Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- جنگنده های ائتلاف سعودی در ساعات گذشته 53 نوبت مناطق مختلف یمن را بمباران کردند.
به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری آریا به نقل از المسیره یمن، جنگنده بمب‌افکن‌های ائتلاف سعودی در 40 نوبت استان مأرب یمن از جمله شهرستان صرواح را بمباران کردند.
بمب‌افکن‌های ائتلاف سعودی در 13 نوبت نیز مناطقی در استان‌های حجه، الجوف، صعده و نجران را بمباران کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نیروهای وابسته به ائتلاف سعودی نیز در ادامه حملات خود به استان الحدیده، آتش بس در این استان را در 24 ساعت گذشته 80 بار نقض کردند.
یحیی سریع سخنگوی نیروهای مسلح یمن پیش‌تر گفته بود: تعداد حملات هوایی ائتلاف سعودی از 9 آوریل (20 فروردین) تاکنون به یک هزار و 836 نوبت و عملیات تهاجمی این ائتلاف در محورهای عملیاتی نیز به 135 حمله می‌رسد.

تشدید حملات هوایی ائتلاف متجاوز سعودی به استان مارب
به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک از قاهره، جنبش انصارالله یمن از ازسرگیری حملات شدید هوایی ائتلاف متجاوز سعودی به استان مارب در شمال شرق یمن خبر داد.
وبگاه خبری رسمی جنبش انصارالله یمن دوشنبه شب با اعلام خبر ازسرگیری حملات شدید هوایی جنگنده‌های ائتلاف متجاوز تحت فرماندهی عربستان به استان مارب‏، تاکید کرد جنگنده‌های ائتلاف طی چند ساعت گذشته بیش از 40 بار شهر‌های صرواح و مجزر در غرب و شمال غرب مارب را بمباران کردند.
جنبش انصارالله پیش از این ائتلاف متجاوز تحت امر عربستان را به انجام 31 حمله هوایی در مناطق مختلف یمن متهم کرده بود.
این جنبش روز دوشنبه گفته بود جنگنده‌های این ائتلاف 22 بار شهر‌های صرواع و مجزر در استان مارب، 5 بار شهر‌های عبس و حرض در استان حجه و چهار بار هم استان‌های مرزی صعده و الجوف را بمباران کردند.
شبکه المسیره اعلام کرد:« جنگنده‌های ائتلاف سعودی طی ساعات گذشته ده بار شهر صرواح در غرب استان مأرب در شمال شرق یمن را بمباران کرد».
استان‌ مأرب از استان‌های دارای منابع نفتی و معدنی در یمن است. بخش‌های مهمی از این استان تحت کنترل القاعده بود که انصارالله با کمک مردم بخش‌های مختلف آن را آزاد کرد.
جنگنده‌های ائتلاف سعودی همچنین ساعتی پیش منطقه مرزی الشُّرْفَة در استان صعده یمن و مشرف به منطقه نجران در خاک سعودی را سه بار بمباران کردند.
در استان «حجه» یمن هم ناوهای ائتلاف سعودی کشتزارهای مردم در شهر «عبس» را هدف قرار دادند.
در استان الحدیده هم توپخانه نیروهای ائتلاف سعودی و مزدوران آن طی ساعات گذشته بیش از 15 گلوله به سمت منطقه الفازه شهر التحیتا شلیک کردند.
استان مأرب سحرگاه دیروز هم در 16 نوبت هدف حمله ائتلاف سعودی قرار گرفت.
در استان صعده یمن هم نیروهای سعودی سحرگاه امروز روستاهای مملو از سکنه در شهرهای مرزی رازح و منبه را هدف حمله راکتی و توپخانه ای قرار داد.
شهر کتاف در استان صعده هم نیمه شب یکشنبه سه بار بمباران شد.

تداوم نقض آتش بس الحدیده از سوی ائتلاف متجاوز سعودی
شبکه تلویزیونی المیادین به نقل از یک منبع نظامی یمنی اعلام کرد، نیرو‌های ائتلاف متجاوز سعودی در چند ساعت اخیر 80 بار توافق آتش بس را در جبهه‌های مختلف الحدیده نقض کردند.
به گفته این منبع، در چند ساعت گذشته یک فروند جنگنده و 10 فروند پهپاد جاسوسی ائتلاف متجاوز سعودی بر فراز مناطق حیس، کیلومتر 16, المنظر و الدریهمی در استان الحدیده به پرواز درآمدند. همچنین در 24 ساعت گذشته متجاوزان و مزدوران سعودی با 84 گلوله توپ مناطق تحت سیطره نیرو‌های مسلح یمن در الحدیده را هدف قرار دادند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: یمن تحولات ائتلاف متجاوز سعودی جنگنده های ائتلاف ائتلاف سعودی بمباران کردند استان مارب ساعت گذشته بار شهر آتش بس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۲۸۰۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حملات جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به شهر رفح

در حملات جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به شهر رفح در جنوب نوار غزه چند فلسطینی شهید شدند.

به گزارش ایسنا، در حالی که جنگ غزه امروز (جمعه) وارد دویست و دهمین روز خود شد، جنگنده‌های رژیم صهیونیستی منزلی را در محله الزهور در شمال شهر رفح بمباران کردند که منجر به شهادت ۷ تن از جمله چهار کودک و زخمی شدن چند نفر دیگر شد.

همچنین در حمله رژیم صهیونیستی به منزلی در اردوگاه البریج در مرکز نوار غزه ۹ نفر زخمی شدند.

به گفته منابع در حمله رژیم صهیونیستی به منزلی در نزدیکی اردوگاه آوارگان در غرب تل السلطان در غرب رفح نیز بیش از ۱۰ تن مجروح شدند.

از سوی دیگر شبکه الجزیره به تصاویری از یک پهپاد صهیونیستی دست یافت که پیشتر در غزه سرنگون شده بود. این تصاویر درباره عملیات ارتش رژیم صهیونیستی در محله الشجاعیه در دسامبر گذشته است و تانک‌های اسرائیلی را نشان می‌دهد که در تعدادی از مدارس الشجاعیه مستقر شده‌اند. تانک‌های اسرائیلی گورستان التوانسه در مرکز محله الشجاعیه را تخریب کردند.

همچنین این تصاویر سربازان رژیم اشغالگر را نشان می‌دهد که از یک فلسطینی به عنوان سپر انسانی استفاده می‌کنند و وی را به داخل یکی از مدارس در محله الشجاعیه می‌فرستند. این تصاویر ۲ پهپاد صهیونیستی را نشان می‌دهد که در حال تعقیب این فلسطینی هستند.

در این راستا مقاومت فلسطین همچنان به هدف قرار دادن محور نتزاریم که غزه را به ۲ قسمت شمال و جنوب تقسیم می‌کند، با خمپاره و موشک ادامه می‌دهد.

گردان‌های شهدای الاقصی پنجشنبه مراکز کنترل و فرماندهی در محور نتزاریم را هدف قرار دادند.

گردان‌های شهدای الاقصی تجمع سربازان رژیم صهیونیستی و خودروهایشان را در اطراف منطقه الشیخ عجلین در جنوب غرب شهر غزه هدف قرار دادند.

گردان‌های المجاهدین و گردان‌های مقاومت ملی، شاخه نظامی جبهه دموکراسی برای آزادی فلسطین نیز نیروهای رژیم صهیونیستی در محور نتزاریم را هدف قرار دادند.

سرایا القدس، شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین نیز با نیروهای شهید عمر القاسم تجمع نیروهای رژیم صهیونیستی را در این منطقه هدف قرار داد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دفاع تمام قدرت روس‌ها از تحویل سوخو 35 ها به ایران در تلویزیون سعودی
  • زخمی‌ شدن ۱۰ یمنی در حملات ساعات گذشته ارتش عربستان
  • زخمی‌شدن ۱۰ یمنی در حملات ساعات گذشته ارتش عربستان
  • فروش نسخه‌های جدید اف-۱۵ آمریکایی به عربستان؟!
  • آمریکا به دنبال فروش نسخه‌های جدید اف-۱۵ به عربستان است
  • شهادت ۲ لبنانی در حملات رژیم صهیونیستی
  • حملات توپخانه‌ای و پهپادی رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان
  • تداوم حمله های رژیم صهیونیستی به غزه/ شماری دیگر شهید و زخمی شدند
  • عربستانی‌ها آماده می‌شوند: آتش‌بازی در تابستان
  • حملات جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به شهر رفح