Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان‌جنوبی از امضای تفاهم‌نامه احداث یک باب سالن ورزشی و دو چمن مصنوعی در روستاهای مرزی شهرستان سربیشه با مشارکت کمیته حضرت امام خمینی(ع) و اداره کل ورزش و جوانان خراسان‌جنوبی خبر داد.

حسن عزیزی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند، اظهار داشت: در راستای سند توسعه محرومیت‌زدایی بخش درح شهرستان تفاهم‌نامه احداث اماکن ورزشی در روستاهای مرزی این شهرستان با مشارکت کمیته حضرت امام خمینی(ع) و اداره‌کل ورزش خراسان‌جنوبی به امضا رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: طی این تفاهم‌نامه فی‌مابین، یک باب سالن ورزشی در روستای لانو و دو چمن مصنوعی در روستاهای ماخونیک و گلوباغ بخش درح شهرستان سربیشه احداث می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان‌جنوبی تصریح کرد: انعقاد تفاهم‌نامه سند توسعه و محرومیت‌زدایی بخش درح شهرستان سربیشه در راستای عملیاتی کردن تفاهم‌نامه‌های روز ملی روستا و عشایر سال ۹۸ با حضور «مدیرکل کمیته امداد استان» به‌عنوان مجری و «فرماندار سربیشه» به‌عنوان ناظر اجرای طرح صورت گرفت است.

عزیزی یادآور شد: برای احداث سالن ورزشی روستای لانو و چمن‌های مصنوعی روستاهای ماخونیک و گلوباغ بخش درح شهرستان سربیشه 114 میلیارد تومان منابع بلاعوض و 136 میلیارد تومان منابع و تسهیلات اختصاص می‌یابد و این پروژه ظرف مدت پنج سال سال به بهره‌برداری می‌رسد.

وی خاطرنشان کرد: در راستای اجرای احداث پروژه‌های ورزشی مناطق مرزی و محروم خراسان‌جنوبی قراردادهای سه‌جانبه‌ای بین 17 دستگاه اجرایی استان منعقد می‌شود که سهم اداره‌کل ورزش و جوانان یک باب سالن ورزشی استاندارد و دو چمن مصنوعی است که با مشارکت کمیته امداد حضرت امام (ره) و تخصیص اعتبار به‌موقع امید می‌رود در دهه فجر امسال شاهد افتتاح و بهره‌برداری آن باشیم.

انتهای پیام/69014/ح

منبع: فارس

کلیدواژه: خبر گزاری فارس بخش درح شهرستان شهرستان سربیشه ورزش و جوانان خراسان جنوبی چمن مصنوعی تفاهم نامه سالن ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۲۸۸۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۲۲ هزار و ۵۰۰ متر شبکه توزیع آب آشامیدنی در شهرستان درمیان

به گزارش خبرنگار مهر، محمدعلی کاوسی صبح دوشنبه در مراسم کلنگ‌زنی و آغاز عملیات پروژه آبرسانی به ۶ روستای شهرستان درمیان به همت خیرین جمعیت هلال احمر استان تهران اظهار کرد: یکی از اقدامات جمعیت هلال احمر استان تهران در قالب طرح نذر خدمت، آبرسانی به روستاهای محروم شهرستان درمیان بود که این مهم با جذب خیرین از مؤسسه خیریه نیک‌گامان جمشید تهران در سال جاری محقق شده است.

مدیرعامل هلال‌احمر خراسان‌جنوبی افزود: بنابراین جمعیت هلال احمر استان تهران با خرید و انتقال لوله‌های انشعاب آب، برای آبرسانی به ۶ روستای شهرستان درمیان پیش قدم شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی بیان داشت: روستاهای تقندیک، سرش‌آباد، کلاته نظر، دونخی، قیک و مود علیا از جمله روستاهای دارای تنش آبی هستند که در این پروژه از نعمت آب آشامیدنی منتفع می‌شوند.

وی افزود: با اجرای ۲۲ هزار و ۵۰۰ متر شبکه توزیع و اجرای ۲۹۷ انشعاب لوله آب، ۲۹۷ خانوار از اجرای این پروژه بهره‌مند می‌شوند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: ۳۵ میلیارد ریال از سوی مؤسسه خیریه نیک‌گامان جمشید تهران و ۸٠ میلیارد ریال از سوی شرکت آبفا در این پروژه سرمایه‌گذاری شده است.

کد خبر 6092066

دیگر خبرها

  • جنوب کرمان ظرفیت افتخارآفرینی بیشتر در زمینه ورزش دارد
  • سالن ورزشی آلاشت بازسازی می شود
  • اجرای ۲۲ هزار و ۵۰۰ متر شبکه توزیع آب آشامیدنی در شهرستان درمیان
  • مهندسی معکوس قطعات پتروشیمی پارس جنوبی به همت دانش بنیان‌ها
  • انعقاد تفاهم‌نامه‌ بنیاد نخبگان و آموزش و پرورش خراسان جنوبی
  • نبود سالن ورزشی مشکل اصلی روستاهای دهستان الوندکوه غربی
  • آب شرب روستاهای مناطق سیل‌زده خراسان جنوبی وصل شد
  • هرچقدر سالن ورزشی ایجاد کنیم در مقایسه با جمعیت مشهد کم است
  • تخصیص ۳۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل طرح تغذیه مصنوعی بندان
  • آب شرب ۱۰۰ درصد روستاهای مناطق سیل‌زده خراسان جنوبی وصل شد