Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

قزوین- سید مرتضی نصری|معاون ساخت و توسعه آزادراه‌های کشور گفت:با نصب سیستم «آی تی سی» در جاده های کشور در مصرف سوخت صرفه جویی می شود.

به گزارش خبرنگار تین نیوز، جلال بهرامی در خصوص بهره گیری از سیستم‌های مدرن در روان سازی تردد در جاده‌ها گفت: امروزه در صنعت حمل و نقل، به کارگیری روش‌ها و ابزارهای مدرن مبتنی بر فناوری‌های به روز و پیشرفته در حال افزایش است و بهره گیری از این فناوری ها  این روند در کشور ما نیز آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: الکترونیکی  کردن عوارض نقش بسزایی در رفع مشکلات  وجایگزینی ان  با روش‌های سنتی گذشته از جمله توقف، پرداخت، دریافت رسید در این راستا ایفا می‌کند.

جلالی تصریح کرد: در سال‌های اخیر اقدامات گسترده‌ای در راستای توسعه این سیستم در کشور صورت گرفته است، اما با توجه به گستردگی امور و وجود عوامل و نهادهای مختلف درگیر همچنان تلاش برای این سیستم های نوین و فناوران در دستور کار قرار گرفته است.

وی گفت: دریافت عوارض شناوربا استفاده از این روش باعث می‌شود هر وسیله نقلیه با توجه به مسافت طی شده عوارض خود را پرداخت کند.

معاون ساخت و توسعه آزادراه‌های شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل کشور اظهارکرد:  دریافت عوارض الکترونیکی باعث  کاهش سوانح جاده‌ای که در برخی مواقع در ایستگاههای عوارضی رخ می‌داد شده و در مصرف سوخت نیز صرفه جویی قابل ملاحضه  ای صورت  می گیرد.

وی بیان کرد: با اجرای سیستم دریافت  عوارض الکتذرونیکی (ای تی سی) ماهانه 500 میلیون لیتر در مصرف سوخت صرفه جوی خواهد شد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: حمل و نقل مشکلات معاون وسیله نقلیه کاهش مصرف سوخت آزادراه ها تین مصرف سوخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۲۸۷۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برای رفع مشکل مصرف انرژی باید صندوق بهینه‌سازی سوخت را فربه کنیم

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام «علیرضا سلیمی» در جلسه علنی امروز (یکشنبه، ۹ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی با اشاره به روز شوراها و تبریک فرا رسیدن این روز اظهار کرد: شوراها یک نهاد مردمی هستند که توانستند به درستی در جامعه نقش آفرینی کنند.

نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی در ادامه با تبریک روز معلم به معلمان ادامه داد: امیدواریم مسؤولان در مورد معیشت معلم‌ها به نحوی برخورد کنند که خجالت‌زده آن‌ها نباشیم.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در رابطه با تخصیص بودجه پژوهشی گفت: مجلس منابع خوبی را برای پژوهش در نظر گرفته بود که متأسفانه چیزی نزدیک ۵ درصد از این منابع تاکنون تخصیص یافته است؛ بنابراین اگر می‌خواهیم تولید رشد کند باید در حوزه پژوهش، مصوبات مجلس به درستی اجرایی شود.

وی با اشاره به موضوع ستاد بهینه‌سازی سوخت گفت: مجلس مصوبات خوبی در رابطه با این بخش و تقویت صندوق ستاد بهینه‌سازی سوخت داشته است اما متأسفانه مصوبه مجلس در این حوزه به درستی اجرایی نشده است. اگر می‌خواهیم مشکلات مصرف انرژی در کشور و همچنین آلودگی هوا به درستی برطرف شود، باید از صندوق بهینه‌سازی سوخت به درستی حمایت و این صندوق را فربه کنیم.

کد خبر 6090913 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • قدردانی از وزیر نفت برای ایجاد تحول انقلابی در کوتاه‌ شدن فرآیند دریافت مجوزهای سرمایه‌گذاری
  • ثبت ۷.۸ میلیارد دلار صادرات صنعت فولاد کشور طی سال گذشته
  • ناآگاهی مهمترین علت مصرف الکل و دخانیات
  • قدردانی از وزیر نفت برای ایجاد تحول انقلابی در کوتاه‌ شدن فرایند دریافت مجوزهای سرمایه‌گذاری
  • خواص ریواس و فواید آب ریواس برای جوانسازی و لاغری + عوارض
  • رونمایی رسمی از بزرگترین پویش کشور در زمینه انرژی
  • صادرات سیب زمینی مشمول عوارض ۶۰ درصدی شد
  • کار وزارت نیرو برای فرهنگ‌سازی مصرف برق به جایزه‌دادن کشید!
  • برای رفع مشکل مصرف انرژی باید صندوق بهینه‌سازی سوخت را فربه کنیم
  • ما مجرم زاده می‌شویم