Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-02@13:26:24 GMT

گالری‌های لندن آماده بازگشایی می‌شوند

تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۲۹۴۴۷

گالری‌های لندن آماده بازگشایی می‌شوند

پس از آنکه گالری‌ها نیز در گروه کسب و کارهای غیرضروری قرار گرفتند که مجوز بازگشایی را از دولت بریتانیا برای کاهش محدودیت‌های قرنطنیه دریافت می‌کنند، برخی از گالری‌های لندن از آمادگی برای بازگشایی خبر دادند.

به گزارش ایسنا و به نقل از آرت‌نت نیوز،‌ برخی از گالری‌های ناحیه «‌وست اند»‌ شهر لندن اعلام کردند در تاریخ پانزدهم «‌ژوئن» بازگشایی خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با از سرگیری فعالیت این گالری‌ها، فاصله‌گذاری اجتماعی اجرا خواهد شد. همچنین از بازدیدکنندگان درخواست خواهد شد تا ماسک به همراه داشته باشند که در غیر این صورت حین ورود به گالری به آن‌ها ماسک داده خواهد شد.

حدود ۱۴ گالری بازگشایی در تاریخ ۱۵ «ژوئن» را به طور رسمی اعلام کرده‌اند.

سه شعبه لندن مجموعه گالری‌های «گاگوسیان»‌ که از مشهورترین گالری‌های جهان به شمار می‌روند نیز به همراه سایر گالری‌ها در تاریخ ۱۵ «ژوئن» بازگشایی می‌شوند.

پیش‌تر اعلام شده بود موزه‌ها و مراکز فرهنگی بزرگ‌تر در راستای فاز سوم برنامه کاهش محدودیت‌های قرنطینه بازگشایی خواهند شد و مجوز از سرگیری فعالیت برای این دسته از مراکز پیش از چهارم جولای صادر نخواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: گالري لندن کرونا در جهان بازگشایی گالری ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۲۹۴۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشایی نمایشگاه خوشنویسی مشق همدلی در قم

نمایشگاه خوشنویسی "مشق همدلی" با حضور اکبر زارعی مدیركل امور اتباع و مهاجرين خارجی استانداری قم و جمعی از اساتید و هنرمندان افغانستانی و ایرانی استان قم در نگارستان اشراق افتتاح شد.
مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری قم گفت: افزایش برگزاری رویدادهای هنری با هدف بیان اشتراکات فرهنگی ملت های مسلمان در سال ۱۴۰۳/ هنر، زبان بی بدیل در انتقال فرهنگ و هنر بین جوامع اسلامی است 

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری قم علی اکبر زارعی با حضور در نگارستان اشراق قم نمایشگاه خوشنویسی مشق همدلی که با حضور جمعی از اساتید و هنرمندان افغانستانی و ایرانی استان قم برگزار گردید را افتتاح کرد.

زارعی با اشاره به برگزاری جشنواره هنرهای نمایشی کرامت مهاجرین در سال ۱۴۰۲ گفت:  برنامه ریزی برگزاری جشنواره های فیلم کوتاه و داستان نویسی کودکان و نوجوانان ویژه مهاجرین استان قم در سال ۱۴۰۳ صورت گرفته است.

وی با اشاره همدلی بین اقوام و ملت های اسلامی مقیم در جمهوری اسلامی ایران خاطر نشان کرد زبان هنر خصوصا خوشنویسی منشأ ظهور و بروز اشتراکات فرهنگی ملل است.
زارعی با اشاره به وجود ظرفیت های ارزشمند هنری بین مهاجرین گفت اداره کل امور اتباع استان حامی هنرمندان و نخبگان فرهنگی مهاجر در سطح استان است.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • بازگشایی نمایشگاه خوشنویسی مشق همدلی در قم
  • برپایی نمایشگاه تذهیب «نقش و نگار» در برج آزادی
  • برپایی نمایشگاه نقاشی «افکار» در نقش جهان
  • فروشگاه اینترنتی هفت گالری افتتاح شد
  • بازگشایی گردنه پیچ‌بن در الموت+ فیلم
  • اینجا طبیعت از بوم بیرون می‌زند!
  • بازگشایی جاده سه هزار تنکابن پس از ۵ ماه (فیلم)
  • بازگشایی راه ارتباطی مازندران به قزوین
  • این جاده‌های ایران در بهار هم برفی هستند
  • عربستان قیمت نفت را برای آسیایی‌ها در ژوئن افزایش می‌دهد