Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@07:38:13 GMT

محدوده اطراف آرامگاه سعدی زیبا سازی می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۲۸۰۴۶

محدوده اطراف آرامگاه سعدی زیبا سازی می‌شود

ایسنا/فارس شهردار منطقه سه شیراز گفت: زیباسازی محدوده اطراف آرامگاه سعدی در قالب یک پروژه دستور کار قرار گرفته و تا پایان امسال به اتمام می‌رسد.

مسعود طهماسبی سه‎شنبه ۲۰ خرداد در نشست مشترک با سید احمدرضا دستغیب، ناظر شورای اسلامی شهر و یاوران شورا در منطقه سه شیراز بیان کرد: برای اجرای این پروژه ۲۳۰ میلیارد ریال اعتبار  شامل محوطه سازی، تاسیسات و تملک اختصاص یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

او با بیان اینکه این پروژه درسه بخش کف و بدنه سازی، فضای سبز و نورپردازی اجرا می‌شود، خاطرنشان کرد: ضلع‌های جنوبی، شرقی و شمالی آرامگاه بازطراحی و زیبا سازی می‌شوند. 

شهردار منطقه سه شیراز ادامه داد: بر اساس این طرح و همزمان با اجرای پروژه، خیابان ضلع شرقی آرامگاه سعدی به پیاده رو تبدیل و پیاده رو مجاور آن به محل عبور خودرو اختصاص خواهد یافت. 

طهماسبی عنوان کرد: این پروژه که از پروژه‌های شاخص شهرداری در سال ۹۹ است با هدف رونق گردشگری و زیباسازی محدوده اطراف این مکان تاریخی اجرا می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی آرامگاه سعدی زيباسازي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۲۸۰۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلیس راهور تهران : طرح ترافیک جدید امسال اجرا نخواهد شد

رییس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: طرح ترافیک جدید امسال اجرا نخواهد شد.   به گزارش مهر، سرهنگ سید ابوالفضل موسوی‌پور در مراسم تحکیم بستر ۱۲ کیلومتر از بزرگراه آزادگان و … که صبح امروز برگزار شد، گفت: طی دو سال گذشته در محور آزادگان اقدامات خوبی در راستای ایمن‌سازی و تسهیل در رفت و آمد از سوی شهرداری تهران انجام شده است.   وی افزود: در همین زمینه در محور شرق به غرب آزادگان در محدوده منطقه ۱۶ با ایجاد کندرو باعث شد تا بار ترافیکی در این محدوده کاهش پیدا کند و شاهد روان‌سازی در مسیر تردد خودروها باشیم.   موسوی‌پور ادامه داد: در بستر آزادگان از اتوبان ساوه تا اتوبان شهید خرازی آسفالت‌ریزی خوبی انجام شده است.   وی در پاسخ به این سوال که آیا اجرای طرح ترافیک جدید تا پایان سال جاری انجام شده و امسال شاهد اجرای طرح ترافیک خواهیم بود یا نه؟ اعلام کرد: قطعاً اجرای طرح ترافیک جدید امسال نیست و باید اقدامات کارشناسی به درستی انجام شود. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • همسطح سازی دریچه های شبکه جمع آوری فاضلاب آذربایجان شرقی
  • تکمیل پارکینگ محله چهل اختران قم
  • از اجرای ۱۲۰ پروژه تا افتتاح یک باغ بانوان طی دو ماه آینده در منطقه ۵ شیراز
  • لایروبی کانال آب‌های سطحی شهرک سعدی
  • پارکینگ چهل اختران در اختیار شهروندان قرار گرفت
  • فال محمدرضا پهلوی هنگام افتتاح آرامگاه جدید سعدی | تصویر
  • تابستان ۱۴۰۴ حفاری خط ۲ متروی شیراز به اتمام می‌رسد
  • برگزاری آیین بهره‌برداری از پروژه تعریض و ایمن‌سازی بزرگراه آزادگان
  • پلیس راهور تهران : طرح ترافیک جدید امسال اجرا نخواهد شد
  • هزینه ۴۳ میلیارد تومانی پروژه ایمن سازی کندرو شرقی آزادگان