Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-05-07@03:44:51 GMT

فهرست ۱۰ بازیکن گران‌قیمت محصول آکادمی لاماسیا

تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۲۸۷۳۲

فهرست ۱۰ بازیکن گران‌قیمت محصول آکادمی لاماسیا

به گزارش شریه اسپورت کاتالونیا، آکادمی لاماسیا به عنوان یکی از معروف‌ترین و کارآمدترین آموزشگاه‌های فوتبال در سراسر دنیا شناخته می‌شود و بازیکنانی از آن خارج شده‌اند که هر کدام به یکی از بهترین‌های پست خود تبدیل شده‌اند. گل سرسبد آن‌ها لیونل مسی، ژاوی هرناندس و آندرس اینیستا بوده‌اند، اما این آکادمی ستاره‌های دیگری را هم به دنیای فوتبال تحویل داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از جمله بازیکنان پرورش یافته در آکادمی لاماسیا که به تازگی جابجا شده، مائورو ایکاردی مهاجم آرژانتینی است که دو هفته پیش قرارداد قرضی‌اش با پاری‌سن‌ژرمن در ازای پرداخت حدود ۶۰ میلیون یورو به اینتر، قطعی شد. طبق آمار‌های مندرج در سایت ترانسفرمارکت، با این قرارداد مهاجم سابق سامپدوریا به دومین بازیکن شاغل گران‌قیمت محصول آکادمی لاماسیا در فوتبال حال حاضر جهان تبدیل شد.

در رده‌بندی گران‌قیمت‌ترین بازیکنان محصول آکادمی لاماسیا، لیونل مسی کاپیتان حال حاضر کاتالان‌ها با ارزشی معادل ۱۱۲ میلیون یورو در صدر قرار دارد و پس از ایکاردی هم تیاگو آلکانتارا با ارزشی ۴۸ میلیون یورو در جایگاه سوم است. از ۱۰ بازیکن گران‌قیمت آکادمی باشگاه بارسلونا که هنوز شاغل هستند، تنها نیمی از آن‌ها در این تیم حضور دارند.

فهرست ۱۰ بازیکن گران‌قیمت محصول آکادمی لاماسیا

۱- لیونل مسی (بارسلونا/ ۱۱۲ میلیون یورو)
۲- مائورو ایکاردی (پاری‌سن‌ژرمن/ ۶۰ میلیون یورو)
۳- تیاگو آلکانتارا (بایرن مونیخ/۴۸ میلیون یورو)
۴- جوردی آلبا (بارسلونا/۴۰ میلیون یورو)
۵- سرخی روبرتو (بارسلونا/ ۴۰ میلیون یورو)
۶- آنسو فاتی (بارسلونا/۳۶ میلیون یورو)
۷- اونانا (آژاکس/ ۳۶ میلیون یورو)
۸- هکتور بیرین (آرسنال/ ۳۲ میلیون یورو)
۹- دنی اولمو (لایپزیگ/۳۱.۵ میلیون یورو)
۱۰- سرخیو بوسکتس (بارسلونا/ ۲۸ میلیون یورو)

منبع: فرارو

کلیدواژه: مسی بارسلونا میلیون یورو گران قیمت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۲۸۷۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عصبانیت کیهان از ارسال کمک های مردمی به حساب مولانا عبدالحمید /یکی از افراد نزدیک به او و خانواده اش در هتل های گران‌قیمت تهران اقامت داشتند

به گزارش خبرگزارش خبرآنلاین، روزنامه کیهان نوشت:

درحالی‌که این روزها یکی از افراد نزدیک به عبدالحمید همراه با خانواده خود در یکی از هتل‌های گران‌قیمت تهران اقامت داشته و علاوه‌بر استفاده از امکانات لاکچری در مراکز خرید سوپر لوکس پرسه می‌زند ارسال کمک‌های مردمی به‌حساب مولوی پرحاشیه شهر زاهدان غیرقابل‌قبول بوده و نشان از بی‌درایتی مسئولان برگزاری مسابقه(گلریزان) و متولیان آن است.

۲۷۳۰۲

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902893

دیگر خبرها

  • اتلتیکو درها را باز کرد: خداحافظی ژوائو با بارسا
  • بریس لیونل مسی در برابر تیم گواردیولا؛ برتری 3-0 بارسلونا مقابل بایرن مونیخ (لیگ قهرمانان اروپا - 6 می 2015)
  • قیمت سکه و طلا امروز ۱۷ اردیبهشت؛ سکه یک میلیون تومان گران شد
  • قیمت طلا، سکه و ارز امروز ۱۷ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳/ طلا و سکه باز هم گران شد
  • دردسر افتخارات تازه یک لژیونر برای استقلال
  • قیمت محصولات سایپا یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ هاچ‌بک جدید سایپا گران شد
  • ارسال کمک های مردمی به حساب مولانا عبدالحمید کیهان را شاکی کرد /یکی از افراد نزدیک به او و خانواده اش در هتل های گران‌قیمت تهران اقامت داشتند
  • عصبانیت کیهان از ارسال کمک های مردمی به حساب مولانا عبدالحمید /یکی از افراد نزدیک به او و خانواده اش در هتل های گران‌قیمت تهران اقامت داشتند
  • قیمت محمد محبی برای بازگشت به استقلال مشخص شد
  • افزایش قابل توجه درآمد اینترمیامی پس از حضور مسی