Web Analytics Made Easy - Statcounter

با توجه به اختلاف آرا در خصوص برگزاری مسابقات جهانی کشتی در سال ۲۰۲۰، تصمیم گیری در مورد آغاز مجدد فعالیت‌های اتحادیه جهانی نیز به نشست ویدئویی بعدی موکول شد. ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۸ ورزشی کشتی و وزنه برداری نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، بعد از برگزاری وبینار داوران بین المللی کشتی زیر نظر نناد لالوویچ و آنتونیو سیلوستری رئیس اتحادیه جهانی و رئیس کمیسیون داوران این اتحادیه، روز گذشته (19 خرداد) نیز کنفرانس ویدئویی کمیته فنی اتحادیه جهانی در حضور لالوویچ و اعضا برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از این اتحادیه جهانی بعد از لغو برگزاری مسابقات گزینشی المپیک در دو قاره آسیا و اروپا، فعالیت‌های اجرایی خود و کلیه مسابقات بین المللی را تا روز دهم تیر ماه به حالت تعلیق درآورده بود.

درحالیکه تا 20 روز دیگر تاریخ اولیه اتحادیه جهانی برای تعلیق برنامه‌ها به پایان خواهد رسید، هنوز در مورد اینکه آیا فعالیت‌های این نهاد جهانی بعد از دهم تیر ماه مجددا به حالت عادی بازخواهد گشت یا نه، اظهار نظری صورت نگرفته است.

اتحادیه جهانی برای اینکه پویایی خود را در این مدت حفظ کند، با اعضای خود در مکاتبات گسترده و مداوم بوده و همچنین در حال نظرخواهی از کشورها برای برگزاری مسابقات رسمی و بین المللی در سال 2020 است که هنوز در این رابطه تصمیم قطعی اتخاذ نشده است.

اینطور که پیداست با توجه به وجود نظرات موافق و مخالف در زمینه برگزاری مسابقات رسمی در سال جاری میلادی، جلسات دیگری نیز از سوی کمیته فنی اتحادیه جهانی به صورت ویدئو کنفرانس برگزار خواهد شد که در آن درخصوص آغاز مجدد فعالیت‌های اتحادیه جهانی نیز تصمیم گیری خواهد شد.

مخالفت ایران با برگزاری مسابقات جهانی کشتی 2020 در کنفرانس ویدئویی اتحادیه جهانی



انتهای پیام/

R1435/P/S3,29/CT1 واژه های کاربردی مرتبط کشتی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کشتی کشتی برگزاری مسابقات اتحادیه جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۲۹۱۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، اتحادیه جهانی کشتی، محمد مصلایی پور، رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی، مدرس اتحادیه جهانی و داور المپیکی ایران را از لیست داوران المپیک پاریس کنار گذاشت.

مصلایی پور چند روز پیش از حضور در مسابقات قهرمانی آسیا خودداری کرد و پس از آن نیز اتحادیه جهانی او را از چرخه داورانی که شانس قضاوت در المپیک را دارند، کنار گذاشت.

طبق اعلام اتحادیه جهانی کشتی ۳ داور درجه المپیکی ایران شامل کامران سلطانی زاده،‌ نیما صادقی و مهدی بشیر زاده برای قضاوت در مسابقات جهانی کسب سهمیه المپیک در استانبول ترکیه دعوت شدند اما مصلایی پور به این رقابت ها دعوت نشد تا شانس حضور در المپیک را از دست بدهد.

دیگر خبرها

  • فرصت دفاع برای مصلایی‌پور؛ وقتی فقط یک نفر تعلیق شد
  • آغاز فعالیت کمیته ایمنی و سلامت سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران
  • چرا اتحادیه جهانی کشتی چهره مطرح ایرانی را از المپیک کنار گذاشت؟
  • اعلام زمان قرعه‌کشی مرحله بعدی جام حذفی
  • چرا اتحادیه جهانی کشتی مصلایی پور را از المپیک‌ کنار گذاشت؟
  • رئیس کمیسیون داوران کشتی،المپیک را از دست داد
  • رئیس کمیسیون داوران کشتی حضور در المپیک را از دست داد
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک
  • آغاز مسابقات کشتی جام صفوی با حضور کشتی‌گیران ۳ کشور
  • آغاز مسابقات بین المللی کشتی فرنگی جام تختی دراهواز