Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی اعلام کرد: آزمون های زبان انگلیسی EPT و مهارت های زبان عربی دانشگاه آزاد اسلامی صبح پنج شنبه این هفته در موعد مقرر به طور همزمان در حوزه تهران و ۱۹ حوزه امتحانی با رعایت تمام دستورالعمل های بهداشتی برگزار می شود.

بهروز طهماسب کاظمی افزود: از آنجایی که آزمون زبان دانشگاه آزاد اسلامی ویژه دانشجویان دکتری این دانشگاه به دلیل شیوع ویروس کرونا و مصوبات ستاد مبارزه با کرونا از اسفند ماه گذشته برگزار نشده بود، با توجه به شرایط حاضر و با هماهنگی به عمل آمده با وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی آزمون اسفند ماه با تاخیر سه ماهه در روز پنج شنبه ۲۲ خرداد ماه برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به افزایش حوزه های امتحانی در این دوره اشاره و تصریح کرد: به منظور رفاه دانشجویان و در راستای کاهش تردد بین استانی هفت شهر شامل اردبیل، ارومیه، گرگان، اراک، همدان، قزوین و خرم آباد به فهرست حوزه های امتحانی این آزمون اضافه شده است.

رییس مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد به فرصت مجدد ثبت نام برای داوطلبان در نوبت اول در تاریخ ۲۶ بهمن ماه، نوبت دوم به تاریخ ۱۷ فروردین ماه و نوبت سوم به تاریخ ۱۰ خرداد ماه اشاره کرد و گفت: در نهایت مقرر شد این آزمون با حضور ۱۲ هزار و ۴۲۰ نفر در ۱۹ حوزه امتحانی در تاریخ ۲۲ خرداد ماه جاری برگزار شود.

طهماسب کاظمی رعایت تمام دستورالعمل های بهداشتی در این آزمون را ضروری دانست و تصریح کرد: استفاده از ماسک و دستکش توسط داوطلبان و عوامل اجرایی الزامی است. مسوولان حوزه های برگزاری آزمون موظفند از ورود داوطلبان بدون ماسک و دستکش به حوزه جلوگیری به عمل آورند. همچنین به دلیل رعایت مسائل بهداشتی پذیرایی از داوطلبان در خلال برگزاری آزمون انجام نمی شود.

وی ادامه داد: به منظور جلوگیری از تجمع داوطلبان در ورودی ساختمان محل برگزاری آزمون، درب حوزه های امتحانی حداقل دو ساعت قبل از شروع برگزاری آزمون یعنی هفت صبح باز می شود، همچنین به منظور جلوگیری از تجمع داوطلبان، برگزاری آزمون متناسب با تعداد داوطلبان در بیش از یک ساختمان برگزار می شود و محل استقرار داوطلبان در هر ساختمان در کمترین فاصله از درب ورودی در نظر گرفته شده و مسیر حرکت داوطلبان به گونه ای طراحی شده که در هنگام ورود و خروج تجمعی ایجاد نشود. همچنین فاصله استاندارد چیدمان صندلی در این دوره معادل حداقل ۱/۶ متر رعایت می شود.

رییس مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد افزود: به جهت کاهش تردد بین استانی داوطلبان، به صورت استثنا در این دوره از آزمون زبان شرکت کارکنان و اعضای هیات علمی در آزمون محل اشتغال بلا مانع اعلام شد.

طهماسب کاظمی با یادآوری برگزاری ماهانه این آزمون، از داوطلبانی که دارای علایم بیماری هستند، خواست برای رعایت مسایل بهداشتی و جلوگیری از شیوع بیماری کرونا در این دوره از آزمون شرکت نکنند.

برچسب‌ها دانشگاه آزاد اسلامی فاصله گذاری اجتماعی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی فاصله گذاری اجتماعی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی فاصله گذاری اجتماعی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی برگزاری آزمون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۲۹۰۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید مهلت داوطلبان برای تأیید سوابق تحصیلی

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ شرکت کنندگان نوبت‌های اول و دوم آزمون سراسری می‌توانند با مراجعه به سامانه جامع آزمون سراسری به نشانی my.sanjesh.org سوابق تحصیلی خود را مشاهده و تایید کنند. در این مرحله، دانش آموزان سال تحصیلی جاری صرفا می‌توانند مشخصات هویتی خود را بررسی و تایید کنند. ثبت‌نام آزمون‌های نهایی نوبت خرداد ۱۴۰۳ برای ایجاد و یا ترمیم سابقه تحصیلی پس از مشاهده و تایید سوابق تحصیلی فعال خواهد شد.
گفتنی است پیش از این محسن زارعی، رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش‌وپرورش گفته بود: تاکنون بیش از ۱۰۰هزار داوطلب به سامانه مشاهده و تایید سوابق تحصیلی مراجعه کرده‌اند که حدود ۶۰۰ نفر اعلام مغایرت و مابقی سوابق خود را تایید کرده‌اند. زارعی با اشاره به تاثیر ۵۰ درصدی سوابق تحصیلی در کنکور سراسری ۱۴۰۳ افزود: ۵۰ درصد آزمون سراسری از سابقه
تحصیلی در پایه دوازدهم محاسبه می‌شود که شامل تاثیر نمرات دروس عمومی و اختصاصی است که از طریق آزمون نهایی خرداد سال جاری تولید می‌شود. زارعی گفت: داوطلبانی که پیش‌تر از سال ۱۴۰۲ فارغ التحصیل شده‌اند نیز همه آزمون‌های نهایی آنها به عنوان سابقه تحصیلی لحاظ خواهد شد.

دیگر خبرها

  • آزمون کارشناسی ارشد علوم پزشکی 10 و 11 خرداد ماه در سراسر کشور برگزار می‌شود
  • آیلتس چیست؟
  • آزمون میان دوره پیش کارورزی ۱۷ خرداد ماه برگزار می شود
  • رقابت داوطلبان آزمون استخدامی آموزش و پرورش سمنان
  • کلید اولیه آزمون دستیاری پزشکی منتشر شد
  • کتاب آموزش زبان انگلیسی برای مبتدیان
  • تمدید فرصت مشاهده و تأیید سوابق تحصیلی داوطلبان کنکور تا ۱۸ اردیبهشت
  • تمدید مهلت داوطلبان برای تأیید سوابق تحصیلی
  • اعلام معرفی پذیرفته شدگان مرحله اول مصاحبه دکتری تا دهه اول خرداد
  • آمار نهایی انتخاب رشته در آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ اعلام شد