Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-05@02:03:20 GMT

بی‌خیال فوتبال شوید آقای ناظمی!

تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۲۸۴۲۶

بی‌خیال فوتبال شوید آقای ناظمی!

 از همان روزی که در دعوای کی‌روش و برانکو، مازیار ناظمی به عنوان یک مقام مسئول در وزارت ورزش ترجیح داد طرف مربی کروات را گرفت، به خوبی پیدا بود مربی پرتغالی به روزهای آخرش در فوتبال ایران رسیده. مازیار ناظمی به عنوان مدیر مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت ورزش می‌توانست در پشت پرده به حل اختلاف کمک کند اما حضور او در جنگ زرگری و جانبداری از برانکو، کاملا مشخص کرد بعضی مسئولان به جای حل مشکل، ترجیح می‌دهد محبوبیت بین «فالوئرها» را انتخاب کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از جام ملت ها بود که مازیار ناظمی اعلام کرد مربیان بزرگی چون زیدان، کلینزمن، مورینیو و... در صف نیمکت ایران هستند. چیزی که بعدها کارلوس کی‌روش با خنده درباره اش گفت: «حتما با مردم ایران شوخی می‌کنند!» یا اسلامیان عضو هیات رئیسه فدراسیون در جوابش گفت: «آقای مازیار ناظمی دوست ما ولی به هر حال آدم رسانه ای هستند!»

نسخه مازیار ناظمی فرد نزدیک به وزیر ورزش، برای فوتبال ایران بدین گونه نوشته شد. مشخص بود افرادی که در وزارت ورزش حضور دارند باید تلاش کنند اگر اختلافی بین وزیر و کی روش هست، حل و فصل کنند اما عده ای در وزارت ورزش بنا را چیز دیگری گذاشتند. حالا اما بعد از تمام بلاهایی که سر فوتبال ایران آمده و تیم ملی مان از عرش به فرش سقوط کرده، مازیار همچنان برای آن معجونی درست می کند. معجونی که چیزی شبیه به تبرئه کردن خود است، شاید این بار گرفتن «جانب مربیان ایرانی» برای کسب حمایت آنها. هر چند این روزها گناه رفتن کی روش را هرکس به گردن دیگری می‌اندازد اما نباید فراموش کرد چه کسی بعد از جام ملت ها و حذف ایران، آنگونه نام های بزرگ را برای نیمکت ایران ردیف می کرد! خوابی شیرین که به گمان‌مان کابوسی بیش نبود.

آقای ناظمی ما نگران هستیم و بهتر است بی خیال فوتبال شوید. حتی نگران اتومبیلرانی هم هستیم چون  دست فرمان شما در فوتبال، خودرو در حال حرکت را به دیوار  کوبید پس وای به حال این رشته  ورزشی که قرار است شما رییس آن باشید.

252 251

کد خبر 1397422

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان مازیار ناظمی مسعود سلطانی فر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۲۸۴۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نخستین المپیاد ورزش‌های فناورانه ویژه دانشجویان سراسر کشور

ابراهیم نعمتی معاون امور دانشجویان داخل کشو سازمان امور دانشجویی در مصاحبه اختصاصی با خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، گفت: برای ایجاد شادی، نشاط، حرکت، شادابی و پویایی دانشجویان این المپیاد در سه محور فعالیت‌های رباتیک، محوردیجیتال و فیجیتال و محور طراحی و نو آوری در ورزش در ۱۸ رشته طراحی شده است.
ابراهیم نعمتی افزود: همه دانشجویان زیر مجموعه وزارت علوم، دانشگاه‌های آزاد و وزارت بهداشت تا ۲۵ اردیبهشت می‌توانند با مراجعه به سامانه setav. Ir با جزئیات این المپیاد آشنا و ثبت نام کنند.
وی افزود: این المپیاد ابتدا در دانشگاه‌های هر شهر، سپس در دانشگاه‌های استان و در پایان در مرحله ملی، پایان شهریور برگزار و دانشجویان برتر در این ۱۸ رشته به جامعه علمی کشور معرفی خواهند شد.

دیگر خبرها

  • عجیب اما واقعی؛ وزارت ورزش همچنان مالک استقلال و پرسپولیس!
  • وزارت ورزش همچنان مالک استقلال و پرسپولیس!
  • واکنش فدراسیون فوتبال به درخواست وزیر ورزش
  • ستاره‌های سپاهان پشت باشگاه و هواداران (عکس)
  • «سیزیف» به مردم ایران چه می آموزد؟ / ورود ایرانیان به دالان باریک آزادی / مهمترین پروژه توسعه ایران توانمندسازی جامعه
  • شهرداری تهران قصد خرید پرسپولیس را ندارد
  • حضور معاون وزیر ورزش و جوانان در اردوی تیم ملی هاکی سالنی بانوان
  • آزمون استخدامی «معلم پرورشی» و «ورزش»
  • برگزاری نخستین المپیاد ورزش‌های فناورانه ویژه دانشجویان سراسر کشور
  • حضور بیش از ۵۰ تیم استان کرمان در رقابت‌های لیگ‌ برتر