فصل آینده لیگ برتر
  • پرداخت غرامت به کشاورزان بیمه شده خوزستانی
  • برگزاری سمینار داوران نخبه فوتبال آسیا
  • فدراسیون فوتبال ۳۵۰ میلیون تومان دیگر به جیب زد!
  • تقابل گل‌گهر و شمس آذر برنده نداشت
  • ۱۰‌ماه با علی خطیر؛ هیاهوی بزرگ برای هیچ!
  • تیم بحران‌زده سری A، دوباره اینتر را شکست داد
  • واکنش فدراسیون فوتبال به درخواست وزیر ورزش
  • حکم فدراسیون در مورد هوادار جنجالی سپاهان!
  • احساس گناه ساندرو تونالی؛ کاهش داوطلبانه دستمزد هافبک نیوکاسل