Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-04-28@06:17:38 GMT

معترضان آمریکایی ستاره مشاهیر ترامپ را مخدوش کردند

تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۲۹۴۲۴

خرداد: معترضان آمریکایی در حمایت از جنبش «جان سیاه‌پوستان اهمیت دارد»، ستاره ترامپ در پیاده‌رو مشاهیر هالیوود را با رنگ سیاه مخدوش کردند.
به گزارش خرداد به نقل از گاردین، روز یکشنبه حدود ۲۰ هزار نفر در اعتراض به قتل جورج فلوید و استمرار رفتار بی‌رحمانه پلیس آمریکا علیه سیاه‌پوستان، در بلوار هالیوود تظاهرات کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  
کاربران شبکه‌های اجتماعی در همین روز پست‌هایی را از مخدوش شدن ستاره مشاهیر دونالد ترامپ رئیس‌جمهوری آمریکا منتشر کردند؛ در پایین این ستاره شعار «جان سیاه‌پوستان اهمیت دارد» هک شده بود و بر روی آن کیسه‌ای پر از مدفوع سگ به چشم می‌خورد.  
ترامپ این روزها به دلیل تهدید معترضان به خشونت، مورد انتقاد قرار گرفته است.  
ستاره مشاهیر ترامپ تاکنون بارها به دست معترضان مخدوش شده است؛ در سال ۲۰۱۶ جیمز لمبرت اوتیس ۵۳ ساله سعی داشت با استفاده از مته چکشی و کلنگ نام ترامپ را از این ستاره پاک کند. در همان سال معترضان به سیاست‌ مهاجرتی ترامپ، دیواری به دور این ستاره کشیدند. در سال ۲۰۱۸ نیز فردی در نهایت موفق شد تا آن را با کلنگ به طور کامل تخریب کند. 
ستاره ترامپ که به آزار جنسی ۲۵ زن متهم است، در سال ۲۰۰۷ در این پیاده‌رو نصب شد. شورای شهر هالیوود غربی در سال ۲۰۱۸ در حرکتی نمادین به حذف این ستاره رای داد.
پیاده‌روی مشاهیر هالیوود «Hollywood Walk of Fame» بین بلوار هالیوود و خیابان وین در هالیوود واقع شده است. در این پیاده‌رو که یکی از جاذبه‌های داغ گردشگری در دنیا به حساب می‌آید، بیش از ۲۵۰۰ ستاره به نمایندگی از بازیگران، کارگردانان، موسیقیدانان، تهیه‌کنندگان، گروه‌های تئاتر و شخصیت‌های تخیلی نصب شده‌ است.  برچسب ها: ترامپ

منبع: خرداد

کلیدواژه: ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۲۹۴۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تهیه‌کننده متهم به تجاوز، باید دوباره محاکمه شود

 به گزارش تابناک، اتهام‌های متعدد تجاوز و سوءاستفاده جنسی علیه «هاروی واینستین» که از سوی برخی از شناخته شده‌ترین زنان سینمای هالیوود طرح شده بود، جرقه جنبش (MeToo#) را زد که علاوه بر آمریکا به سایر نقاط جهان هم گسترش یافت.

اکنون دادگاه تجدیدنظر می‌گوید در دادگاه بدوی دادستان‌ها شاهدانی را به دادگاه احضار کرده‌اند که اتهام‌های آن‌ها در شکواییه اصلی علیه «هاروی واینستین» نبوده و به این دلیل فرصت دادرسی منصفانه به متهم داده نشده است.
با این حال، تا زمان برگزاری دادگاه جدید، این تهیه کننده سابق هالیوود در زندان باقی خواهد ماند چرا که او اکنون به علت محکومیت به جرم تجاوز در یک دادگاه دیگر در لس‌آنجلس در زندان است.

اتهام‌های گسترده تجاوزجنسی علیه «هاروی واینستین» از سال ۲۰۱۷ علنی شد و تا زمان محکومیت او در سال ۲۰۲۰ حدود ۸۰ زن این غول تهیه‌کنندگی در صنعت سینما را به سوء رفتار جنسی طی چند دهه متهم کردند از جمله ک «اوما ترومن» و «سلما هیاک» دو هنرپیشه معروف هالیوود.

هاروی واینستین یکی از بزرگترین تهیه‌کنندگان سینمای آمریکاست که موفقیت‌های فراوانی به دست آورده است.

فیلم‌های او از جمله «سخنرانی پادشاه» و «شکسپیر عاشق» برنده چندین جایزه اسکار شده‌اند.

منبع: بی بی سی

دیگر خبرها

  • دانشجویان آمریکایی چگونه پرچم اعتراض علیه اسرائیل را جهانی کردند؟
  • مخدوش کردن پلاک موتور جرم است
  • تهیه‌کننده متهم به تجاوز، باید دوباره محاکمه شود
  • گود مشاهیر جوین میزبان چوخه کاران
  • دانشجویان آمریکایی در حمایت از فلسطین کوتاه نمی‌آیند
  • تهیه‌کننده متهم به تجاوز تبرئه شد
  • رایزنی سئول و واشنگتن درباره تقسیم هزینه‌های حضور سربازان آمریکایی
  • واکنش انصارالله به سرکوب معترضان حامی غزه در آمریکا
  • نگاه به سینما جدی نیست/ بررسی پیدایش هالیوود در مستند «پشت صحنه»
  • جو بایدن به زودی می‌میرد | دلیل پیروزی احتمالی ترامپ مشخص شد