Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی قوه قضائیه درباره سخنان میرسلیم و دریافت رشوه توسط رئیس یک کمیسیون بیان کرد: حسب الامر ریاست قوه قضاییه مطالب او شنیده شد و اسناد و مدارکی از سوی میرسلیم دریافت شد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا؛ بیست و هفتمین نشست خبری غلامحسین اسماعیلی، سخنگوی قوه قضاییه امروز (۲۰ خرداد ماه) برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

غلامحسین اسماعیلی، سخنگوی قوه قضائیه، در ابتدای این جلسه یاد امام راحل را گرامی داشت و گفت: یادی کنیم از شهدایی که در راه آرمان‌های انقلاب جان خود را فدا کردند. امروز بهترین امام شناس عصر حاضر ما، رهبر معظم انقلاب است. رهبر معظم انقلاب در روز ارتحال امام یک ویژگی از امام راحل را تبیین کردند و آن تحول خواهی بود. جامعه زنده نیازمند تحول و پویایی است و گرایش مستمر به بهتر شدن و دوری از تحجر، شرط زنده بودن جامعه است.

اسماعیلی ادامه داد: مهندسی تحول در قوه قضاییه همزمان با آغاز مدیریت جدید شروع شد و امروز در آستانه هفته قوه قضاییه، آثار تحول در قوه عدلیه دیده شده است. سه ضلعی تحول در قوه اصلاح در ساختارها، شفافیت و فسادستیزی است.

او اظهار کرد: در خردادماه صدور بخشنامه رسیدگی به جرایم سیاسی مصداق تحول بود، اعلام حساب‌های قوه قضاییه نشان دهنده شفافیت و رسیدگی به پرونده اکبر طبری و دادگاه علنی او، نشان دهنده فسادستیزی قوه قضاییه است. در عمل به وعده هایمان صادق هستیم.

سخنگوی قوه قضاییه با اشاره به فسادستیزی این قوه بیان کرد: امروز متخلفین در هر منصب و مقام و با هر پوشش و لباسی، از حاشیه امن و حریم ممنوعه برخوردار نیستند. قوه قضاییه عملگراست و به جای شعارزدگی گزارش عملکرد می دهد. توصیه ای اخلاقی به اصحاب رسانه دارم و ان اینکه رسانه ها جریانات سیاسی و اشخاص مختلف این پرونده را بهانه ای برای تسویه حساب شخصی قرار ندهند و از افترا به اشخاص پرهیز کنند. اجازه دهند رسیدگی ها انجام و حکم قانونی صادر شود. تخلف و جرم در قوه قصاییه یک حادثه است نه یک رویه. این قوه از دقیق ترین و حساس ترین نهادهای نظارتی برخوردار است و در دوره اخیر، فعالیت نهادهای نظارتی تشدید شده است. آمارهای دقیق ما حکایت دارد که عدد متخلفین درون قوه قضاییه کمتر از یک درصد است و البته همین میزان هم نباید باشد. قاطبه همکاران ما سالم و عادل هستند و از همه آنها تشکر می‌کنم و در آستانه هفته قوه قضاییه دست یکایک آنها را می‌بوسم.

اسماعیلی افزود: به رییس مجلس و نمایندگان مجلس یازدهم که توانستند اعتماد مردم را جلب کنند، تبریک می‌گویم و برای انها آرزوی توفیق دارم. انتظار داریم مجلس جدید تحولی عمل و به محقق شدن تحول در قوه قضاییه و مجریه، کمک کند.

او درباره انتصابات جدید در قوه قضاییه گفت: معاونت قضایی قوه قضاییه به حجت الاسلام آقای مظفری که مسئول شورای حل اختلاف بودند، رسید. امین حسین رحیمی به عنوان معاون منابع انسانی قوه قضاییه منصوب شد. هادی صادقی، به عنوان رئیس مرکز توسعه حل اختلاف قوه قضاییه عهده دار مسئولیت شد. محمدمهدی حاج محمدی به سمت رئیس سازمان زندان ها منصوب شد. جهانگیر نیز به عنوان مشاور رئیس قوه قضاییه خدمت می کند.

اسماعیلی درباره سخنان میرسلیم و دریافت رشوه توسط رئیس یک کمیسیون بیان کرد: حسب الامر ریاست قوه قضاییه مطالب او شنیده شد و اسناد و مدارکی از سوی میرسلیم دریافت شد. دستور رسیدگی صادر شده و سازمان بازرسی کل کشور در حال بررسی این ادعا است. با تکمیل شدن بررسی‌ها نتایج اعلام می‌شود.

 

خبر تکمیل می شود....

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: غلامحسین اسماعیلی تحول در قوه قوه قضاییه سخنگوی قوه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۲۸۳۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نهضت بازگشت به مساجد، به عنوان مهمترین پایگاه رسیدگی به مشکلات مردم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: مسجد مهمترین پایگاه انقلاب اسلامی و پایگاه همه مردم است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: نهضت امام راحل وارد شصت و دومین سال حیات خود شد، این نهضت با مسجد و نام حضرت زهرا (س) آغاز شده است؛ انقلاب اسلامی فاطمی حدوث است و در طول همه سال‌های بعد با نام حضرت اباعبدالله (ع) مانا شده است و حسینی بقاست و این حرکت در مساجد و حوزه‌های علمیه تفسیر عملی می‌شود.

اسماعیلی گفت: در دولت مردمی این حرکت به نام نهضت بازگشت به مساجد نام گذاری شده است.

وی افزود: با توجه به اینکه زیرساخت‌های فرهنگی در برخی مناطق کم برخوردار محدود است، این موضوعات به طور جدی پیگیری می‌شود.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین گفت: برای آموزش هنر آمادگی داریم در مساجد اقداماتی را انجام دهیم. در مناطق محروم کشور نیز در دو سال اخیر بیش از صد هزار نفر را تحت تعلیم آموزش هنری قرار دادیم و آنها را توانمند کردیم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • طعنه سنگین میرسلیم به وزیر اقتصاد و رئیس بانک مرکزی
  • طعنه سنگین میرسلیم به وزیر اقتصاد و رئیس کل بانک مرکزی
  • ایجادشعبه ویژه پیگیری و رسیدگی به اخذ رشوه در شهرداری تهران
  • ایجاد شعبه ویژه برای پیگیری و رسیدگی به اخذ رشوه در شهرداری
  • شعبه پیگیری دریافت رشوه در شهرداری تهران ایجاد شد | پرونده ها در این زمینه با سرعت بیشتر پیگیری می شود
  • تصویب ایجاد شعبه ویژه برای پیگیری و رسیدگی به اخذ رشوه در شهرداری تهران
  • مجلس پیگیر اجرای سند تحول رئیس‌جمهور در حوزه ارز است
  • مجلس به دنبال اجرای سند تحول رییس جمهور در حوزه ارز است
  • تصویب ایجاد شعبه ویژه جهت پیگیری و رسیدگی به اخذ رشوه در شهرداری تهران
  • نهضت بازگشت به مساجد، به عنوان مهمترین پایگاه رسیدگی به مشکلات مردم