Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسدی گفت: طرح های خلاقانه ای و مبتکرانه همچون رویداد ملی «فهما» می تواند زمینه اجرای ایده های فرهنگی جوانان مسجدی را در مناطق محروم و روستایی فراهم کند.

«امامعلی اسدی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: سامانه بچه های مسجد به عنوان یک مرکز فرهنگی برای خلق تجربیات و ایده های جدید در کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور است و نوجوانان و جوانان با حضور در این سامانه می توانند خلاقیت های خود را عینیت ببخشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهید علایی تصریح کرد: طرح های خلاقانه ای و مبتکرانه همچون رویداد ملی «فهما» می تواند زمینه اجرای ایده های فرهنگی جوانان مسجدی را در مناطق محروم و روستایی فراهم کند.

 

وی اظهار داشت: احیا کارکردهای مساجد با حضور نوجوانان و جوانان محقق می شود و مشارکت افراد در امور فرهنگی مسجد منجر به سازماندهی بهتر و بیشتر فعالیت ها در این حوزه می شود.

 

اسدی عنوان کرد: رویداد ملی «فهما» زمینه همفکری و استفاده از ظرفیت های سایر کانون ها برای تبادل نظر را فراهم کرده و امیدواریم با بهره مندی از این ظرفیت بتوانیم برنامه های ابتکاری و نوآورانه را در حوزه فرهنگی برای نوجوانان و جوانان اجرا کنیم.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهید علایی افزود: نوجوانان و جوانان در مناطق روستایی آمادگی بهتری برای مشارکت در فعالیت های فرهنگی دارند و باید از این ظرفیت برای تربیت نسل آشنا به مسائل فرهنگی و دینی بهره برداری شود.

 

این مقام مسئول یادآور شد: برنامه مطلوب نیازمند یک برنامه ریزی مدون و هماهنگی و همکاری در بین اعضای کانون است که امیدواریم با اجرای مراحل بعدی رویداد ملی «فهما» شاهد رشد بیش از پیش برنامه های فرهنگی به ویژه در مناطق روستایی و محروم باشیم.

 

اسدی خاطر نشان کرد: نوجوانان و جوانان سرمایه های باارزش اجتماعی جامعه هستند که باید با همکاری و همدلی در کانون ها زمینه تربیت نسل دینی فراهم شود.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهید علایی اعلام داشت: ظرفیت کانون های مساجد فراتر از برنامه های تکراری و کلیشه ای است و برنامه های جذابی همچون کتابخوانی، قصه گویی و ترویج برنامه های فرهنگی با محوریت کتاب می تواند در جذب نوجوانان و جوانان به مساجد نقش تاثیرگذاری داشته باشد.

 

کانون فرهنگی هنری «شهید علایی» به عنوان کانون برتر نخستین رویداد ملی «فهما» در رشته کتاب و کتابخوانی معرفی و با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از مدیر مسئول این کانون تجلیل شد.

پایان پیام/365

منبع: شبستان

کلیدواژه: نخستین رویداد ملی فهما کانون برتر کشوری رویداد ملی فهما کانون فرهنگی هنری شهید علایی اردبیل کانون فرهنگی هنری نوجوانان و جوانان شهید علایی رویداد ملی مدیر مسئول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۲۹۶۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال گسترده از فعالیت‌های فرهنگی امامزاده قاسم(ع) تهران/فعالیت‌ها با پیوست رسانه ای انجام می شود

به گزارش حوزه فرهنگ و هنر خبرگزاری تقریب، حجت الاسلام رستمی، مدیر اجرایی امامزاده قاسم(ع) طی سخنانی در دومین روز برپایی نمایشگاه دستاوردهای وقف با اشاره به موضوع جوانان و رسانه گفت: آستان امامزاده قاسم(ع) با توجه به انتسابی که به قاسم بن الحسن(ع) دارد، رویکرد خود را مبتنی بر نوجوانان و جوانان دارد.

وی با بیان اینکه روایات فراوان ما را به سوی توجه به نوجوانان و جوانان سوق داده است، اظهار کرد: آستان امامزاده قاسم(ع) در دربند پایگاه ویژه برای نوجوانان است و به واسطه حمایت سازمان اوقاف مجموعه امامزاده قاسم به عنوان مجموعه فعال حوزه نوجوان مطرح شده است.

حجت الاسلام رستمی بیان کرد: در یکسال دو دوره اعتکاف دانش آموزی برگزار کرده ایم و ۶ هزار نفر متقاضی داشتیم. در دوره هایی که برگزار می کنیم، دانش آموز یک شب در امامزاده بیتوته می کند و برنامه فرهنگی برگزار می شود. در هر بیتوته بالغ بر ۱۵۰۰ نفر متقاضی داریم.

وی افزود: در برنامه روزه اولی ها، چند ده هزار نفر حضور داشتند. اینکه این مجموعه به عنوان مجموعه فعال حوزه نوجوان مطرح شده بخاطر فعالیت رسانه ای خوب است. وقتی رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلا ب به شکستن محاصره تبلیغاتی دشمن اشاره می کنند، راهکارش توجه به مقوله رسانه است
تاکنون چندین مستند ارائه کرده ایم برای هر کار پیوست رسانه ای در نظر می گیریم.
 
 مدیر اجرایی امامزاده قاسم(ع) گفت: ما به واسطه اقدامات رسانه ای ۵۰۰ درصد افزایش زائر داشته ایم و افزایش زائر یعنی افزایش خیر و رشد و بالندگی آستان، لذا عرصه رسانه به شدت اهمیت دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • استقبال گسترده از فعالیت‌های فرهنگی امامزاده قاسم(ع) تهران/فعالیت‌ها با پیوست رسانه ای انجام می شود
  • زورخانه در روستاهای مستعد تیران احداث شود
  • مساجد البرز به پرچم فلسطین مزین می‌شوند
  • عضویت ۱۰۶ هزار نوجوان در کانون‌های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی
  • اساسنامه شورای عالی نوجوانان و جوانان تصویب شد
  • تحول در رویدادها و برنامه‌های کانون‌های مساجد
  • تصویب و تکمیل اساسنامه شورای عالی نوجوانان و جوانان
  • اجرای طرح "مسجد، پایگاه قرآنی" در ۱۰۲ کانون فرهنگی هنری همدان
  • ۳۰۰ برنامه متنوع در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود
  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برگزاری برنامه‌های دهه کرامت