Web Analytics Made Easy - Statcounter

علاقمندان به شرکت در دومین همایش بین‌المللی «غدیر» با تاکید بر غدیر و حکمرانی شایسته می‌توانند تا ۳۰ خرداد مقالات خود در محورهای اعلام شده را به دبیرخانه ارسال کنند.

به گزارش خبرنگار گروه غدیر و مهدویت خبرگزاری شبستان، دومین همایش بین المللی «غدیر» با تاکید بر غدیر و حکمرانی شایسته از سوی ستاد دهه غدیر کشور و با همکاری دانشگاه مازندران برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بنابر این گزارش، محورهای این همایش عبارتند از:

 

1- تحلیل مفهومی و مبانی نظری حکمرانی شایسته در اندیشه غدیر

2- ابعاد و سطوح حکمرانی شایسته در اندیشه غدیر

3- ویژگی‌ها، ملاک‌ها و مصادیق حکمرانی شایسته در اندیشه غدیر

4- آسیب شناسی تحقق حکمرانی شایسته

5- الگو و راهکارهای تحقق حکمرانی شایسته

6- نقش و آثار حکمرانی شایسته

7- غدیر، حکمرانی شایسته و نظام‌های سیاسی

8- غدیر، حکمرانی شایسته و دکترین مهدویت

 

بنابر این گزارش، به منظور تقویت غنای علمی همایش، در پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC) نمایه سازی شده و  کد اختصاصی همایش در پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC) 98190-56387 است.

 

شرکت در این همایش رایگان، مهلت ارسال متن كامل مقالات 30 خرداد 1399 و تاريخ برگزاري آن 2 مرداد 1399 است.

 

سايت همايش: www.dghcong.ir/fa، تلفن تماس دبيرخانه: 011-33303400 | 09114609060،  نشانی دبيرخانه: مازندران ، ساری ، بلوار کشاورز ، خیابان صاحب الزمان ، کوچه سوم ، بن بست اول ، سمت راست،  دبیرخانه اجلاس، و محل برگزاري: دانشگاه مازندران است.

 

همچنین، ایمیل: daheghadir@gmail.com برای سهولت ارتباط علاقمندان به شرکت پیش بینی شده است.

 

گفتنی است، در روزهای اخیر به دلیل برخی مشکلات فنی، کاربران برای ارسال مقالات با مشکلاتی مواجه بودند که این مشکل از سوی بخش فنی سایت رفع شد. محققان و پژوهشگران می توانند بدون هیچ محدودیتی مقالات خود را طبق روال قبلی از طریق سایت به دبیرخانه همایش ارسال کنند.

پایان پیام/9

منبع: شبستان

کلیدواژه: همایش غدیر همایش بین المللی حکمرانی شایسته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۲۷۹۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امضا دو تفاهم نامه علمی در همایش ملی تحول دیجیتال


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز فارس، دومین همایش ملی تحول دیجیتال و سیستم‌های هوشمند که از دیروز آغاز شده بود با ارائه مقالات برگزیده و برگزاری پنل‌های تخصصی به کار خود پایان داد.
سجاد خوشه چین دبیر اجرایی همایش ملی تحول دیجیتال و سیستم‌های هوشمند گفت: در حاشیه این همایش ، دو تفاهم نامه امضا شد که اولی با هدف شناسایی و برنامه ریزی برای رفع مشکلات سازمان انرژی اتمی و اقدامات فناورانه، آزمایشگاهی، دانشی، پژوهشی و علمی بین دکتر علی نوروزی، معاون سازمان انرژی اتمی و دکتر عبدالکریم افروزه، رئیس مرکز آموزش عالی لارستان منعقد شد.
از مهم ترین مفاد این تفاهم نامه ایجاد ظرفیت فرصت مطالعاتی اعضای هیات علمی در صنعت و فرصت مطالعات دانشگاهی برای خبرگان صنعتی، استفاده از امکانات آزمایشگاهی و پژوهشی و راه اندازی دوره‌های آموزشی با هدف توانمندسازی نیروی انسانی است.
خوشه چین افزود: همچنین تفاهم نامه دیگری بین دکتر محمد حسن زاده، رئیس پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران و دکتر عبدالکریم افروزه، رئیس مرکز آموزش عالی لارستان منعقد شد.

گسترش همکاری‌ها و استفاده بهینه از منابع و امکانات،  تبادل تجربیات علمی و پژوهشی  و برگزاری دوره‌های آموزشی از مهم ترین مفاد این تفاهم نامه است.

به گفته دبیر اجرایی همایش ملی تحول دیجیتال و سیستم‌های هوشمند ۱۰۱ مقاله به دبیرخانه این همایش ارسال شد که ۵۷ مقاله مورد پذیرش قرار گرفت.

وی افزود: از این میان، ۳۳ مقاله به صورت پوستری و ۲۰ مقاله به صورت ارائه حضوری و مجازی و ۴ مقاله در دو پنل تخصصی ارائه شد.
دومین همایش ملی تحول دیجیتال و سیستم‌های هوشمند با حمایت سازمان انرژی اتمی، پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران، شرکت پتروشیمی نوری، دانشگاه شیراز، دانشگاه صنعتی شیراز، دانشگاه شهید چمران اهواز، دانشگاه تفرش و برج علم و فناوری لارستان به مدت ۲ روز به میزبانی مرکز آموزش عالی لارستان برگزار شد.

شهرستان لارستان به مرکزیت شهر لار در فاصله ۳۴۰ کیلومتری جنوب شیراز قرار دارد.

دیگر خبرها

  • امضا دو تفاهم نامه علمی در همایش ملی تحول دیجیتال
  • دومین همایش بین‌المللی خلیج فارس دربوشهر برگزار می‌شود
  • آخرین مهلت ارسال اثر به دومین رویداد «اهدای جایزه جوانی جمعیت» در همدان 
  • برگزاری دومین همایش بین المللی تاریخ، فرهنگ و تمدن خلیج فارس
  • تلاش بی وقفه برای توسعه و ترویج دانش در حوزه وب پژوهی
  • برگزاری همایش دوستدار سلامت خانوده در دانشگاه علوم پزشکی قم
  • مهلت ارسال آثار برای جشنواره ملی فانوس تا ۱۵ خرداد
  • همایش بین المللی تاریخ، فرهنگ و تمدن خلیج فارس برگزار می‌شود
  • سی و دومین همایش سالانه بین المللی انجمن مهندسان مکانیک
  • آغاز به کار همایش دانشگاه دوستدار سلامت خانواده در قم