Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-28@19:23:33 GMT

فیلم/ پلاکارد فارسی در اعتراضات آمریکا !

تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۲۸۸۱۲

فیلم/ پلاکارد فارسی در اعتراضات آمریکا !

در این ویدیو یک پلاکارد به زبان فارسی با شعار معترضان (نمی تونم نفس بکشم) را مشاهده می فرمایید. ۱۳۹۹ سه شنبه ۲۰ خرداد | ساعت:11:59 دانلودDownload کلیدواژه: دانا خبر اخبار اعتراضات آمریکا اخبار مرتبط نظرات ارسال نظر ارسال آخرین اخبار فیلم/ رئیسی: مدعیان جهانی حقوق بشر این روزها کجایند؟ فیلم/ورود پزشک ایرانی بازداشت شده در آمریکا به ایران فیلم/ اولین جلسه دادگاه اکبر طبری فیلم/داغ 40 ساله یک مادر فیلم/«بچه‌های حاج قاسم» صفحه نخست سیاسی اجتماعی اقتصادی فرهنگ و هنر بین الملل مذهبی ورزشی چندرسانه ای ویژه های دانا عناوین کل اخبار استانها کلیه حقوق این سایت متعلق به شبکه اطلاع رسانی دانا می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


استفاده از مطالب آن با ذکر منبع بلامانع است.
مجری: نوآوران تارنماگستر درباره ما   تماس با ما   اشتراک   آرشیو   پیوندها

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۲۸۸۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراف معاون پنتاگون به شکست تسلیحات ارسال شده آمریکا به اوکراین 

به گزارش نشریه The War Zone (TWZ)، بیل لاپلانت، معاون لوید آستین، رئیس پنتاگون، در اظهاراتی به شکست تسلیحاتی که ایالات متحده به اوکراین ارائه کرده است، اعتراف کرد.

لاپلانت گفت که مهمات هوا به زمین ارائه شده به اوکراین به دلیل جنگ الکترونیک و سایر عوامل عملکرد ضعیفی داشته است. وی افزود که ارتش اوکراین مجبور شد آنها را به همین دلیل رها کند.

او نام خاصی را مشخص نکرد، اما این نشریه می‌گوید که ممکن است در مورد بمب‌های "هوشمند" GLSDB باشد. همانطور که لاپلانت خاطرنشان کرد، واشنگتن مهمات زمینی را برای نیرو‌های مسلح اوکراین (AFU) ارسال کرد، اما آنها ناکارآمد بودند.

رایدر پیشتر گفته بود که ایالات متحده از قبل روند انتقال تسلیحات به کی یف را به عنوان بخشی از بسته حمایت نظامی جدید آغاز کرده است.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • آمریکا به شدیدترین وجه ممکن اعتراضات دانشجویان را سرکوب کرده است
  • شکست سکوت رسانه‌های فارسی زبان در برابر اعتراضات دانشجویان آمریکا
  • احتمال اعزام نیرو‌های انگلیسی به غزه
  • احتمال اعزام نیروهای انگلیسی به غزه
  • کاخ سفید : پاتریوت اضافی برای ارسال به اوکراین نداریم!
  • تصویری از پلاکارد روحانیون علیه ابراهیم رئیسی در تجمع قم
  • کاخ سفید مدعی شد: پاتریوت اضافی برای ارسال به اوکراین نداریم!
  • دانشگاه‌های آمریکا باید از سرکوب اعتراضات دانشجویان حامی فلسطین دست بردارند
  • عفو بین‌الملل: دانشگاه‌های آمریکا باید از سرکوب اعتراضات دانشجویان حامی فلسطین دست بردارند
  • اعتراف معاون پنتاگون به شکست تسلیحات ارسال شده آمریکا به اوکراین